overdag minder actief discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen. Ik ben vandaag met mijn afstudeerstage begonnen en ik wilde even proberen hoeveel van mijn tijd dit af zou snoepen, maar vanaf vanochtend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen. Ik ben vandaag met mijn afstudeerstage begonnen en ik wilde even proberen hoeveel van mijn tijd dit af zou snoepen, maar vanaf vanochtend 7 tot 7 uur in de avond heb ik eigenlijk geen tijd om dit forum te bezoeken. Misschien 10 minuutjes in mijn lunchpauze, maar dan houdt het ook wel op.
Ik hoop dat jullie hiervoor begrip kunnen opbrengen en dan doe ik 's avonds wat beter mijn best.. Ook al klinkt dat wat gek ![]()
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Succes met je stage! Groetjes Crunch!
|
||||
|
||||
![]() thnx.. komt wel goed.. 2e dag ging het al wat makkelijker om gewoon wat te internetten
![]()
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alleen overdag automatisch synchroniseren | tomatinonl | iTunes | 4 | 26-04-11 12:19 |
minder bekende cases | JoeriC | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-01-11 20:25 |
Minder geheugen? | Mitsj93 | iPhone algemeen | 0 | 09-08-10 13:07 |
Steeds minder syncen | laurensvos | iTunes | 7 | 16-04-09 11:19 |
Minder actief aankomende tijd. | crunch81 | Archief | 9 | 24-02-08 18:15 |
|
|