//

Release datum wordt er gek van !

Release datum wordt er gek van ! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Is ie vanaf 23 juli ook gelijk in de applestore te bestellen, of moet je per sé voor de winkel gaan liggen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #561  
Oud 19-07-10, 16:27
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Is ie vanaf 23 juli ook gelijk in de applestore te bestellen, of moet je per sé voor de winkel gaan liggen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 19-07-10, 16:27
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrique Bekijk bericht
Yes het is officieel, 23 juli komtie!
ondertussen is die van mij al bijna versleten
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #563  
Oud 19-07-10, 16:52
MLM MLM is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrique Bekijk bericht
Is ie vanaf 23 juli ook gelijk in de applestore te bestellen, of moet je per sé voor de winkel gaan liggen?
Dit vraag ik me ook af? De apple store is ondertussen geüpdatet maar er staat alleen; 'een winkel zoeken'.
  #564  
Oud 19-07-10, 16:55
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Citaat:
of moet je per sé voor de winkel gaan liggen?
ik ga wel liggen hoor
heeft me nu allemaal wel lang genoeg geduurd, als we nog gekker moeten doen, doen we gewoon toch nog een beetje gekker?!
  #565  
Oud 19-07-10, 17:06
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Eindelijk wat informatie!! Ik ga voor de 32GB - Wi-Fi, hopen dat die niet te snel is uitverkocht
__________________
Photograph my mind!
  #566  
Oud 19-07-10, 17:19
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard

Apple: iPad vanaf vrijdag in Nederland en België verkrijgbaar | Electronics | Tweakers.net Nieuws
  #567  
Oud 19-07-10, 17:27
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Eindelijk! Willen jullie even op mijn topic reageren?:Om hoe laat ga jij Vrijdag?
  #568  
Oud 19-07-10, 17:40
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

@Martijn, zodra ik iets gehoord heb van de apr waar ik heen ga (Delft) zal ik je poll invullen, ik ga er liever niet eerder heen dan nodig is.

Verder een vraagje, is het masjien eigenlijk gelijk klaar voor gebruik? Ik zal denk ik nl. eerst naar de winkel gaan en moet dan door naar het werk. Is het dan ook mogelijk om het aan die verschrikkelijk nieuwsgierige collega's van mij te laten zien of moet je hem echt eerst aan itunes hangen oid? En is dat ook met de 3G versie? Want dacht ergens te hebben gelezen dat als je je sim nog niet hebt dat het dan iets anders werkt?
  #569  
Oud 19-07-10, 19:00
alena alena is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

@macleentje:je moet de iPad echt eerst aansluiten op Itunes, anders doet hij het niet. En zonder sim werkt hij voor zover ik het heb gemerkt, gewoon normaal. Als je maar snel Wi-Fi hebt, kun je het internet op.
  #570  
Oud 19-07-10, 19:36
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Het is wel vreemd dat Apple enkel vermeld dat je naar de winkel moet gaan en geen enkele melding maakt dat hij ook online te bestellen is.
  #571  
Oud 19-07-10, 20:41
GizMoby GizMoby is offline
• iOS 4.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard reservering

Twee weken geleden de A-mac in Eindhoven gegeaan en gevraagd of zij wisten wat de releasedatum voor de ipad zou gaan worden. Ze hoopten al binnen een week. En als ik er echte zeker van wilde zijn om er eentje te hebben op de eerste dag, zou ik hem maar beter kunnen reserveren (incl. aanbetaling van 50 euro!).

Natuurlijk de eerste les die verkopers krijgen; schermen met veiligheid, zekerheid en het feit dat je iets gaat missen en mensen trappen overal in.
Aangezien ik toch zeker was van het feit dat ik een ipad wilde hebben, dacht ik "WTH", gewoon doen.

Na de aankondiging door Apple vandaag met de A-Mac gebeld. Ik vroeg of ze de door mij gereserveerde ipad apart konden leggen tot het einde van de dag zodat ik na het werk langs zou kunnen komen. Wordt er doorleuk tegen mij gezegd dat ze dat niet kunnen doen en bovendien dat de reservering niet betekende dat ze er ook echt eentje voor mij hadden. ik stond een beetje perplex. Wel de 50 euro incasseren, maar niet leveren c.q. geen voorgehouden garanties willen leveren.

Nu heb ik al gelezen dat Apple geen toestemming had gegeven voor reserveringen en denk ik dat ze zich in Eindhoven wel in de voet hebben geschoten. Maar ja......... eigenlijk vind ik dit wel een beetje naar oplichterij rieken. Dit zou niet moeten kunnen.

