iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   "Phone" applicatie knalt eruit (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/6099-phone-applicatie-knalt-eruit.html)

Faithz 30-01-08 19:25

"Phone" applicatie knalt eruit
 
Vandaag mijn "turbosim" ontvangen. Meteen even geprobeerd te bellen, werkte goed! Maar... nu zit ik vast en ik hoop op hulp.

Wat ik gedaan heb:

Contacten geimporteerd met simport.. hulde, werkt geweldig.

Daarna een beetje gefriemeld met appsupport, die wilde niet werken, mijn iphone bleef hangen in het booten. Met ibrickr kon ik nog wel de file weer terug zetten en daarna startte de iphone weer door.

Echter heb ik eens geprobeerd of ik gebeld kon worden maar de telefoon gaat niet over. Hij lijkt wel vast te slaan.. ik zie daarna wel een gemiste oproep! Maar als ik die probeer te openen kom ik weer terug op het springboard..

Zelf bellen lukt ook niet meer want zodra ik een 0 kies crasht Phone ook weer en kom ik weer terug op het springboard..

Heeft iemand enig idee?


Info: 1.1.2, UK Phone..

Edit: Ik kan WEL uitbellen via contactpersonen

ControlSje 30-01-08 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Faithz (Bericht 52782)
Vandaag mijn "turbosim" ontvangen. Meteen even geprobeerd te bellen, werkte goed! Maar... nu zit ik vast en ik hoop op hulp.

Wat ik gedaan heb:

Contacten geimporteerd met simport.. hulde, werkt geweldig.

Daarna een beetje gefriemeld met appsupport, die wilde niet werken, mijn iphone bleef hangen in het booten. Met ibrickr kon ik nog wel de file weer terug zetten en daarna startte de iphone weer door.

Echter heb ik eens geprobeerd of ik gebeld kon worden maar de telefoon gaat niet over. Hij lijkt wel vast te slaan.. ik zie daarna wel een gemiste oproep! Maar als ik die probeer te openen kom ik weer terug op het springboard..

Zelf bellen lukt ook niet meer want zodra ik een 0 kies crasht Phone ook weer en kom ik weer terug op het springboard..

Heeft iemand enig idee?


Info: 1.1.2, UK Phone..

Edit: Ik kan WEL uitbellen via contactpersonen

Heb je iWorld wel geinstalleerd?

Faithz 30-01-08 19:32

Net even gedaan, iphone ook gereboot.. lost het niet op :(

ControlSje 30-01-08 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Faithz (Bericht 52786)
Net even gedaan, iphone ook gereboot.. lost het niet op :(

Ik neem aan dat je in iWord ook Nederland geselcteerd hebt....zijn de problemen alleen met het toetsenbord van de telefoon? of "knallen"er nog meer applicaties terug?

Faithz 30-01-08 19:38

Ik kwam inderdaad ook nog op het geniale idee om iWorld eens aan te raken hahahaha WAT DOM. Ik dacht dat dit automatisch werkte.

ControlSje, ik ben je eeuwig dankbaar!! Dit lost mijn probleem op!!! Ontzettend bedankt.

SUPER.

ControlSje 30-01-08 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Faithz (Bericht 52792)
Ik kwam inderdaad ook nog op het geniale idee om iWorld eens aan te raken hahahaha WAT DOM. Ik dacht dat dit automatisch werkte.

ControlSje, ik ben je eeuwig dankbaar!! Dit lost mijn probleem op!!! Ontzettend bedankt.

SUPER.

Your most welcome :D. En veel plezier met je bellende iPhone.;)

Nikooos 30-01-08 21:53

gelukkig opgelost, maar van deze topic heb ik er al aardig wat gezien.

Deze gooi ik op slot


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.