iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone 4 te koop bij ........ (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/63544-iphone-4-koop.html)

conner 04-07-10 15:26

iPhone 4 te koop bij ........
 
Volgens de volgende site is er binnen 3 weken een Iphone 4 white te verkrijgen en kan men al kiezen wat voor abonnement men wil en welke prijs hierbij hoord. GSMKoopwijzer » Vergelijkt alle telecom shops! wel grappig dat T-mobile de prijzen niet eens weet en dat hij bij de concurent al te koop is. Hoezo meeliften. En wedden dat er mensen zijn die hem daar al besteld hebben. :d:d:d:d

http://www.belsimpel.nl/aanbieding_i...kPlusVast2jaar is een volgende site die met de eerste link verbonden is en war je al je eigen abonnement kunt kiezen.

harriepopov 04-07-10 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conner (Bericht 482226)
Volgens de volgende site is er binnen 3 weken een Iphone 4 white te verkrijgen en kan men al kiezen wat voor abonnement men wil en welke prijs hierbij hoord. GSMKoopwijzer » Vergelijkt alle telecom shops! wel grappig dat T-mobile de prijzen niet eens weet en dat hij bij de concurent al te koop is. Hoezo meeliften. En wedden dat er mensen zijn die hem daar al besteld hebben. :d:d:d:d

Apple iPhone 4 32GB White voor € 238.00 i.c.m. T-Mobile Relax 35 Online 2 jaar: 330 minuten of 330 SMSjes! is een volgende site die met de eerste link verbonden is en war je al je eigen abonnement kunt kiezen.

Wat dacht je van phoneshop.nl? Daar was hij ook al te bestellen sinds de lancering en daar is wachttijd nog twee weken.

conner 04-07-10 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov (Bericht 482260)
Wat dacht je van phoneshop.nl? Daar was hij ook al te bestellen sinds de lancering en daar is wachttijd nog twee weken.

Ok maar mijn sites geven de prijzen voor het abonnement al met een T-mobile abonnement. :d;)

harriepopov 04-07-10 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door conner (Bericht 482265)
Ok maar mijn sites geven de prijzen voor het abonnement al met een T-mobile abonnement. :d;)

ah sorry dat las ik over het hoofd. maar wel raar dat t-mobile dit nog geeneens bekend heeft gemaakt. het is niet meer een bepaald topsecret onderwerp..:confused:

De Generaal 04-07-10 17:11

Als je goed kijkt, zie je dat bij die iPhone's T-Mobile Relax abonnementen zitten. Dat zijn dus niet de iPhone's met de aparte iPhone abonnementen..

Qlimax 04-07-10 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 482272)
Als je goed kijkt, zie je dat bij die iPhone's T-Mobile Relax abonnementen zitten. Dat zijn dus niet de iPhone's met de aparte iPhone abonnementen..

Ze staan er wel tussen, maar ik had ook effe gekeken, maar met een witte iPhone betaal je de hoofdprijs ( meer dan 200€ ), kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van t-mobile en ook niet de officiële verkoop prijs word van t-mobile zelf.

ButcherJF 04-07-10 21:08

Notabene: €732,= bij een 2-jarig i-150 TM-abonnement! Kansloos.

En ik kan het mis hebben, maar is de witte iPhone 4 al beschikbaar op 31/7? Wat weten zij wat Apple zelf nog niet weet?

japanserodeleger 05-07-10 16:34

Belachelijk duur allemaal jongens, in griekenland heb je een simlocke vrije iphone voor 540 euro. De iphone 4 gaat ook 540 euro kosten in griekenland volgens mijn griekse contacten, dus voor als je deze zomer naar griekenland gaat. En je langs een vodafone cosmote of ote winkel komt, gelijk een paar van die dingen in slaan.

harriepopov 05-07-10 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door japanserodeleger (Bericht 483001)
Belachelijk duur allemaal jongens, in griekenland heb je een simlocke vrije iphone voor 540 euro. De iphone 4 gaat ook 540 euro kosten in griekenland volgens mijn griekse contacten, dus voor als je deze zomer naar griekenland gaat. En je langs een vodafone cosmote of ote winkel komt, gelijk een paar van die dingen in slaan.

Nou €60 goedkoper in een land dat financieel diep de grond is ingeboord vind ik niet echt veel, maar dat terzijde. Je garantie is namelijk alleen van toepassing in het land van herkomst. Dus als je daar familie hebt en de taal zelf spreekt is het geen probleem, maar anders..

dhm 05-07-10 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov (Bericht 483006)
Nou €60 goedkoper in een land dat financieel diep de grond is ingeboord vind ik niet echt veel, maar dat terzijde. Je garantie is namelijk alleen van toepassing in het land van herkomst. Dus als je daar familie hebt en de taal zelf spreekt is het geen probleem, maar anders..


