//

HELP PLEASE: iPhone niet meer werkend te krijgen

HELP PLEASE: iPhone niet meer werkend te krijgen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik heb een groot probleem met mijn iPhone, zie hieronder even de gegevens: Type: Iphone 3GS Firmware: 3.1.2 Baseband: 5.11.07 (of kan 04 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-10, 19:17
pdewildt pdewildt is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard HELP PLEASE: iPhone niet meer werkend te krijgen

Beste allen,

Ik heb een groot probleem met mijn iPhone, zie hieronder even de gegevens:

Type: Iphone 3GS
Firmware: 3.1.2
Baseband: 5.11.07 (of kan 04 ook?)

Ik heb een update in Cydia gedraaid van verschillende programma's, er stonden er denk een stuk of 8. Na het updaten moest ik klikken op "reboot device". Bij het opnieuw opstarten bleef de iphone vervolgens hangen op het apple logo. Na verloop van tijd komt er zo'n draaiend rondje in beeld, dit duurt een hele tijd, waarna hij op een gegeven moment weer opnieuw gaat opstarten en het hele ritueel zich herhaald.

Ik heb geprobeerd opnieuw de 3.1.2 custom firmware erop te zetten via itunes, echter krijg ik dan error 1600. Ik heb reeds van alles geprobeerd, echter kom ik er gewoon niet uit. Ik heb ook al het hosts bestand veranderd en deze regel toegevoegd: 74.208.10.249 gs.apple.com waarna ik mijn dns geflasht heb. Dit hielp echter niets.

In cydia heb ik ooit wel make mij life easier thanks aangeklikt, dit schijnt je shsh gegevens te saven? Ik weet ook mijn ECID, echter kan ik met Umbrella niet achter mijn shsh komen, omdat hij mijn iphone niet als aangesloten ziet staan.

Kunnen jullie me alsjeblieft helpen en vertellen wat ik moet doen? THANKS alvast!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-10, 19:31
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Neem eens een kijkje in dit topic en zie deze pagina voor info over hoe te herstellen naar 3.1.2 .

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3gs werkend krijgen jvdommelen Jailbreak 4 30-07-10 11:49
iPhone: Wil alleen van iphone de ipod werkend krijgen gogo49 Jailbreak 23 22-06-10 20:54
Video: Hoe Videocodec H.264 filmjes werkend te krijgen op je Iphone selvishocks Muziek, foto & video 2 04-08-09 21:10
Wie is er bereid mijn iphone 1.1.2 Oob 4.6 werkend te krijgen dmv een turbosim? grobben Unlock [archief] 7 28-11-07 10:41
iPhone nog werkend te krijgen? Tom Goedhart Unlock [archief] 13 26-11-07 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.