//

Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #1

Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Doel van dit topic: Q: Mijn nummers worden niet meer herkent als ik word gebeld? A: Volg de volgende stappen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 12-02-08, 16:38
kiteseb kiteseb is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk bericht
Doel van dit topic:

Q: Mijn nummers worden niet meer herkent als ik word gebeld?
A: Volg de volgende stappen om dit op te lossen: Hackint0sh Appsupport 1.1.3

Maarten
heb dit gedaan, nu als ik doe werkt het nog niet en mijn last call can ik niet bekijken omdat het gelijk quit..... kan iemand mij helpen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 12-02-08, 16:46
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kersentaart Bekijk bericht
Bedankt dat hij wordt aangepast.
Ik had een iPhone 1.1.2 boothloader 4.6 die gedowngrade en gejailbreaked en simlock vrij gemaakt met Turbosim. En toen verkocht. Nu ga ik vanavond een nieuwe halen met waarschijnlijk 1.1.3. Ik word een beetje gek van alle informatie die ik hier kan vinden. Ik raak echt heel erg in de war, en weet niet wat ik nu moet doen. Gewoon eerst downgraden en jailbreaken enzo naar 1.1.2? Dat lukt mij nog wel. En dan moet ik een of ander programma draaien via installer.app en dan kan ik zonder proxy kaartjes gedoe bellen.
En dan via nog zo'n programma updaten naar 1.1.3 en dan jailbreaken?

Mvg Lennart.
Ik hoor vele met lof spreken over de Ziphone methode om een 1.1.2 of 1.1.3 OTB te jailbreaken en unlocken
iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone with ZiPhone (Windows)
  #203  
Oud 12-02-08, 17:09
sjiulskin sjiulskin is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiteseb Bekijk bericht
heb dit gedaan, nu als ik doe werkt het nog niet en mijn last call can ik niet bekijken omdat het gelijk quit..... kan iemand mij helpen?
Ik had dit probleem ook na de eerste keer 'ZiPhonen'. Heb alle handelingen gewoon opnieuw gedaan en toen lukte het al beter.

Mijn volgende probleem is echter dat mijn installer (icoon) nu verdwenen is. Ik heb het idee dat het iets te maken heeft met de '300MB Killer Fix' van ifoneguide/113. Toen ik deze wilde installeren kreeg ik namelijk een foutmelding. Hierna was het installer icoontje weg!
  #204  
Oud 12-02-08, 18:05
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Dat is het nadeel van alle deze nieuwe hack releases en slechte benaming van oudere fixes. De 300MB fix is volgens mij niet bedoeld na de Ziphone methode.
  #205  
Oud 12-02-08, 19:30
diesnieuw diesnieuw is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik weet niet echt goed waar ik m'n ei kwijt kan, dus ik doe het hier maar. Ik heb een iPod Touch 16gb met firmware 1.1.3 erop. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze jailbrake? Ik hoef niks te maken te hebben met unlocken en simkaarten enzo, ik wil gewoon dingen kunnen installeren met installer enz....Thnx
  #206  
Oud 12-02-08, 22:53
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Ik zie vrijwel overal voor de unlock van 1.1.3 dat er van 1.1.2 wordt uitgegaan.
Hoe kan ik vanaf mijn AnySim Unlocked OTB 1.1.1 naar een Unlocked 1.1.3?
Zijn er applicatie oplossingen of moet er e.e.a. "geprogrammeerd" worden.

P.S. ik prefereer antwoord via direct bericht aan mij ipv via het forum aangezien ik niet super veel tijd meer heb om alles te lezen en de pagina's elkaar nogal snel opvolgen.
  #207  
Oud 12-02-08, 22:55
whitehouse whitehouse is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 29
Standaard

zojuist heb ik een poging gedaan mijn bricked iPhone te restoren naar 1.1.1 met iPhuc, iBrick en iTunes 7.5 . Ik kreeg (nog steeds) halverwege een error (6) .
hebben jullie nog ideeen hoe ik dit kan fixen?
  #208  
Oud 13-02-08, 13:58
Marduk Marduk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
Ik zie vrijwel overal voor de unlock van 1.1.3 dat er van 1.1.2 wordt uitgegaan.
Hoe kan ik vanaf mijn AnySim Unlocked OTB 1.1.1 naar een Unlocked 1.1.3?
Zijn er applicatie oplossingen of moet er e.e.a. "geprogrammeerd" worden.

P.S. ik prefereer antwoord via direct bericht aan mij ipv via het forum aangezien ik niet super veel tijd meer heb om alles te lezen en de pagina's elkaar nogal snel opvolgen.
Ik doe het toch maar op deze manier, dan hebben andere mensen die met hetzelfde probleem zitten er ook wat aan.

