iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Release datum wordt er gek van ! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/62380-release-datum-wordt-gek.html)

Bhola 22-06-10 22:29

Release datum wordt er gek van !
 
Het is al eind Juni
De Ipad moet in Juli komen het zal vast eind worden waar blijft ***die release datum ?

Heb het gevoel dat het dalijk gewoon augustus wordt ?
iemand enig idee

King1987 22-06-10 22:33

Nee, helaas nog geen release datum, gewoon even afwachten :)

Bhola 22-06-10 22:34

Ik snap het echt niet van apple het staat nou meer als een dik maand op de site komt in Juli

smeetsh 23-06-10 12:34

juli is een ruim begrip, release datum kan juli zijn......bv 28 Juli......waarmee dan de voorverkoop misschien pas 14 juli start....

Macintouch 23-06-10 14:49

Ik denk dat Apple op loop van tijd een slechte naam krijgt en niet langer door kan gaan met de slechte/late leveringen.
Steeds meer mensen denken: Ja, f*ck it! Ik pak wel een android of microsoft tablet. Scheelt me een hoop tijd en gezeik, en waarschijnlijk ook veel geld.
Ze verliezen zo alleen maar meer klanten.

Gnobama 23-06-10 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macintouch (Bericht 473294)
Ik denk dat Apple op loop van tijd een slechte naam krijgt en niet langer door kan gaan met de slechte/late leveringen.
Steeds meer mensen denken: Ja, f*ck it! Ik pak wel een android of microsoft tablet. Scheelt me een hoop tijd en gezeik, en waarschijnlijk ook veel geld.
Ze verliezen zo alleen maar meer klanten.

Laat je ons even weten hoe je ms of android tablet bevalt :d

freestyle4all 23-06-10 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macintouch (Bericht 473294)
....teeds meer mensen denken: Ja, f*ck it! Ik pak wel een android of microsoft tablet. Scheelt me een hoop tijd en gezeik, en waarschijnlijk ook veel geld....

Hahahaha, ja vast. :)

Scheelt je misschien wel een hoop tijd (waar blijven al die MS Windows tablets trouwens????), maar een hoop gezeik krijg je er dan wel gratis bij.

Al moet ik drie maanden langer wachten. Ik weet dan wel dat ik het echte Apple-gevoel krijg. En dat is niet in tijd of geld uit te drukken. Dat kan ik je wel zeggen.

En als je echt niet kunt wachten (zoals ik) dan zijn er wegen genoeg om toch een iPad te kopen voor een paar tientjes meer.

migros 23-06-10 15:42

Ben net overgestapt van een archos 9 naar een Ipad. Nou moet zeggen dat het een wereld van verschil is hoor. Kan maar niet wennen aan een windows tablet.

Maar ja ik wil ook alleen maar spelen he :)

Ashcat 23-06-10 16:59

Waarom nemen jullie zelf niet een tijdsmarge als er aangegeven staat juli???
Begin er gewoon van uit te gaan dat het eind aug. wordt dan valt het altijd mee :P
Ik heb het geleerd bij de fotocamera's van Canon, altijd een maand of wat later dan aangegeven. Ik wacht op de iPad 3G en stel me erop in dat het wel december zal worden en iedere datum die eerder is, is meegenomen :D

ghaghamashibaba 24-06-10 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 473545)
Waarom nemen jullie zelf niet een tijdsmarge als er aangegeven staat juli???
Begin er gewoon van uit te gaan dat het eind aug. wordt dan valt het altijd mee :P
Ik heb het geleerd bij de fotocamera's van Canon, altijd een maand of wat later dan aangegeven. Ik wacht op de iPad 3G en stel me erop in dat het wel december zal worden en iedere datum die eerder is, is meegenomen :D

Jij bent nooit teleurgesteld in een releasedatum, goei plan! xD

Rockywoman 24-06-10 22:40

Wacht ook nog geduldig af..Al heb ik hem liever vandaag dan morgen.. :P

Patrique 28-06-10 14:20

We zijn inmiddels weer 4 dagen verder.... ehm dichterbij de releasedatum! LOL ;)

Bejito 29-06-10 12:20

Elke dag die voorbijkruipt zonder aankondiging officiële release Benelux, is een dag dat ik meer en meer naar de buurlanden zit te gluren om hem te gaan halen. Ik zou hem in principe zo kunnen laten meenemen uit de US, maar wil - ondanks de lagere prijs daar - geen mogelijk gezeik met garantie e.d.
Kom op met die aankondiging:D

Rockywoman 29-06-10 19:14

Word nu ook wel erg ongeduldig :P
Toch maar een exemplaar uit het buitenland op de kop zien te tikken?

Bejito 29-06-10 21:03

Ik vermoed dat de release nu echt wel een kwestie van dagen is afgaande op de nieuwsberichten op de frontpage. Als de Ipad app van de Standaard (belgische krant) al half verschenen is op de app store, is het teken dat deze local based apps aansluiten op de release van het toestel...Ik zie immers niet zo gauw een Duitser of Amerikaan interesse hebben in een Belgische krant.

