Laptop gestolen, iphone data recoveren discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Onlangs is mijn laptop gestolen, wat natuurlijk heel vervelend is aangezien hier al mijn muziek en andere bestanden op stonden. Wanneer ik nu mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Onlangs is mijn laptop gestolen, wat natuurlijk heel vervelend is aangezien hier al mijn muziek en andere bestanden op stonden. Wanneer ik nu mijn iphone ga verbinden met mijn computer gooit hij er alles vanaf. Dit wil ik natuurlijk niet. Mijn vraag is dus of iemand een manier weet om eerst al mijn bestanden van mijn iphone naar mijn pc te kopieren, om vervolgens mijn iphone weer opnieuw in te stellen. Hiermee bedoel ik dus muziek, foto's apps en eventueel ook nog smsjes en andere instellingen. Mijn iphone is gejailbraked dus oplossingen via deze weg zijn ook goed. Alvast bedankt! Groetjes, Tim Houben |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Maar er zijn er meerdere! Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laptop gestolen, wat nu? | gemmy61 | iTunes | 13 | 26-03-11 23:29 |
Iphone wil blijven recoveren | RadiNL | Archief | 14 | 16-12-09 20:37 |
Mac OS X: Hoe krijg je alle data van iphone naar nieuwe mac (oude is gestolen) | meul | iTunes | 3 | 29-12-08 14:59 |
BossTool op 1.1.3, iPhone weer moeten recoveren? | Martijn Snels | Unlock [archief] | 6 | 01-02-08 18:20 |
geunlockte iphone recoveren | maartenair | Unlock [archief] | 5 | 21-11-07 18:15 |
|
|