iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Iphone 4 pas in augustus in NL ? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/62657-iphone-4-pas-augustus-nl.html)

harriepopov 05-07-10 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers (Bericht 483175)
ben vorige week bij t-mobile maastricht geweest.
daar werd mij verteld dat de nieuwe phone nog enkele maanden op zich laat wachten.
Reden zou zijn de problemen met de antenne....
de bedrijfsleider verwacht hem pas eind september of begin oktober in de winkels....
of dit waar is weet ik niet ,time will tell.

Pascal

Ik vind over het algemeen die telefoonshopmedewerkers echt bizar slechte verkopers. Ze verzinnen de ene na de andere smoes die ze kunnen bedenken en vervolgens vertellen ze jou over 'er schijnen inderdaad geruchten te zijn dat..'.

Ik vind het inderdaad ook slecht dat phoneshop de iphone 4 mag aanbieden met vodafone, maar ik zou er ook vanuit gaan dat ze de microsim zouden leveren. Het is verdomme de grootste telecomleverancier ter wereld.

Velocity 06-07-10 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cencicodis (Bericht 482864)
Heb een paar vraagjes.
Ben je klant bij mobistar?
Moest je een voorschot betalen?
Ben je nu zeker van een iPhone bij de release?

Bedankt!

Beste,

Ik ben nu 10 jaar klant bij Mobistar.:) Bij de bestelling moest ik geen voorschot geven.
Ook ik ben nog altijd niet zeker dat ik in juli nog een iPhone 4 ga hebben. Ik hoop het in ieder geval.:(
Mijn buur werkt daar (mobistar center), moest hij iets weten ging ik het zeker horen van hem. Dan post ik dat natuurlijk direct.:d

Ik moet wel zeggen dat ik niet meer zo zeker ben van de iPhone 4, je hoort er zoveel (slecht) van. Ik weet eerlijk niet meer zo zeker of ik hem wel wil.
Het kost een kleine laptop, dan zou het wel mogen werken!!

Greettzz

Sven

linkemink 07-07-10 11:14

Net een email van de Phoneshop.nl < Geachte heer,

Voor uw order is momenteel de Apple iPhone 4 16GB Black niet direct leverbaar.
De verwachte levertijd/datum is : omstreeks 6 augustus 2010.

Uw order zal na binnenkomst van het product direct afgehandeld worden.

Excuses voor de vertraging en het ongemak.


Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer
Phoneshop.nl
Korte Poten 5
2511EB Den Haag

Jean72 07-07-10 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door linkemink (Bericht 484223)
Net een email van de Phoneshop.nl < Geachte heer,

Voor uw order is momenteel de Apple iPhone 4 16GB Black niet direct leverbaar.
De verwachte levertijd/datum is : omstreeks 6 augustus 2010.

Uw order zal na binnenkomst van het product direct afgehandeld worden.

Excuses voor de vertraging en het ongemak.


Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer
Phoneshop.nl
Korte Poten 5
2511EB Den Haag

Idem hier, 32 Black komt op 6 augustus.
Ik had hem 8 juni besteld , jij ?

linkemink 07-07-10 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 (Bericht 484267)
Idem hier, 32 Black komt op 6 augustus.
Ik had hem 8 juni besteld , jij ?

16 juni, lees dat meerdere foralezers dezelfde mail hebben gehad, zal dus waarschijnlijk op of omstreeks deze datum worden. Nog een maandje wachten:(

borgqueenx 07-07-10 12:26

als ik ze bel zeggen ze nog steeds dat de t-mobile gelockte versies in de 1e helft van juli komen, tenminste wat ze verwachten.
hebben jullie de simlock vrije versies gekocht?

linkemink 07-07-10 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 484300)
als ik ze bel zeggen ze nog steeds dat de t-mobile gelockte versies in de 1e helft van juli komen, tenminste wat ze verwachten.
hebben jullie de simlock vrije versies gekocht?

