Iemand een idee ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net op mijn iPhone een 4.0 update gedaan. Er zat voorheen een jailbreak op. Nu is de update klaar maar zie ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iemand een idee ?
Hallo,
Ik heb net op mijn iPhone een 4.0 update gedaan. Er zat voorheen een jailbreak op. Nu is de update klaar maar zie ik in het scherm (naast het netwerk volume en de 3G icoon) een D staan. Enig idee hoe ik deze weg kan krijgen? Thanks ! Laatst gewijzigd door Fullana; 11-07-10 om 16:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Ervaringen
|
|||
|
|||
Het topic mag gesloten worden s.v.p.. Ik heb het antwoord hier op het forum kunnen vinden.
|
|
||||
|
||||
Bij deze sluiten wij het topic .
// Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand nog een idee waar ipad 2 te krijgen is | radegreef | Koopinformatie Nederland | 166 | 18-06-11 19:14 |
iPhone 4: heeft er iemand een idee wanneer de unlock er is voor de 4 met 4.2.1 | jochem123 | Unlock | 1 | 20-01-11 17:05 |
Iemand een idee wanneer FW 3.1 uitkomt? | dendirk | Archief | 11 | 09-09-09 20:46 |
Metasploit error, iemand een idee? | Ghoul | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-07-08 20:45 |
Toetsenbord zoek. Iemand een idee? | Jeroen de Bruijn | Unlock [archief] | 3 | 14-01-08 14:03 |
|
|