ipod 3.1.3. jailbreaken lukt niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) redsnow 0.94 werkt niet op een mc model en als ik de vorige versie gebruik krijg ik een zwart scherm en gebeurt er verder niets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() redsnow 0.94 werkt niet op een mc model
en als ik de vorige versie gebruik krijg ik een zwart scherm en gebeurt er verder niets met mijn ipod 2g op sw3.1.3 heb denk ik toch de goede sw als ik met snowbreeze herstelsw aanmaak en ik selecteer dan de sw 3.1.3 herkent hij deze niet. heb al geprobeerd te downgraden maar dat lukt ook niet wie helpt mij op weg want het forum lijkt meer te gaan over de iphone en er is weinig hulp voor de ipod, toch hoop ik dat er iemand bereid is mij te helpen |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() moet even toevoegen dat het een ipod 3g is en wel een mc model
ik heb al veel geprobeerd mar kom er niet meer uit heeft er dan echt niemand een idee?? |
|
||||
|
||||
![]() Hier geldt hetzelfde als de iPhone;
jouw model (MC) met firmware 3.1.3 is voorlopig NIET te jailbreaken. Ik ga deze topic sluiten want er is info genoeg te vinden op het forum. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Help, jailbreaken lukt niet | marcovoulon | Jailbreak | 25 | 23-01-11 20:47 |
Jailbreaken lukt niet. | chendoyen | Jailbreak | 3 | 03-01-11 21:59 |
jailbreaken lukt niet | Sn03cki | Jailbreak | 5 | 06-08-10 14:10 |
Help, 3.1.2 en jailbreaken lukt niet | mysterious73 | Archief | 3 | 23-12-09 13:47 |
jailbreaken lukt niet | cab | Archief | 4 | 28-10-09 19:45 |
|
|