Ja, ik heb gelukkig mijn T-Mobile 32 GB 3GS in kunnen leveren ivm met de dramatische dekking van T-Mobile. Gelukkig leveren ze bij Phoneshop.nl een simlockvrije Iphone 4 met een Vodafone sim. Superdekking en sneller internet!

borgqueenx 07-07-10 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door linkemink (Bericht 484301)
Ja, ik heb gelukkig mijn T-Mobile 32 GB 3GS in kunnen leveren ivm met de dramatische dekking van T-Mobile. Gelukkig leveren ze bij Phoneshop.nl een simlockvrije Iphone 4 met een Vodafone sim. Superdekking en sneller internet!

ik heb het idee dat al die problemen zich alleen voordoen bij grote steden.
Ik woon in een boerendorpje dus denk het wel aan te kunnen :)

kwit77 07-07-10 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door linkemink (Bericht 484223)
Net een email van de Phoneshop.nl < Geachte heer,

Voor uw order is momenteel de Apple iPhone 4 16GB Black niet direct leverbaar.
De verwachte levertijd/datum is : omstreeks 6 augustus 2010.

Uw order zal na binnenkomst van het product direct afgehandeld worden.

Excuses voor de vertraging en het ongemak.


Met vriendelijke groeten,

Daniel de Boer
Phoneshop.nl
Korte Poten 5
2511EB Den Haag

Heb hetzelfde mailtje ontvangen.

9 juni bestelling geplaatst. :-(

Heleen 07-07-10 14:21

6 augustus
 
Ik hetzelfde besteld op 25-6

harriepopov 07-07-10 15:03

Ik heb ook het mailtje gekregen besteld op 1juli..khad eigenlijk gehoopt dat hij in juli zou komen..

Iphone4rene 07-07-10 16:26

Ik kan nu mijn oude iphone verkopen voor 225 euro het is een Iphone3g 16gb
moet ik dat doen? en hopen dat de iphone 4 snel komt?

RioolDokter 08-07-10 12:14

Iphoneservicepoint levert ook pas uit omstreeks 29 Juli ipv morgen.... Jammer voor mij. Dan nog maar paar weekjes extra wachten (en eerst maar op vakantie!)

RalfdeBoer 08-07-10 13:35

Net gebeld met Vodafone ivm aflopend contract, maar de verkoopcenter weet nog niets over de levering van de Iphone 4G.:mad: Ze geven aan dat het nog niet zeker is dat ze hem gaan leveren????:(

Heleen 08-07-10 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RalfdeBoer (Bericht 485193)
Net gebeld met Vodafone ivm aflopend contract, maar de verkoopcenter weet nog niets over de levering van de Iphone 4G.:mad: Ze geven aan dat het nog niet zeker is dat ze hem gaan leveren????:(


Hi Ralf,
Ze zullen hem heus wel gaan leveren maar je moet net als de anderen geduld hebben. Misschien wordt hij wel helemaal "goed" geleverd, dat daar het wachten op is, zodat alle kinderziektes eruit zijn!

RalfdeBoer 08-07-10 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heleen (Bericht 485198)
Hi Ralf,
Ze zullen hem heus wel gaan leveren maar je moet net als de anderen geduld hebben. Misschien wordt hij wel helemaal "goed" geleverd, dat daar het wachten op is, zodat alle kinderziektes eruit zijn!

Mee eens! Geduld is een schone zaak!

mhollink 08-07-10 15:58

Ik ga gewoon voor de 3gs en als de 5 komt dan ga ik pas over.

Hermadrid 08-07-10 21:44

ik zit ook te twijfelen of ik wel de 4 moet nemen want al die problemen voor zoveel geld:S

Heleen 08-07-10 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 485605)
ik zit ook te twijfelen of ik wel de 4 moet nemen want al die problemen voor zoveel geld:S

Over de Iphone 4 twijfel ik niet (en is besteld):). Als als ik wil kan ik de app's uit de mapjes halen. Tis gewoon ff wennen.

Hermadrid 08-07-10 22:05

Ja maar probleem is dat die nergens bereik heeft.

Heleen 08-07-10 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 485627)
Ja maar probleem is dat die nergens bereik heeft.

Nergens is niet waar.

Ipv juli komt hij nu pas op 6 augustus, misschien dat het aangepast is!:)

Hermadrid 09-07-10 10:21

Laten we hopen;)

Nooby88 09-07-10 19:47

ben ook erg benieuwd!

Persmoment 10-07-10 00:21

Wanneer weten we iets over de prijzen? Wordt zoiets voor de verkoopdatum al gepubliceerd?

Heleen 11-07-10 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RalfdeBoer (Bericht 485343)
Mee eens! Geduld is een schone zaak!

