//

OTB of forum waarom worden deze vragen gelocked

OTB of forum waarom worden deze vragen gelocked discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik begrijp niet dat wij die met een vraag zitten over de OTB 1.1.3 versie gewoon gelocked worden, we worden gezegd dat we beter moeten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-08, 17:30
gmlens gmlens is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat
Berichten: 98
Thumbs up OTB of forum waarom worden deze vragen gelocked

ik begrijp niet dat wij die met een vraag zitten over de OTB 1.1.3 versie gewoon gelocked worden, we worden gezegd dat we beter moeten kijken, als er wat meer duidelijkheid zou zijn over onze vragen moeten we niet allemaal dezelfde vragen stellen. gewoon een antwoord voor de mensen die een iphone kopen met de nieuwe versie, en je vindt hopen info over de reeds geunlockte versies 1.1.1 / 1.1.2 maar daar hebben wij niets aan, wij (volgende week) een iphone versie .1.1.3 kopen, en wij vragen gewoon een vraag, that is all KAN DE VERSIE 1.1.3 OOK REEDS GEJAILBREAKED WORDEN ? en wanneer (indien het nee is ) is hoelang denken jullie dt dit zou duren? gewoon 2 simpele vragen thanks gregory
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-08, 17:32
Fizzy Fizzy is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotselaar (Belgium)
Berichten: 183
Standaard

ik zie ook door de bome het bos niet meer tbh.

en als je moet zoeken ben je wel effe bezig
  #3  
Oud 27-01-08, 17:50
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

1.1.3 Kan OTB gejailbreakt worden als je eerst downgrade. Echter zit je dan ook met de laatste nieuwe baseband. Unlocken is dan voorlopig niet mogelijk tenzij je je iPhone wilt uit elkaar halen voor een hardware unlock.

Heb gelezen dat er verschillende mensen op hackint0sh bezig zijn om de silvercard en de Bladox Turbosim te kunnen laten werken met een 1.1.3 OTB maar voorlopig zonder succes.

Edit: zie net dat de vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, misschien is het handig een sticky te plaatsen waar alle info over de 1.1.3 OTB wordt bijgehouden.
__________________
Innovation distinguishes between a leader and a follower

Laatst gewijzigd door Ocin; 27-01-08 om 17:52.
  #4  
Oud 27-01-08, 18:01
atQuest's schermafbeelding
atQuest atQuest is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 201
Thumbs up

Als je hier kijkt: iPhone Modding - iPhone Software Unlock op iPhoneclub.nl zie je dat het helemaal niet zo moeilijk is er info over te vinden. Ook in de wiki kan je bijna alles terugvinden. Als ik mijn foon update (en dat heb ik al vaak gedaan) moet ik ook 2 uur lezen. Het is echt een kwestie van zoeken, en veel nieuwe bezoekers doen dit niet.

Alle info op dit forum is het resultaat van dagen, zo niet weken werk van andere iphone bezitters. Deze raken weleens geirriteerd als anderen info eisen en aangeven dat ze "wel ff bezig zijn" met lezen.

Veel succes!
  #5  
Oud 27-01-08, 23:15
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

in navolging op het duidelijk betoog van atQuest gaat hier dus weer een slotje op..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Deze iphone kan niet gebruikt worden enz. brucejones iTunes 6 22-12-10 18:25
iPhone: Kan deze 3gs nu wel of niet jailbreaked worden friedrich Jailbreak 2 18-03-10 09:19
Iphone youtube application : Deze film kan niet worden afgespeeld Phuong Archief 1 25-02-09 18:53
er is een iphone aangesloten maar deze kan niet worden geidentificeerd blondie213 iPhone algemeen 5 07-02-08 00:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.