Zelf heb ik ook een OTB 1.1.1, dus BL 3,9. Deze heb gisteravond via iTunes geupdate naar 1.1.3. Wat heb ik gedaan?
1. Via iTunes een herstel uitgevoerd (firmware wordt dan aangepast naar de laatste versie, dus 1.1.3)
2. Grafische interface voor ZiPhone gedownload (windows only)
3. Selecteer nu in ZiPhone, jailbreak en activation (unlock heeft alleen maar zin als je op BL 4.6 zit. Dus mensen met BL 3.9 selecteren deze optie NIET)
4. Zet de iPhone in DFU mode en wacht een paar tellen.......................... de iPhone is nu geactiveerd en opengebroken
5. Installeer nu BSD 2.0 via Installer. Daarna ff terug naar het springboard en vervolgens AnySIM 1.3 installeren via Installer, uitvoeren, ff wachten en bellen maar. (als BSD 2.0 niet is geïnstalleerd dan zul je AnySIM niet kunnen installeren en uitvoeren)

Ik ben hier een kleine tien minuten mee bezig geweest. Als werkt zoals het moet. Geen problemen met Wi-Fi, youtube, Google maps, synchronisatie contacts/agenda/mail, sms tijd. Alles loopt werkelijk als een zonnetje.

P.S. De grafische interface voor ZiPhone werkt schijnbaar niet onder Parallels (ik draai OSX). Heb dit diverse keren geprobeerd. Op een Windows only machine was de klus zo geklaard.

Laatst gewijzigd door Marduk; 13-02-08 om 14:04.
  #209  
Oud 13-02-08, 22:53
inberlin inberlin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard

Ik heb een OTB 1.1.2 met bootloader 4.6. Deze heb ik eerst via Turbosim aan de praat gekregen.
De softupgrade naar 1.1.3 werkte, maar installer kon geen nieuwe apps op mijn springboard plaatsen.
Ik ben terug gegaan naar 1.1.1, heb daar de Geounlock gedaan en ziedaar het beestje draait nu zonder turbosimm op 1.1.2 . Nu toch weer geupgrade naar 1.1.3 en weer hetzelfde probleem als voorheen: kan geen extra apps meer installeren.Voor de rest functioneert alles. Weet iemand of hier een fix voor is?
Hartelijk dank alvast
  #210  
Oud 14-02-08, 18:11
drumworkshop drumworkshop is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marduk Bekijk bericht
Ik doe het toch maar op deze manier, dan hebben andere mensen die met hetzelfde probleem zitten er ook wat aan.

Zelf heb ik ook een OTB 1.1.1, dus BL 3,9. Deze heb gisteravond via iTunes geupdate naar 1.1.3. Wat heb ik gedaan?
1. Via iTunes een herstel uitgevoerd (firmware wordt dan aangepast naar de laatste versie, dus 1.1.3)
2. Grafische interface voor ZiPhone gedownload (windows only)
3. Selecteer nu in ZiPhone, jailbreak en activation (unlock heeft alleen maar zin als je op BL 4.6 zit. Dus mensen met BL 3.9 selecteren deze optie NIET)
4. Zet de iPhone in DFU mode en wacht een paar tellen.......................... de iPhone is nu geactiveerd en opengebroken
5. Installeer nu BSD 2.0 via Installer. Daarna ff terug naar het springboard en vervolgens AnySIM 1.3 installeren via Installer, uitvoeren, ff wachten en bellen maar. (als BSD 2.0 niet is geïnstalleerd dan zul je AnySIM niet kunnen installeren en uitvoeren)

Ik ben hier een kleine tien minuten mee bezig geweest. Als werkt zoals het moet. Geen problemen met Wi-Fi, youtube, Google maps, synchronisatie contacts/agenda/mail, sms tijd. Alles loopt werkelijk als een zonnetje.

P.S. De grafische interface voor ZiPhone werkt schijnbaar niet onder Parallels (ik draai OSX). Heb dit diverse keren geprobeerd. Op een Windows only machine was de klus zo geklaard.
hoi
mijn 1.1.1 versie Iphone in ook unlocked enzo, maar voor ik dit allemaal ga doen, moet ik hem dan helemaal weer restoren naar 1.1.1 en weer verginize enzo? of kan ik het nu ook zo doen nu werkend?? dus unlocked???
  #211  
Oud 14-02-08, 22:51
mawa33 mawa33 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

Gisteren ook problemen gehad met een 1.1.3 otb.
Wat me met een 1.1.2 otb wel lukte lukte deze keer niet.