Doen andere winkels dit ook?
  #572  
Oud 19-07-10, 20:52
Matthipad's schermafbeelding
Matthipad Matthipad is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 166
Standaard

Echt oplichterij! Je hebt er 50 euro voor betaalt! Vind dit echt niet kunnen.
  #573  
Oud 19-07-10, 21:12
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

@gizmoby: Nee, niet waar ik ben geweest iig. Kon alleen opgeven als ik geïnteresseerd was in een ipad en als ze dan meer wisten zouden ze me zsm meer informatie geven. Precies zoals nu gebeurt eigenlijk. Tot nu toe alle lippen gesloten. Ik moet nog bericht krijgen maar heb voor mijn gemak zelf alvast contact opgenomen. Had alleen verwacht dat ze dan ook voorraad zouden hebben maar voor zover ik weet zijn de levertijden nog niet bekend. In theorie kan dit dus ook makkelijk na het weekend worden?! (eigen interpretatie)
  #574  
Oud 19-07-10, 21:20
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Zouden alle reserveringen bij de Apple resellers dan komen te vervallen aangezien apple zegt dat er niet gereserveerd kan worden?
  #575  
Oud 19-07-10, 21:52
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Vreemde zaak, ik was bij de nieuwe Apple Store in Roermond voor een kabeltje en we hadden het over de iPad, de releasedatum wisten ze nog niet maar ik kon hem wel alvast reserveren. DAT GAF DE VERKOPER DUS ZELF AAN..... ik had er niet om gevraagd!
Enfin, hij komt vrijdag uit en ik ben benieuwd of ik wat van de Store hoor, ze zouden me bellen
  #576  
Oud 19-07-10, 21:52
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

Ik heb bij MediaMarkt Rotterdam-Centrum gereserveerd. Officieel kon dat niet, dit hebben ze dus op hun eigen houtje gedaan.
Voor de zekerheid ga ik Vrijdag ook maar in de rij staan. Ik wil elk risico ontsluiten.

Ik vind het zelf ook wel een belachelijke beslissing van Apple om reserveren te verbieden. Blijkbaar willen ze dolgraag lange rijen voor de winkels hebben om extra publiciteit te genereren. De media zal er ongetwijfeld verslag van doen.

Een bedrijf in Waardenbrug lapte alle regels aan hun laars en heeft vandaag de eerste modellen uitgeleverd.
Zie hier: VelzArt internet & automatisering | The good, the bad, the iPad. Nu verkrijgbaar bij VelzArt
Ik deed vanmiddag verwoede pogingen om er een te bemachtigen, maar ze zeiden dat ze door hun voorraad heen waren en pas over anderhalve week weer nieuwe binnen zouden krijgen.
  #577  
Oud 19-07-10, 22:00
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Ik had vanmiddag de Mediamarkt in Alphen a/d Rijn gebeld en ze zeiden meteen ja die is vanaf vrijdag leverbaar etc, maar reserveren was geen optie... Hoe heb jij dat dan voor elkaar gekregen?
__________________
Photograph my mind!
  #578  
Oud 19-07-10, 22:19
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister x Bekijk bericht
Ik had vanmiddag de Mediamarkt in Alphen a/d Rijn gebeld en ze zeiden meteen ja die is vanaf vrijdag leverbaar etc, maar reserveren was geen optie... Hoe heb jij dat dan voor elkaar gekregen?
Ik heb de mijne op 29 Juni gereserveerd en 100 euro bijbetaald. Ik stond 6e op hun lijst. Blijkbaar doen niet alle MediaMarkten eraan mee.
Ik geloof dat er nog meer mensen uit deze forum daar hebben gereserveerd.
  #579  
Oud 19-07-10, 22:24
GizMoby GizMoby is offline
• iOS 4.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 9
Standaard

@Chytin: weet je ook zeker dat ze er eentje voor je reserveren? Ik heb 50 euro aanbetaald bij A-Mac in Eindhoven en mij werd vandaag doorleuk verteld dat ik geen garantie kreeg dat ze er komende vrijdag eentje voor mij hebben.
  #580  
Oud 19-07-10, 22:25
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

krijg je je 50,- ook niet terug? zou ik hem lekker ergens anders halen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik word gek van THE! McNessie iPhone algemeen 6 04-08-10 16:48
word er gek van :p jhnschts Archief 12 10-05-09 13:57
Wordt er een beetje gek van! Apple-Flap iPhone algemeen 4 22-06-08 00:16
SMS probleem, wordt gek. djurre iPhone algemeen 27 06-06-08 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:46.