De groote "Ik heb een Iphone 4" Topic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een leuk idee om hier wat foto's en films van je nieuwe iphone 4 neer te zetten. Wanneer je daar zin/tijd voor hebt ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
De groote "Ik heb een Iphone 4" Topic
Misschien een leuk idee om hier wat foto's en films van je nieuwe iphone 4 neer te zetten.
Wanneer je daar zin/tijd voor hebt ook even een klein verhaaltje erbij waar je hem vandaan hebt en hoe je de iphone 4 tot nu toe ervaart . Mijn iphone 4 zal deze week binnenkomen vanuit de UK. Besteld via: http://store.apple.com/uk Verzending via: www.borderlinx.com |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom niet gewoon hier aansluiten?
|
||||
|
||||
Lijkt me een goed idee.
Doorgaan in het bovengenoemde topic aub. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb mijn IPHONE 2G perongeluk "gebricked" onder FW 3.1.2 | nevsvanlooy | iPhone algemeen | 13 | 25-07-10 14:59 |
Het grote "deze FM frequentie is nog vrij" topic | Martijn Snels | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-03-08 21:38 |
Het "Help deze iPhone noob opweg" topic | JaapTrekhaak | Archief | 3 | 04-12-07 14:11 |
|
|