Via Itunes weer ff gerestored naar 1.1.3 Daarna via "ZiPhone Shell by Unlock.no" geprobeerd en binnen 10 minuten was alles perfect voor elkaar. Geen probleem meer kunnen vinden. Ben blij dat ik die 50 euri per toestel voor een xSim in mijn zak heb gehouden.
  #212  
Oud 14-02-08, 23:29
Marduk Marduk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drumworkshop Bekijk bericht
hoi
mijn 1.1.1 versie Iphone in ook unlocked enzo, maar voor ik dit allemaal ga doen, moet ik hem dan helemaal weer restoren naar 1.1.1 en weer verginize enzo? of kan ik het nu ook zo doen nu werkend?? dus unlocked???
Je hoeft niet terug naar de OTB firmware om te kunnen upgraden naar 1.1.3 en een virginze is ook niet nodig. Dit is alleen van toepassing op iPhone's die unlocked zijn met anySIM versies lager dan die voor 1.1.1. Zie de iPhone wiki voor verdere uitleg van wat een virginze nu precies is.

Het maakt dus niks uit of dat je iPhone nu unlocked is of niet. Zo gauw je een herstel uitvoert via iTunes is de unlock die je er op had verdwenen omdat je natuurlijk overgaat naar een nieuwe firmware. Hierna gewoon een tutorial volgen en je komt er wel uit. Wijst zich echt allemaal vanzelf!

Laatst gewijzigd door Marduk; 14-02-08 om 23:32.
  #213  
Oud 15-02-08, 21:19
drumworkshop drumworkshop is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marduk Bekijk bericht
Je hoeft niet terug naar de OTB firmware om te kunnen upgraden naar 1.1.3 en een virginze is ook niet nodig. Dit is alleen van toepassing op iPhone's die unlocked zijn met anySIM versies lager dan die voor 1.1.1. Zie de iPhone wiki voor verdere uitleg van wat een virginze nu precies is.

Het maakt dus niks uit of dat je iPhone nu unlocked is of niet. Zo gauw je een herstel uitvoert via iTunes is de unlock die je er op had verdwenen omdat je natuurlijk overgaat naar een nieuwe firmware. Hierna gewoon een tutorial volgen en je komt er wel uit. Wijst zich echt allemaal vanzelf!
hoi, nou het is gelukt to op zekere hoogte, want als ik bsd subsystem ga downloaden, zegt hij op een zeker moment als het witte balkje vol is ERROR DOWNLOAD PAKEGE????????
dus kan ik hem ook niet instaleren???

wat kan dit zijn?????
  #214  
Oud 15-02-08, 21:21
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drumworkshop Bekijk bericht
hoi, nou het is gelukt to op zekere hoogte, want als ik bsd subsystem ga downloaden, zegt hij op een zeker moment als het witte balkje vol is ERROR DOWNLOAD PAKEGE????????
dus kan ik hem ook niet instaleren???

wat kan dit zijn?????
Je iPhone rebooten en nog een keer proberen.
Installer is ook niet meer wat het ooit was....
  #215  
Oud 15-02-08, 21:23
drumworkshop drumworkshop is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Je iPhone rebooten en nog een keer proberen.
Installer is ook niet meer wat het ooit was....
heb ik ook wel gedaan
  #216  
Oud 15-02-08, 22:08
madmark madmark is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drumworkshop Bekijk bericht
heb ik ook wel gedaan
Ik heb steeds het zelfde probleem.... Kan geen package meer downloaden
  #217  
Oud 15-02-08, 22:23
drumworkshop drumworkshop is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 32
Standaard

nou het duurde allemaal iets langer dan bij wie dan ook hier MAAR HIJ DOET HET
BEDANKT
  #218  
Oud 15-02-08, 22:26
drumworkshop drumworkshop is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madmark Bekijk bericht
Ik heb steeds het zelfde probleem.... Kan geen package meer downloaden
ik had bij Sourses-edit-add i.unlock.no geadd, en toed deed hij het wel, misschien moet je dat eens proberen???????
  #219  
Oud 16-02-08, 09:15
PaecKE PaecKE is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
Ik zie vrijwel overal voor de unlock van 1.1.3 dat er van 1.1.2 wordt uitgegaan.
Hoe kan ik vanaf mijn AnySim Unlocked OTB 1.1.1 naar een Unlocked 1.1.3?
Zijn er applicatie oplossingen of moet er e.e.a. "geprogrammeerd" worden.
Ik ben gisterenavond van unlocked otb 1.1.1 (anysim) naar een unlocked 1.1.3 gegaan mbv de iJailBreak methode. Ik heb geen virginize of restore gedaan, gewoon eroverheen geflatst
  #220  
Oud 17-02-08, 17:47
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Verder in : Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #2
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote Highscore-topic Kenanus iPhone Games 187 25-03-13 12:10
Foto: Het Grote Foto Topic! berty Muziek, foto & video 5 08-05-11 17:08
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 09:40
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic Beaux Archief 570 20-07-08 01:38
Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #2 Maarten Unlock [archief] 106 16-06-08 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:00.