En sinds wanneer heb je dan alleen garantie in het land van herkomst? De enige voorwaarden die ik ken zijn dat het product 'draagbaar' moet zijn en dat het product ook verkocht wordt in het land waar het product aangeboden wordt ivm garantie. Oftewel, zodra de iPhone 4G in NL verkrijgbaar is kun je ook buitenlandse toestellen binnen de garantieregeling zien..

Correct me if I'm wrong...

japanserodeleger 06-07-10 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov (Bericht 483006)
Nou €60 goedkoper in een land dat financieel diep de grond is ingeboord vind ik niet echt veel, maar dat terzijde. Je garantie is namelijk alleen van toepassing in het land van herkomst. Dus als je daar familie hebt en de taal zelf spreekt is het geen probleem, maar anders..

Je krijgt in Griekenland een jaar garantie erop, maar ik woon zelf al een tijdje in Griekenland. Sterker nog, ik typ dit bericht vanuit Griekenland. Ik koop daar iPhone,'s in en neem er steeds een paar mee naar Nederland om door te verkopen als ik terug ben voor familie bezoek.

Als je ze gesealde laat blijven ze de waarde houden, en kan ik er wel 200 tot 300 euro wist mee maken per iPhone.

dhm 06-07-10 11:35

Heeft Apple dan de garantie aangepast? Er waren namelijk 2 voorwaarden voor garantie: Het product moet 'draagbaar' zijn en verkocht worden in het land waar je aanspraak wilt maken op de garantie...

MacBooks uit de VS en dergelijke krijg je namelijk in NL gewoon garantie op hoor.

Poitrrr 06-07-10 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door japanserodeleger (Bericht 483449)
Je krijgt in Griekenland een jaar garantie erop, maar ik woon zelf al een tijdje in Griekenland. Sterker nog, ik typ dit bericht vanuit Griekenland. Ik koop daar iPhone,'s in en neem er steeds een paar mee naar Nederland om door te verkopen als ik terug ben voor familie bezoek.

Als je ze gesealde laat blijven ze de waarde houden, en kan ik er wel 200 tot 300 euro wist mee maken per iPhone.

Enne... Wanneer kom je weer naar Nederland dan? Mag je er voor mij wel 1tje meenemen ;)

harriepopov 06-07-10 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dhm (Bericht 483525)
Heeft Apple dan de garantie aangepast? Er waren namelijk 2 voorwaarden voor garantie: Het product moet 'draagbaar' zijn en verkocht worden in het land waar je aanspraak wilt maken op de garantie...

MacBooks uit de VS en dergelijke krijg je namelijk in NL gewoon garantie op hoor.

Macbooks wel, maar iphones geloof ik niet hoor. Zoek maar op garantie bij de FAQ.

gertruud 01-08-10 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door japanserodeleger (Bericht 483449)
Je krijgt in Griekenland een jaar garantie erop, maar ik woon zelf al een tijdje in Griekenland. Sterker nog, ik typ dit bericht vanuit Griekenland. Ik koop daar iPhone,'s in en neem er steeds een paar mee naar Nederland om door te verkopen als ik terug ben voor familie bezoek.

Als je ze gesealde laat blijven ze de waarde houden, en kan ik er wel 200 tot 300 euro wist mee maken per iPhone.

Is de iPhone 4 wel simlockvrij en al leverbaar, ik ga aankomende week naar Griekenland dus ........pik ik er daar 1 op, hoef je hem niet te reserveren?

ButcherJF 01-08-10 11:04

Trek je eigen conclusie....

Bomans 01-08-10 11:10

De garantie voor een iPhone telt alleen in het land van herkomst.

bdr 02-08-10 19:35

Anders moet je AppleCare kopen

bobs45 05-08-10 13:49

iPhone 4 - iPad Caribbean style
 
Interesting this:eek: ...Voor de liefhebbers.....vooral de prijzen : Marktplaats - Classifieds - Electronics - Phones - Buy Brand New Apple iPhone 4,Apple iPad
Vrijwel zeker Boolchands Electronics:cool: of zo op TaxFree Center aan Nieuwe Haven, gewoon een vriendelijk lachende stagaire M/V vragen je daar af te zetten. Of misschien een tante vragen het mee te nemen na een vakantie op Dushi Korsou. grtjs Bobs

lollol88 08-08-10 12:31

Weet iemand hoe ik ze in griekenland kan reserveren?

Stel ik wil daarheen gaan voor vakantie over een weekje, dan zou ik wel stuk of 10 iphones mee willen nemen. Is dat toegelaten door de douane? Zo ja, hoe kan ik ze vanuit NL reserveren?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.