//

Geen internet meer

Geen internet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone is net gerestored, hij liep vast toen ik 1.1.3 erop had gezet. Nou ben ik dus weer terug gegaan naar 1.1.1 -> 1.1.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-02-08, 19:29
Lantaarnpaal's schermafbeelding
Lantaarnpaal Lantaarnpaal is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Niet in een iPhone
Berichten: 42
Standaard Geen internet meer

Mijn iPhone is net gerestored, hij liep vast toen ik 1.1.3 erop had gezet. Nou ben ik dus weer terug gegaan naar 1.1.1 -> 1.1.2 en dan weer 1.1.3 met de Dev team upgrader. Ik had in het begin helemaal geen problemen meer, Wi-Fi enzo werkte gewoon. Een tijdje later heb ik de iFoneguide source toegevoegd (ja de goede, ifoneguide.nl/113). Toen ik al die fixes zag voor 1.1.3 ben ik er een paar gaan downloaden en installeren, waaronder de Mail fix en de Prefs fix. Ik kwam er later pas achter dat Mail fix alleen voor de NateTrue upgrader was. Ik heb geen idee of het hierdoor komt, maar sindsdien kan ik HELEMAAL geen internet meer krijgen, niet meer via EDGE en ook niet via Wi-Fi. Het is ook best raar dat EDGE het niet meer doet, het ligt dus niet aan mijn router. Ik kan wel gewoon verbinden met mijn netwerk, maar dan heeft hij geen IP-Adres e.d.. Eigenlijk heeft ie dan helemaal niks (er staan geen nummertjes als ik op het blauwe pijltje druk). Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-08, 20:35
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Je moet de zoekforum even gebruiken en zeker niet het topic openen in een verkeerd subforum. Maar deze vraag staat al vaak genoeg op het forum
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen internet meer op iPhone 4 SpeeDZoR iPhone algemeen 6 07-10-10 12:18
geen internet meer (3G/2G) w.d Odido (T-Mobile) 0 04-06-10 12:26
geen 3G internet meer door 3.1.3 elisa9180 iPhone algemeen 1 09-02-10 23:20
Geen internet meer? shopaholic Archief 6 29-05-09 11:09
geen internet meer en kan geen sources meer updaten jeroenrd Overige providers Nederland 1 14-02-08 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:07.