Geen internet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone is net gerestored, hij liep vast toen ik 1.1.3 erop had gezet. Nou ben ik dus weer terug gegaan naar 1.1.1 -> 1.1.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Geen internet meer
Mijn iPhone is net gerestored, hij liep vast toen ik 1.1.3 erop had gezet. Nou ben ik dus weer terug gegaan naar 1.1.1 -> 1.1.2 en dan weer 1.1.3 met de Dev team upgrader. Ik had in het begin helemaal geen problemen meer, Wi-Fi enzo werkte gewoon. Een tijdje later heb ik de iFoneguide source toegevoegd (ja de goede, ifoneguide.nl/113). Toen ik al die fixes zag voor 1.1.3 ben ik er een paar gaan downloaden en installeren, waaronder de Mail fix en de Prefs fix. Ik kwam er later pas achter dat Mail fix alleen voor de NateTrue upgrader was. Ik heb geen idee of het hierdoor komt, maar sindsdien kan ik HELEMAAL geen internet meer krijgen, niet meer via EDGE en ook niet via Wi-Fi. Het is ook best raar dat EDGE het niet meer doet, het ligt dus niet aan mijn router. Ik kan wel gewoon verbinden met mijn netwerk, maar dan heeft hij geen IP-Adres e.d.. Eigenlijk heeft ie dan helemaal niks (er staan geen nummertjes als ik op het blauwe pijltje druk). Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet de zoekforum even gebruiken en zeker niet het topic openen in een verkeerd subforum. Maar deze vraag staat al vaak genoeg op het forum
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet meer op iPhone 4 | SpeeDZoR | iPhone algemeen | 6 | 07-10-10 12:18 |
geen internet meer (3G/2G) | w.d | Odido (T-Mobile) | 0 | 04-06-10 12:26 |
geen 3G internet meer door 3.1.3 | elisa9180 | iPhone algemeen | 1 | 09-02-10 23:20 |
Geen internet meer? | shopaholic | Archief | 6 | 29-05-09 11:09 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 16:43 |
|
|