//

Firmware 1.0.2 unlock naar 1.1.1

Firmware 1.0.2 unlock naar 1.1.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Al een tijdje heb ik een iPhone met 1.0.2 draaien. Werkt goed, maar ik wil nu toch weles naar 1.1.1 of 1.1.2 om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-08, 12:58
Jacko Meijaard Jacko Meijaard is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard Firmware 1.0.2 unlock naar 1.1.1

Beste mensen,

Al een tijdje heb ik een iPhone met 1.0.2 draaien. Werkt goed, maar ik wil nu toch weles naar 1.1.1 of 1.1.2 om daarna naar 1.1.3 te kunnen. Nu heb ik absoluut geen verstand van unlocken dat soort dingen, dus ben ik op zoek naar een programma wat zowat alles voor je doet qua unlocken, activeren en alles wat erbij komt kijken. Nu vond ik op het internet deze site alleen is dit voor Windows gebruikers, ik draai Mac OSX Leopard.

Kan ik ook via die handleiding mijn iPhone unlocken naar 1.1.1? Of zijn er misschien nog andere handige programmatjes voor OSX?

Wellicht komt dit een beetje als een déjà-vu over, maar ik kon nergens anders iets vinden waar dit mee te maken heeft.

Alvast bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-08, 16:19
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Staat perfect uitgelegd in de wiki onder unlock 1.0.2
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Na restoren naar custom firmware 3.1.2, 5.11.07, geen unlock dmv blackra1n(snow) flebbes Unlock 66 23-07-10 17:30
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 19:48
Terug van Firmware 2.2.1 naar Firmware 2.2 StevenJM Archief 5 15-03-09 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.