Iphone start niet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb een iphone 2g 8gb, ik had mijn iphone aangesloten en was bezig met itunes ik was muziek op mijn iphone aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen,
ik heb een iphone 2g 8gb, ik had mijn iphone aangesloten en was bezig met itunes ik was muziek op mijn iphone aan het plaatsen toen perongeluk mijn stekker uit mijn iphone ging en toen viel die uit en nu doet hij het niet meer, computer herkent de iphone ook niet kan iemand me helpen alvast bedankt Laatst gewijzigd door fatihaltu; 25-04-10 om 08:56. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Probeer je iPhone eens aan een andere pc te koppelen en te starten.
Waarschijnlijk zal deze het na succesvol koppelen ook weer op je eigen pc doen. |
|
||||
|
||||
![]()
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 12:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 20:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 11:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 12:46 |
iPhone start niet meer op | Jarhead | Archief | 0 | 23-10-08 17:05 |
|
|