iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   SIMlock verwijderen wil niet lukken (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/583-simlock-verwijderen-wil-niet-lukken.html)

Dédé 04-10-07 22:37

SIMlock verwijderen wil niet lukken
 
Hey iedereen,

mjn eerste post hier op het forum en ik moet al direct om hulp vragen.

Ik heb net mij iPhone unlockt de de mod my iPhone methode (link) en alles lukte perfect. Ik heb firmware versie 1,0,2 draaien (build 1c28) en modemfirmware 04,01,13_g. Na het unocken via unlock.app geeft hij een succesvolle unlock weer.

Na het herstarten van men iPhone geeft hij spijtig genoeg nog steeds weer dat er geen correcte simkaart in het toestel zit. :confused:

Wie kan er mij helpen want ik zou het echt niet meer weten nu :confused::confused::confused:

mischa1974 04-10-07 23:23

simlock verwijderen
 
Ik heb hetzelfde probleem,alleen ik had hem even aan de praat.Ik geloof voor 5 minuten was hij unlocked en werkend en toen na de reboot......helemaal niets meer.... ik begin nu langszamerhand ook een beetje gefrustreerd te raken. Dan heb je hem werkend en dan doet hij het niet..... Nou ja de aanhouder wint.Hij heeft het gedaan dus dat moet dan toch ook voor de 2e keer lukken.....

Michel 04-10-07 23:56

Heb je geprobeerd te deactiveren en weer activeren met 'Independence'?
Dit was voor mij de oplossing
Groet, Michel

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dédé (Bericht 4621)
Hey iedereen,

mjn eerste post hier op het forum en ik moet al direct om hulp vragen.

Ik heb net mij iPhone unlockt de de mod my iPhone methode (link) en alles lukte perfect. Ik heb firmware versie 1,0,2 draaien (build 1c28) en modemfirmware 04,01,13_g. Na het unocken via unlock.app geeft hij een succesvolle unlock weer.

Na het herstarten van men iPhone geeft hij spijtig genoeg nog steeds weer dat er geen correcte simkaart in het toestel zit. :confused:

Wie kan er mij helpen want ik zou het echt niet meer weten nu :confused::confused::confused:


mischa1974 05-10-07 00:03

simlock vrij maken lukt niet
 
ja dat heb ik geprobeerd maar ik denk dat daar misschien wel het probleem ligt. ik kan hem niet activeren met independence........jailbreaken gaat wel af en toe,maar activeren en deactiveren nope....
sorry iphoneclub,hierbij profiel aangepast en zal in de toekomst proberen geen dubbele vragen te plaatsen...
groetjes mischa

Dédé 05-10-07 02:00

heb ik ook al geprobeerd ja. Ben zelfs al 3 maal terug vanaf 0 herbegonnen maar niets wil precies helpen.

Kan het er iets mee te maken hebben dat mij Iphone's serienummer begint met 7R7... hier ouden meer problemen met voorkomen :(

tescione 05-10-07 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dédé (Bericht 4621)
Hey iedereen,

mjn eerste post hier op het forum en ik moet al direct om hulp vragen.

Ik heb net mij iPhone unlockt de de mod my iPhone methode (link) en alles lukte perfect. Ik heb firmware versie 1,0,2 draaien (build 1c28) en modemfirmware 04,01,13_g. Na het unocken via unlock.app geeft hij een succesvolle unlock weer.

Na het herstarten van men iPhone geeft hij spijtig genoeg nog steeds weer dat er geen correcte simkaart in het toestel zit. :confused:

Wie kan er mij helpen want ik zou het echt niet meer weten nu :confused::confused::confused:

volgens mij moet ik je teleurstellen Dédé. De modemfirmware die jij hier noemt hoort bij de nieuwste firmwareversie 1.1.1 van de iphone. Dat betekent dat je de iphone met wat omwegen wel werkend kunt krijgen, maar dat alle aan de telefoon-verbonden functies niet werken. je zult dus op een nieuwe hack moeten wachten.
Maar maak je niet al te veel zorgen: die komt er namelijk altijd!

vanilla 05-10-07 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dédé (Bericht 4659)
heb ik ook al geprobeerd ja. Ben zelfs al 3 maal terug vanaf 0 herbegonnen maar niets wil precies helpen.

Kan het er iets mee te maken hebben dat mij Iphone's serienummer begint met 7R7... hier ouden meer problemen met voorkomen :(

Wat is de rest van je serienummer?

fabijanf 05-10-07 14:59

denk dat ik hetzefde heb mijn serienummer is :7v7384ntwh8
na poging te unlocken kan iki nog niet bellen, hij valt ook uit en het landen van het hoofd menu is erg traag :(

maxschoenmakers 05-10-07 20:18

ik heb er een met serienummer 7u738qr1wh8 is dit dan versie 1.1.1????

Jeroen 05-10-07 21:27

dat kan je zelf zien...

bel: *3001#13245#* -> Versions -> Firware version -> daar staat een nummer
03.14.08_G = 1.0.2
04.01.13_G = 1.1.1

rochman 07-10-07 11:22

HIer is een link
 
Zeker voor het onzekere, heb ik een pc gebruik voor het aanpassen van mijn iphone versie 1.0.2

Op youtube staat uitgelegd hoe te handelen... simpel kan het niet:D

YouTube - How to Unlock your iPhone Version 2 (Tutorial) Part 1


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.