//

iPhone 4 te koop bij ........

iPhone 4 te koop bij ........ discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens de volgende site is er binnen 3 weken een Iphone 4 white te verkrijgen en kan men al kiezen wat voor abonnement men wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-10, 15:26
conner conner is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 20
Standaard iPhone 4 te koop bij ........

Volgens de volgende site is er binnen 3 weken een Iphone 4 white te verkrijgen en kan men al kiezen wat voor abonnement men wil en welke prijs hierbij hoord. GSMKoopwijzer » Vergelijkt alle telecom shops! wel grappig dat T-mobile de prijzen niet eens weet en dat hij bij de concurent al te koop is. Hoezo meeliften. En wedden dat er mensen zijn die hem daar al besteld hebben.

http://www.belsimpel.nl/aanbieding_i...kPlusVast2jaar is een volgende site die met de eerste link verbonden is en war je al je eigen abonnement kunt kiezen.

Laatst gewijzigd door conner; 04-07-10 om 15:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-10, 16:59
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door conner Bekijk bericht
Volgens de volgende site is er binnen 3 weken een Iphone 4 white te verkrijgen en kan men al kiezen wat voor abonnement men wil en welke prijs hierbij hoord. GSMKoopwijzer » Vergelijkt alle telecom shops! wel grappig dat T-mobile de prijzen niet eens weet en dat hij bij de concurent al te koop is. Hoezo meeliften. En wedden dat er mensen zijn die hem daar al besteld hebben.

Apple iPhone 4 32GB White voor € 238.00 i.c.m. T-Mobile Relax 35 Online 2 jaar: 330 minuten of 330 SMSjes! is een volgende site die met de eerste link verbonden is en war je al je eigen abonnement kunt kiezen.
Wat dacht je van phoneshop.nl? Daar was hij ook al te bestellen sinds de lancering en daar is wachttijd nog twee weken.
  #3  
Oud 04-07-10, 17:06
conner conner is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Wat dacht je van phoneshop.nl? Daar was hij ook al te bestellen sinds de lancering en daar is wachttijd nog twee weken.
Ok maar mijn sites geven de prijzen voor het abonnement al met een T-mobile abonnement.
  #4  
Oud 04-07-10, 17:09
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door conner Bekijk bericht
Ok maar mijn sites geven de prijzen voor het abonnement al met een T-mobile abonnement.
ah sorry dat las ik over het hoofd. maar wel raar dat t-mobile dit nog geeneens bekend heeft gemaakt. het is niet meer een bepaald topsecret onderwerp..
  #5  
Oud 04-07-10, 17:11
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Als je goed kijkt, zie je dat bij die iPhone's T-Mobile Relax abonnementen zitten. Dat zijn dus niet de iPhone's met de aparte iPhone abonnementen..
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #6  
Oud 04-07-10, 17:26
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Als je goed kijkt, zie je dat bij die iPhone's T-Mobile Relax abonnementen zitten. Dat zijn dus niet de iPhone's met de aparte iPhone abonnementen..
Ze staan er wel tussen, maar ik had ook effe gekeken, maar met een witte iPhone betaal je de hoofdprijs ( meer dan 200€ ), kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van t-mobile en ook niet de officiële verkoop prijs word van t-mobile zelf.
__________________
It takes the physical to create the physical
  #7  
Oud 04-07-10, 21:08
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Notabene: €732,= bij een 2-jarig i-150 TM-abonnement! Kansloos.

En ik kan het mis hebben, maar is de witte iPhone 4 al beschikbaar op 31/7? Wat weten zij wat Apple zelf nog niet weet?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #8  
Oud 05-07-10, 16:34
japanserodeleger japanserodeleger is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 42
Standaard

Belachelijk duur allemaal jongens, in griekenland heb je een simlocke vrije iphone voor 540 euro. De iphone 4 gaat ook 540 euro kosten in griekenland volgens mijn griekse contacten, dus voor als je deze zomer naar griekenland gaat. En je langs een vodafone cosmote of ote winkel komt, gelijk een paar van die dingen in slaan.
  #9  
Oud 05-07-10, 16:40
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door japanserodeleger Bekijk bericht
Belachelijk duur allemaal jongens, in griekenland heb je een simlocke vrije iphone voor 540 euro. De iphone 4 gaat ook 540 euro kosten in griekenland volgens mijn griekse contacten, dus voor als je deze zomer naar griekenland gaat. En je langs een vodafone cosmote of ote winkel komt, gelijk een paar van die dingen in slaan.
Nou €60 goedkoper in een land dat financieel diep de grond is ingeboord vind ik niet echt veel, maar dat terzijde. Je garantie is namelijk alleen van toepassing in het land van herkomst. Dus als je daar familie hebt en de taal zelf spreekt is het geen probleem, maar anders..
  #10  
Oud 05-07-10, 17:12
dhm dhm is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Nou €60 goedkoper in een land dat financieel diep de grond is ingeboord vind ik niet echt veel, maar dat terzijde. Je garantie is namelijk alleen van toepassing in het land van herkomst. Dus als je daar familie hebt en de taal zelf spreekt is het geen probleem, maar anders..

