//

Release datum wordt er gek van !

Release datum wordt er gek van ! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) waar heb je hem besteld ?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #541  
Oud 19-07-10, 11:58
Bhola Bhola is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 151
Standaard

waar heb je hem besteld ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 19-07-10, 12:07
iDMi iDMi is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 202
Stuur een bericht via MSN naar iDMi
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vroegevogel Bekijk bericht
Ja want ik zat al na te denken ik betaal 100 a 120 meer voor 3G op mn ipad. Maar voor dat geld kan ik ook 16GB extra hebben. Want ik heb bijna overal waar ik ben Wi-Fi. Thuis, op school, binnekort ook in de trein. Dus tja wat heb ik aan dat 3g als ik dat ook al op mn 3Gs heb.
het verschil is niet alleen de 3G... de versie met alleen Wi-Fi heeft ook geen gps...
__________________
iPhone 5 [6.1 JB] iPhone 4S [6.1] iPad 2 Wi-Fi [6.1] iPod touch 2G [4.2.1] iMac 24" [Lion] MacBook Pro 15" [Lion]
  #543  
Oud 19-07-10, 12:16
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhola Bekijk bericht
waar heb je hem besteld ?
Amerika, oma neemt hem mee.
__________________
Koekje erbij?
  #544  
Oud 19-07-10, 12:29
Vroegevogel's schermafbeelding
Vroegevogel Vroegevogel is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iDMi Bekijk bericht
het verschil is niet alleen de 3G... de versie met alleen Wi-Fi heeft ook geen gps...
Ja maar als je geen 3G nodig hebt heb je ook geen gps nodig, want wanneer heb je GPS nodig als je aan Wi-Fi genoeg hebt?

Met Wi-Fi sta je in de meeste gevallen toch stil.
  #545  
Oud 19-07-10, 13:02
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Ik zit ook te twijfelen tussen 32GB Wi-Fi only en 16GB Wi-Fi + 3G. Moeilijk om van te voren al te bepalen hoe je de iPad gaat gebruiken, zeker als je ook een iPhone hebt. Als je safe wil zitten kan je natuurlijk meteen de 3G versie nemen, maarja voor hetzelfde geld kan je ook dubbel zoveel opslag geheugen krijgen.

Dilemma...

Overigens heb ik een micro-simkaart over, dus dat maakt de 3G versie wellicht wat aantrekkelijker.
__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"
  #546  
Oud 19-07-10, 13:07
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Je kunt wel de 3G versie aanschaffen maar je moet natuurlijk ook maandelijks betalen voor internet. Als je veel onderweg bent kun je de 3G nemen maar je hebt tegenwoordig bijna overal een Wi-Fi netwerk, zelfs in de trein volgens mij. Ik het nut van 3G niet echt met een iPad. Het is volgens mij meer een apparaat voor thuis waar je Wi-Fi hebt) dan voor onderweg. Ik zou het er in ieder geval niet voor over hebben maandelijks te betalen, maar ja iedereen gebruikt hem anders. Misschien is de 3G wel iets voor jou. Probeer na te gaan waar je hem gaat gebruiken en of ze daar Wi-Fi hebben. Zo niet, of je Internet daar echt nodig hebt.
  #547  
Oud 19-07-10, 13:14
Ipoelie Ipoelie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 56
Standaard

Ik ben zelf ook aan het twijfelen geslagen Wi-Fi + ruim geheugen of Wi-Fi + 3g met minder geheugen en dan twijfel ik omdat ik misschien de gps ga missen. miet speciaal om te navigeren, maar veel apps maken gebruik van loctie voorziening.

Als de gps ook in de Wi-Fi only zou zitten had ik de Wi-Fi only genomen. heb ook een iphone en dan zou ik gebruik maken van mywi om 3g te omzeilen.
  #548  
Oud 19-07-10, 13:18
Bhola Bhola is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 151
Standaard

Als je zit te twijfelen of je een 3g neemt (130 euro duurder spaar dan door !)

Ik denk toch dat meeste mensen wel spijt krijgen als ze alleen Wi-Fi nemen.
Onderweg in de auto ?
Andere mensen thuis Wi-Fi beveiligd?

+ je hebt gps erop.

Verder kan je zeggen ja ik kan tetheren met de Iphone.
Maarja sommige hebben geen iphone waarschijnlijk.
  #549  
Oud 19-07-10, 13:32
LaPasta LaPasta is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Het ligt er net aan waarvoor je hem gebruikt. Gebruik je hem om een lekker boekje te lezen, dan heb je 3G niet nodig. Gebruik je hem veel voor onderweg, dan heb je wel 3G nodig. Ik ga overigens voor de 32 GB WI-FI. Is voor mij goed genoeg.
  #550  
Oud 19-07-10, 14:03
Bhola Bhola is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 151
Standaard

`Jammer dat je geen nieuwsgroepen kan gebruiken op een Ipad.
Was zeker handig geweest.
Mischien dat ik er dan over na had gedacht.
Bij de mediamarkt in Arnhem wouden ze nog niet veel kwijt over de Ipad?
  #551  
Oud 19-07-10, 14:11
LaPasta LaPasta is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

@Bhola
"There is an App for that"
NewsTap voor iPhone/iPodTouch/iPad.
  #552  
Oud 19-07-10, 14:51
Bejito Bejito is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

Met of zonder 3G?

