Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerst en vooral aan iedereen een prettige vakantie! Mijn probleem is het volgende; Ik stak mijn iPhone in nadat hij uitgevallen was wegens een platte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm..
Eerst en vooral aan iedereen een prettige vakantie!
Mijn probleem is het volgende; Ik stak mijn iPhone in nadat hij uitgevallen was wegens een platte batterij. Toen ik het beginscherm kreeg voor de simcode in te geven was alles uitvergroot. Alles doet het voor de rest, maar het is verschrikkelijk moeilijk om mee te werken. En uiteraard ook niet de bedoeling.. Wie helpt mij?! Alvast bedankt! Groeten uit België! Proficiat met de voetbal é! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk staat de zoom functie aan. Ga naar Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid en check of zoomen aanstaat. Zo ja, de functie uitzetten en het probleem moet zijn opgelost .
|
|||
|
|||
amai mercikes!
tis opgelost! Ik duim voor de Hollanders vanavond! |
|
||||
|
||||
Haha bedankt !
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
steeds terug naar begin scherm? | Pinraiser | iPhone algemeen | 0 | 22-04-10 22:27 |
Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) | dima-sam | iPhone algemeen | 9 | 27-01-10 15:11 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
het blauwe scherm is weer terug | Moerdijkje | iPhone algemeen | 0 | 23-11-08 11:13 |
iPhone 1e gen.: Steeds appel op het scherm (niets werkt) | martijn10010 | Unlock | 9 | 09-11-08 17:49 |
|
|