En sinds wanneer heb je dan alleen garantie in het land van herkomst? De enige voorwaarden die ik ken zijn dat het product 'draagbaar' moet zijn en dat het product ook verkocht wordt in het land waar het product aangeboden wordt ivm garantie. Oftewel, zodra de iPhone 4G in NL verkrijgbaar is kun je ook buitenlandse toestellen binnen de garantieregeling zien..

Correct me if I'm wrong...
__________________
If it's gonna happen for the worst, I hope it happens to you first
  #11  
Oud 06-07-10, 10:01
japanserodeleger japanserodeleger is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Nou €60 goedkoper in een land dat financieel diep de grond is ingeboord vind ik niet echt veel, maar dat terzijde. Je garantie is namelijk alleen van toepassing in het land van herkomst. Dus als je daar familie hebt en de taal zelf spreekt is het geen probleem, maar anders..
Je krijgt in Griekenland een jaar garantie erop, maar ik woon zelf al een tijdje in Griekenland. Sterker nog, ik typ dit bericht vanuit Griekenland. Ik koop daar iPhone,'s in en neem er steeds een paar mee naar Nederland om door te verkopen als ik terug ben voor familie bezoek.

Als je ze gesealde laat blijven ze de waarde houden, en kan ik er wel 200 tot 300 euro wist mee maken per iPhone.
  #12  
Oud 06-07-10, 11:35
dhm dhm is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 70
Standaard

Heeft Apple dan de garantie aangepast? Er waren namelijk 2 voorwaarden voor garantie: Het product moet 'draagbaar' zijn en verkocht worden in het land waar je aanspraak wilt maken op de garantie...

MacBooks uit de VS en dergelijke krijg je namelijk in NL gewoon garantie op hoor.
__________________
If it's gonna happen for the worst, I hope it happens to you first
  #13  
Oud 06-07-10, 13:17
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door japanserodeleger Bekijk bericht
Je krijgt in Griekenland een jaar garantie erop, maar ik woon zelf al een tijdje in Griekenland. Sterker nog, ik typ dit bericht vanuit Griekenland. Ik koop daar iPhone,'s in en neem er steeds een paar mee naar Nederland om door te verkopen als ik terug ben voor familie bezoek.

Als je ze gesealde laat blijven ze de waarde houden, en kan ik er wel 200 tot 300 euro wist mee maken per iPhone.
Enne... Wanneer kom je weer naar Nederland dan? Mag je er voor mij wel 1tje meenemen
  #14  
Oud 06-07-10, 13:20
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dhm Bekijk bericht
Heeft Apple dan de garantie aangepast? Er waren namelijk 2 voorwaarden voor garantie: Het product moet 'draagbaar' zijn en verkocht worden in het land waar je aanspraak wilt maken op de garantie...

MacBooks uit de VS en dergelijke krijg je namelijk in NL gewoon garantie op hoor.
Macbooks wel, maar iphones geloof ik niet hoor. Zoek maar op garantie bij de FAQ.
  #15  
Oud 01-08-10, 08:24
gertruud gertruud is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door japanserodeleger Bekijk bericht
Je krijgt in Griekenland een jaar garantie erop, maar ik woon zelf al een tijdje in Griekenland. Sterker nog, ik typ dit bericht vanuit Griekenland. Ik koop daar iPhone,'s in en neem er steeds een paar mee naar Nederland om door te verkopen als ik terug ben voor familie bezoek.

Als je ze gesealde laat blijven ze de waarde houden, en kan ik er wel 200 tot 300 euro wist mee maken per iPhone.
Is de iPhone 4 wel simlockvrij en al leverbaar, ik ga aankomende week naar Griekenland dus ........pik ik er daar 1 op, hoef je hem niet te reserveren?
  #16  
Oud 01-08-10, 11:04
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Trek je eigen conclusie....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #17  
Oud 01-08-10, 11:10
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

De garantie voor een iPhone telt alleen in het land van herkomst.
  #18  
Oud 02-08-10, 19:35
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Anders moet je AppleCare kopen
  #19  
Oud 05-08-10, 13:49
bobs45's schermafbeelding
bobs45 bobs45 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Thumbs up iPhone 4 - iPad Caribbean style

Interesting this ...Voor de liefhebbers.....vooral de prijzen : Marktplaats - Classifieds - Electronics - Phones - Buy Brand New Apple iPhone 4,Apple iPad
Vrijwel zeker Boolchands Electronics of zo op TaxFree Center aan Nieuwe Haven, gewoon een vriendelijk lachende stagaire M/V vragen je daar af te zetten. Of misschien een tante vragen het mee te nemen na een vakantie op Dushi Korsou. grtjs Bobs
  #20  
Oud 08-08-10, 12:31
lollol88 lollol88 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Weet iemand hoe ik ze in griekenland kan reserveren?

Stel ik wil daarheen gaan voor vakantie over een weekje, dan zou ik wel stuk of 10 iphones mee willen nemen. Is dat toegelaten door de douane? Zo ja, hoe kan ik ze vanuit NL reserveren?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt Sjonie Koopinformatie Nederland 3 03-02-11 15:37
Iphone 4 gewoon te koop bij Teleworld in Amsterdam mimi31 Koopinformatie Nederland 7 24-09-10 16:47
Koop geen iPhone bij 'Martino Otto'. iPhoneRobin Koopinformatie Nederland 11 21-07-08 09:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.