Voor mij zonder. Veel hotspots overal en tethering via Iphone mogelijk indien nodig.

En de GPS dan? Kun je ook omzeilen door een BT Gps muis aan te sluiten op je Ipad (wel Jailbreak nodig). Je koppelt dan wel nog een extra toestel aan je Ipad, dus meer om mee te nemen, maar ik zie mezelf bijna nergens (outdoors) op een toestel van dergelijk formaat GPS applicaties gebruiken. Ik zie me nog wel daarentegen hem als enorme autonavigator gebruiken en daar maakt die BT muis me niet zoveel uit.
  #553  
Oud 19-07-10, 15:31
Vincent82 Vincent82 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 42
Standaard

iemand een idee wanneer ze de site gaan updaten?
  #554  
Oud 19-07-10, 15:32
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Ik hoop/denk morgen!
__________________
Photograph my mind!
  #555  
Oud 19-07-10, 15:37
iFTorres iFTorres is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik neem denk ik gewoon de 32GB Wi-Fi, omdat ik niet met de iPad ga vervoeren. iPad ga ik thuis gebruiken en mijn iPhone buitens huis (niet meer dan mails checken en even op internet als ik moet wachten)
  #556  
Oud 19-07-10, 15:41
alena alena is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Release Nederland op vrijdag 23 juli, net bekend gemaakt!!!
  #557  
Oud 19-07-10, 15:41
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister x Bekijk bericht
Ik hoop/denk morgen!
yeah, daar gaan we weer......
Nieuwe ronde, nieuwe kansen... Komtie komtienie?
Wie zal het zeggen???
Ik hoop toch echt dat je voor deze keer gelijk krijgt ben dat kermisgevoel nu wel een keertje beu. Wordt tijd voor een nieuwe spanning (ben ik op tijd in de winkel, is de rij niet te lang...)
  #558  
Oud 19-07-10, 15:43
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

iPad Available in Nine More Countries This Friday

CUPERTINO, California-July 19, 2010-Apple® today announced that iPad™ will be available in Austria, Belgium, Hong Kong, Ireland, Luxembourg, Mexico, Netherlands, New Zealand and Singapore this Friday, July 23. iPad allows users to connect with their apps and content in a more intimate, intuitive and fun way than ever before. Users can browse the web, read and send email, enjoy and share photos, watch HD videos, listen to music, play games, read ebooks and much more, all using iPad's revolutionary Multi-Touch™ user interface. iPad is 0.5 inches thin and weighs just 1.5 pounds-thinner and lighter than any laptop or netbook-and delivers up to 10 hours of battery life.*

Beginning this Friday, customers can purchase all models of iPad through Apple's retail stores and Apple Authorized Resellers.

Pricing & Availability
All iPad models will be available in Austria, Belgium, Hong Kong, Ireland, Luxembourg, Mexico, Netherlands, New Zealand and Singapore this Friday, July 23.

iPad is currently available in Australia, Canada, France, Germany, Italy, Japan, Spain, Switzerland, the UK and the US for a suggested retail price of $499 (US) for 16GB, $599 (US) for 32GB, and $699 (US) for 64GB for iPad Wi-Fi models and $629 (US) for 16GB, $729 (US) for 32GB and $829 (US) for 64GB for iPad with Wi-Fi + 3G models. iPad will roll out to many more countries later this year and Apple will announce availability and local pricing for these additional countries at a later date.

*Battery life depends on device settings, usage and other factors. Actual results vary.

Apple designs Macs, the best personal computers in the world, along with OS X, iLife, iWork, and professional software. Apple leads the digital music revolution with its iPods and iTunes online store. Apple is reinventing the mobile phone with its revolutionary iPhone and App Store, and has recently introduced its magical iPad which is defining the future of mobile media and computing devices.
  #559  
Oud 19-07-10, 15:59
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Broeckie Bekijk bericht
Je kunt wel de 3G versie aanschaffen maar je moet natuurlijk ook maandelijks betalen voor internet. Als je veel onderweg bent kun je de 3G nemen maar je hebt tegenwoordig bijna overal een Wi-Fi netwerk, zelfs in de trein volgens mij. Ik het nut van 3G niet echt met een iPad. Het is volgens mij meer een apparaat voor thuis waar je Wi-Fi hebt) dan voor onderweg. Ik zou het er in ieder geval niet voor over hebben maandelijks te betalen, maar ja iedereen gebruikt hem anders. Misschien is de 3G wel iets voor jou. Probeer na te gaan waar je hem gaat gebruiken en of ze daar Wi-Fi hebben. Zo niet, of je Internet daar echt nodig hebt.
Bedankt voor je reactie.

Ik hoef gelukkig dan niet extra te betalen voor een data abonnement. Ik heb 2 micro-simkaarten, eentje voor mn iPhone en dan nog eentje over voor wellicht de iPad.
Maar de plekken waar ik kom, hebben allemaal Wi-Fi. Dus alleen voor onderweg kan het handig zijn.
__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"
  #560  
Oud 19-07-10, 16:24
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Yes het is officieel, 23 juli komtie!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik word gek van THE! McNessie iPhone algemeen 6 04-08-10 16:48
word er gek van :p jhnschts Archief 12 10-05-09 13:57
Wordt er een beetje gek van! Apple-Flap iPhone algemeen 4 22-06-08 00:16
SMS probleem, wordt gek. djurre iPhone algemeen 27 06-06-08 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.