Precies je kan hem toch beter wat later ontvangen, maar dan wel een goed werkende Iphone zonder antenne-problemen.

morphf 11-07-10 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heleen (Bericht 487316)
Precies je kan hem toch beter wat later ontvangen, maar dan wel een goed werkende Iphone zonder antenne-problemen.

dan zal je nog heel veel geduld moeten hebben ..
daar er naar mijn weten nog niets aan wordt gedaan door apple zelf

Heleen 12-07-10 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morphf (Bericht 487326)
dan zal je nog heel veel geduld moeten hebben ..
daar er naar mijn weten nog niets aan wordt gedaan door apple zelf

Dat is jammer dat Apple er nog niets aan gedaan heeft. Maar niet alle telefoons hebben een slechte ontvangst, dus ik hoop dat ik een goede krijg.

iFajar 12-07-10 11:35

Als het echt zo is dan is misschien de onderliggende reden dat Apple het design onzichtbaar veranderd... Om alle bugs/fouten eruit te halen ( zoals de antenne probleem, dit kunnen ze makkelijk voorkomen door een coating op de metalen randen te gebruiken ) maar goed het is nog een gerucht ;p

Heleen 12-07-10 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iFajar (Bericht 487483)
Als het echt zo is dan is misschien de onderliggende reden dat Apple het design onzichtbaar veranderd... Om alle bugs/fouten eruit te halen ( zoals de antenne probleem, dit kunnen ze makkelijk voorkomen door een coating op de metalen randen te gebruiken ) maar goed het is nog een gerucht ;p

Jammer dat het nog een gerucht is!

morphf 12-07-10 11:44

ja dat is zeker jammer, en sterker nog ik ga er niet vanuit dat ze met een officiele bevestiging komen,
want dit bevestigen is toegeven dat alle eerder geproduceerde modellen foutief zijn
en dat houd in dat ze die allemaal moeten opruilen of veranderen als de klant hier mee komt
en dat zullen er dan niet weinig zijn

iFajar 12-07-10 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morphf (Bericht 487488)
ja dat is zeker jammer, en sterker nog ik ga er niet vanuit dat ze met een officiele bevestiging komen,
want dit bevestigen is toegeven dat alle eerder geproduceerde modellen foutief zijn
en dat houd in dat ze die allemaal moeten opruilen of veranderen als de klant hier mee komt
en dat zullen er dan niet weinig zijn

Inderdaad, en dan gewoon zeggen dat er leveringsproblemen zijn ;) Dan verbeteren ze de nieuwe modellen en komen er ook geen hordes mensen aan die een nieuwe iPhone willen

suzannehenst 12-07-10 12:02

Vodafone Italie zou vandaag om 09.30 de prijzen bekend maken. Iemand al enig idee? Ik kan hierover nog niets vinden.

harriepopov 12-07-10 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzannehenst (Bericht 487501)
Vodafone Italie zou vandaag om 09.30 de prijzen bekend maken. Iemand al enig idee? Ik kan hierover nog niets vinden.

ik zou gewoon uitgaan van 629e voor een I4 16GB. Het kan iets meer of minder zijn en het ligt eraan of je hem bij een apple store koopt of bij een telecomshop. Bij telecomshops was de 3GS 20e duurder.

Heleen 15-07-10 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morphf (Bericht 487326)
dan zal je nog heel veel geduld moeten hebben ..
daar er naar mijn weten nog niets aan wordt gedaan door apple zelf

Op 16 juli komt er een persconferentie van Apple, waarschijnlijk over het antenneprobleem

Acrobat 15-07-10 13:00

In Oostenrijk is vandaag bij Orange de preordering gestart. Prijzen zijn vanaf 749 voor de 16GB iPhone 4 en 849 voor de 32GB iPhone 4. De 3Gs 8GB versie vanaf 499,-.

Yannickjee. 15-07-10 14:01

Ik was dinsdag in breda, daar zeide ze dat de iphone 4 rond eind deze maand in de winkel komt. En voor de zelfde prijs of niet veel anders.

The Unbelievable 15-07-10 14:05

Ga me afvragen of ze juli redden met iPhone & iPad. We krijgen geen goede berichten.:(

Hermadrid 15-07-10 16:15

wat is dezelfde prijs? Als welke prijs is het dezeflde?

Acrobat 15-07-10 17:05

Ik denk dat Yannickjee de huidige prijs van de 3GS bedoelt.

Hermadrid 15-07-10 17:10

Hoop dat die gelijk heeft denk het niet? Als je op Phoneshop.nl kijkt zie je prijzen staan die toch duurder is dan de 3gs.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.