//

Detecteer wifi/bluetooth apparaat

Detecteer wifi/bluetooth apparaat discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Gezien mijn automated home control (x10-protocool) ben ik opzoek naar een softwarematige wifi/bluetooth apparaat detectie. Voorheen, met mijn Nokia N70, gebruikte ik dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-02-08, 11:19
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard Detecteer Wi-Fi/bluetooth apparaat

Beste forumleden,

Gezien mijn automated home control (x10-protocool) ben ik opzoek naar een softwarematige Wi-Fi/bluetooth apparaat detectie.

Voorheen, met mijn Nokia N70, gebruikte ik dit toestel als wekker en zodra ik het toestel aanzette werd de bluetooth-functie geactiveerd, die op zijn beurt middels bluetooth mijn tv, verlichting, versterker en koffieapparaat aanzette.

Door de beperkte bluetooth mogelijkheden vind mijn PC mijn iPhone niet en kan deze de bluetooth detectie niet uitvoeren. Her en der lees ik, dat de bluetooth-functie van de iPhone beperkt is tot bv een headset.

Kan iemand mij misschien verder helpen met een oplossing waardoor ik op mijn winxp PC alleen de iphone kan detecteren via bluetooth. Of misschien een softwarematige applicatie de bij de detectie van een Wi-Fi-apparaat, de mogelijkheid biedt om een programma te activeren/uitvoeren?

Voor mij is dit de énige beperking van de iPhone, voor de rest overtreft de iPhone naar mijn idee elke andere gsm

Ik ben benieuwd naar jullie reactie, anders is het 's ochtendsvroeg zo donker in de woonkamer

Greetz,

M-jay
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-08, 10:26
BaSsDruM BaSsDruM is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 37
Standaard

*Nerd-alert*!
Je zou ook kunnen overwegen gewoon als je het bed uitstapt je nokia n70 aan te zetten, en die vervolgens lekker te laten liggen. Gaat wel je licht/tv/koffiezetter enzo aan!
  #3  
Oud 14-02-08, 10:40
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard

Ha, ha, ha... Nee helaas is de N70 naast mijn bed geen optie, anders zou een afstandsbediening ook een optie zijn. Het gaat natuurlijk om de uitgebreidere mogelijkheden
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: foto via bluetooth naar andere apparaat sturen jeef112 Muziek, foto & video 0 13-02-11 22:26
IPhone koppelen aan bluetooth apparaat Haes iPhone accessoires en onderdelen 2 06-02-09 20:56
Wi-Fi/bluetooth @arjan iPhone Apps 1 02-11-08 16:42
Wi-Fi/bluetooth @arjan Archief 2 02-11-08 16:20
Geen Wi-Fi / Bluetooth 1.1.4 Jelke Unlock [archief] 43 01-04-08 19:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.