//

iphone perongelukt geupdate naar 1.1.3 -> sim locked

iphone perongelukt geupdate naar 1.1.3 -> sim locked discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij aub helpen zag gisteren dat je 1.1.1 kon updaten naar 1.1.3 gewoon via wifi mbv ijailbreak dus ik dat gedaan want ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-08, 09:06
SHaDoW90 SHaDoW90 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard iphone perongelukt geupdate naar 1.1.3 -> sim locked

kan iemand mij aub helpen zag gisteren dat je 1.1.1 kon updaten naar 1.1.3 gewoon via Wi-Fi mbv ijailbreak dus ik dat gedaan want ze zeiden is erg makkelijk alles ging goed tot dat ik op mijn iphone zag staan dat ik mijn gsm moest activeren via itunes ik gelijk alles dor gezocht om hem te downgraden kwam eindelijk de fout tegen 1015 via ibrickr toen kreeg ik na lange tijd het aarde icoontje en toen moest ik emergency calls *#307# maar kreeg error pincode maar ik kan ook mijn pinode intypen want normaal krijg je unlock opklikken en dan pincode invoeren en klaar maar nu staat er sim locked insert an unlocked and valid simsim to activate itunes terwijl ik 100% zeker weet dat mijn simkaart niet gelocked is want als ik dan weer op herstellen klik via itunes naar 1.1.3 kan ik wel mijn pincode typen en dan doe ik weer downgraden naar 1.1.1 krijg ik weer de zelfde shit nu zag ik dus op een forum dat je het originele kaartje van at&t moet hebben maar ik heb mijn gsm zo gekregen met unlocked en met dat simkaartje via internet dus AUB help mij via deze site of mijn msn [mail] want nu steeds wanhopiger

Laatst gewijzigd door Nikooos; 30-01-08 om 11:38.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-08, 10:20
joke_name joke_name is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

misschien is het wel makkelijk om wat ...... en ,,, de gebruiken.
en wat alinea's

Ik begrijp er nu helemaal niks van.
  #3  
Oud 30-01-08, 11:30
Fizzy Fizzy is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotselaar (Belgium)
Berichten: 183
Standaard

@joke: je hebt wel gelijk, maar om te zeggen dat je er niets van begrijpt is ook maar BS
  #4  
Oud 30-01-08, 11:38
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Gebruik de zoekfunctie van het forum en de wiki..

En ik heb je emailadres verwijderd uit je post..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 4 Sim Locked Jailbreaken? Talent Jailbreak 1 29-03-11 21:31
iPhone 1e gen.: Mijn Iphone is Sim-locked, HELP please. Jerreby Unlock 20 13-12-08 17:34
Probleem: update naar 2.1 mislukt iPhone locked SIM kaart niet hekend gioapple Archief 1 16-09-08 00:26
geupdate geunlockte 1.02 die per ongeluk geupdate is naar 1.1.2 mrgoolie Unlock [archief] 2 20-11-07 12:41
iPhone geeft locked sim aan... herk0039 Unlock [archief] 1 06-11-07 02:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.