Bhola 29-06-10 21:11

een bron meld dat de datum 2 juli verschoven is.
Dus maybe langer of mischien wel een fake bron!

siem 29-06-10 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman (Bericht 479223)
Word nu ook wel erg ongeduldig :P
Toch maar een exemplaar uit het buitenland op de kop zien te tikken?

Tja je kan het doen, ik heb dat een week of 5 geleden ook gedaan.

Misschien is ie wel over een week of over een maand of iets dergelijks in Nederland te koop. Daarmee is nog niet gezegd dat je bij die kleine groep gelukkigen zit die hem na lang wachten bij een winkel weet te bemachtigen.
Je zult net zien dat er een tekort is, omdat er dan bijv. maar 20.000 iPads in Nederland worden geleverd en dat je dan weer een maand moet wachten en je dan toch uiteindelijk maar voor teveel geld eentje op marktplaats koopt.

Kan je er beter nu meteen een kopen. :D

Rockywoman 30-06-10 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siem (Bericht 479359)
Tja je kan het doen, ik heb dat een week of 5 geleden ook gedaan.

Misschien is ie wel over een week of over een maand of iets dergelijks in Nederland te koop. Daarmee is nog niet gezegd dat je bij die kleine groep gelukkigen zit die hem na lang wachten bij een winkel weet te bemachtigen.
Je zult net zien dat er een tekort is, omdat er dan bijv. maar 20.000 iPads in Nederland worden geleverd en dat je dan weer een maand moet wachten en je dan toch uiteindelijk maar voor teveel geld eentje op marktplaats koopt.

Kan je er beter nu meteen een kopen. :D

Daar heb je absoluut gelijk in. Ik had iemand bij de mediamarkt gesproken en die vertelde me dat ik de mails van hun in de gaten moest houden. Zodra er nieuws was, dan zou ik via de nieuwsbrief op de hoogte worden gesteld.

Ben inmiddels een beetje aan het rondkijken waar ik een Ipad vandaan kan toveren. De prijzen zijn via internet zo wisselend. Geef ook eerlijk toe dat ik het best eng vind iets via het internet te bestellen:rolleyes:

Chytin 30-06-10 14:33

MediaMarkt Rotterdam-Centrum is begonnen met pre-orders aannemen. Ik sta in de top 10 van hun reserveringslijst. De iPad 16 GB Wi-Fi staat als artikel code 67000 in hun systeem. Type naam is wel Universal Service. Dit staat op het bon dat ik van hun kreeg bij het reserveren.
Als ik de bon goed bekijk dan zie ik dat de iPad in hun magazijnen liggen, maar dat ze op groen licht wachten van Apple.
Het kan natuurlijk ook betekenen dat ze een fake artikel code en fake magazijn nummer aanwijzen.
De 64 GB versie heeft wel een artikel code en type naam begreep ik van de Apple medewerker. Aangezien ik de 16 GB hebt gereserveerd, weet ik de artikelcode niet.

Het release kan niet meer lang duren, ik gok op Vrijdag 9 Juli en 2 weken later, op Vrijdag 23 Juli, de iPhone 4.
De iPhone 4 wordt overigens vanuit Waalwijk verstuurd, door het bedrijf Syncreon Technology. Ik las dit op Twitter, van iemand die de telefoon had besteld in Franse Apple store.

Rockywoman 30-06-10 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chytin (Bericht 479784)
MediaMarkt Rotterdam-Centrum is begonnen met pre-orders aannemen. Ik sta in de top 10 van hun reserveringslijst. De iPad 16 GB Wi-Fi staat als artikel code 67000 in hun systeem. Type naam is wel Universal Service. Dit staat op het bon dat ik van hun kreeg bij het reserveren.
Als ik de bon goed bekijk dan zie ik dat de iPad in hun magazijnen liggen, maar dat ze op groen licht wachten van Apple.
Het kan natuurlijk ook betekenen dat ze een fake artikel code en fake magazijn nummer aanwijzen.
De 64 GB versie heeft wel een artikel code en type naam begreep ik van de Apple medewerker. Aangezien ik de 16 GB hebt gereserveerd, weet ik de artikelcode niet.

Het release kan niet meer lang duren, ik gok op Vrijdag 9 Juli en 2 weken later, op Vrijdag 23 Juli, de iPhone 4.
De iPhone 4 wordt overigens vanuit Waalwijk verstuurd, door het bedrijf Syncreon Technology. Ik las dit op Twitter, van iemand die de telefoon had besteld in Franse Apple store.

Ey dat is goed nieuws. Dan wacht ik nog even met het opzoek gaan naar een ipad buiten nederland. :)
Zal voor de grap eens de mediamarkt in Almere opbellen (dat is het dichtsbijzijnde voor mij). Zodra ik nieuws heb, dan zal ik dat hier plaatsen ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:33.