iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Macinabox.com Topic (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/625-macinabox-com-topic.html)

Laurensk 06-10-07 11:12

Macinabox.com Topic
 
Hallo,

Gister was ik op het forum aan het kijken en stond er een topic over de site, macinabox.com. Waarom is deze verwijderd?

Je koopt daar een iphone voor 400 euro incl. BTW, en je kunt hem zelfs ook nog afhalen:eek: Dus weet je ook zeker dat het een echte is...

Groeten,

Laurensk

Elapha 06-10-07 11:58

idd ik ben ook nieuwsgierig!!

is het misschien fake?

Laurensk 06-10-07 12:42

Ze verkopen ook allemaal andere producten van apple, maar ik kan geen telefoonnummer vinden...
Weet iemand miss. meer?

Elapha 06-10-07 12:44

Het lijkt te mooi om waar te zijn
Is er niemand die in zwolle woont en er meer van weer of ons aan het telefoon nummer kan helpen?

Laurensk 06-10-07 13:05

Ik heb een beetje rondgekeken en iemand had het kvk nummer gechecked dit is het adres:

Mac in a Box.com
Vestigingsadres: Eekwal 29
Vestigingsplaats: 8011LB Zwolle
Internetadres: macinabox.com
KvK-nummer: 05081317 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Maar als je naar eekwal 29 zoekt, kom je uit bij een of ander fitnesscentrum... Iemand die achter het telefoonnummer kan komen? En even kan informeren naar de iphone..

Lucas 06-10-07 13:08

Probeer hen dan een email te sturen hoe dat zit?
Klik

Laurensk 06-10-07 13:37

Ik heb zojuist een email gestuurd, met de vraag of de iphone ook af te halen is en ook daar af te rekenen. Hopelijk krijg ik snel antwoord

Brownie 06-10-07 13:49

Modbreak:
Het is hier vooralsnog geen Marktplaats.


Brownie 06-10-07 13:57

iPhone kopen
 

Modbreak:
Het is hier vooralsnog geen Marktplaats.


Brownie 06-10-07 15:30

iPhone kopen
 

Modbreak:
Het is hier vooralsnog geen Marktplaats.


Laurensk 06-10-07 15:34

Ik heb ook nog niks gehoord van macinabox.com..:confused:

iCulture 06-10-07 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laurensk (Bericht 4917)
Gister was ik op het forum aan het kijken en stond er een topic over de site, macinabox.com. Waarom is deze verwijderd?

Je koopt daar een iphone voor 400 euro incl. BTW, en je kunt hem zelfs ook nog afhalen:eek: Dus weet je ook zeker dat het een echte is...

Het topic (ook nog eens twee keer in een ander forum geplaatst :mad:) is verwijderd omdat het spam was, geplaatst door de eigenaar (of een betrokkene) van macinabox.com. En net zoals jullie geen spam tolereren in je mailbox, tolereren wij dat niet op het forum. Maar het blijkt maar weer dat spammen toch nog steeds beloond wordt, gezien de enthousiaste reacties hier :rolleyes:

Laurensk 06-10-07 15:56

Oww oke dan is het goed.
Hoe weten jullie dat het iemand van macinabox was dan? Kennen jullie dit bedrijf?

iCulture 06-10-07 16:01

Nee, maar als je in je forumprofiel als homepage het domein invult lijkt het me dat je betrokken bent. Ik kan niets hard maken, maar net zoals bij m'n mailboxspam: bij twijfel verwijderen :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.