Stap voor stap van 1.1.1 naar 1.1.3 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste IPhonefans, Ik ben nu zo'n 3 maanden een de trotse eigenaar van mijn IPhone. Ik beleef er elke dag weer een hoop gemak en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste IPhonefans,
Ik ben nu zo'n 3 maanden een de trotse eigenaar van mijn IPhone. Ik beleef er elke dag weer een hoop gemak en lol ![]() Echter draait mijn gekraakte amerikaanse iphone nog op firmware versie 1.1.1. Nu zou ik graag mijn iphone willen upgraden naar 1.1.3, zodat ik ook de nieuwste software kan installeren. Mijn vraag is: Wie kan mij vertellen hoe ik dit stap voor stap kan doen? Moet ik bijvoorbeeld eerst naar 1.1.2 upgraden en zo ja hoe dan?...... Wie o wie kan mij hier verder mee helpen???? Alvast hartelijk dank voor de moeite! |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Daarvoor kan ik je doorverwijzen naar de wiki: Unlock 1.1.2! |
|
||||
|
||||
![]() De wiki dus.. Daar staat het allemaal uitgelegd.. Als er daar niet staat hoe je van 1.1.1 naar 1.1.3 gaat, kan je natuurlijk iezen om eerst te lezen hoe je van 1.1.1 naar 1.1.2 gaat en dan op het forum te kijken welke methode je wil gebruiken om naar 1.1.3 te gaan.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie helpt mij stap voor stap | fleurbelt | Jailbreak | 2 | 28-11-10 23:24 |
iPhone 4: Help graag, stap voor stap voor een echt NOOB | shivers | Unlock | 5 | 07-10-10 18:25 |
Stap voor stap film op iPad.. | pat39 | iPad algemeen | 10 | 12-09-10 18:17 |
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies. | McHenk | Archief | 1 | 21-02-08 00:56 |
Unlock stap voor stap? | MarkBender | Archief | 2 | 25-11-07 19:42 |
|
|