iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Gratis SMS-applicatie! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/6675-gratis-sms-applicatie.html)

Frederic 06-02-08 23:12

Gratis SMS-applicatie!
 
Hey Mensen,

In samenwerking met mijn broer heb ik een gratis-sms-applicatie gemaakt, gebaseerd op de post een paar dagen geleden op dit forum.

Klik HIER of surf naar www.cashpunt.be

Graag zou ik nog horen of het systeem in Nederland en Frankrijk reeds werkt, in België werkt het allesinds...
Vanaf nu dus nooit meer betalen voor SMS'en als je Wi-Fi in de buurt hebt:D

Morgen nog enkele grote aanpassingen ...


Mvg,

Frederic

StevenVW 06-02-08 23:19

Op m'n iphone werkt het niet. Als ik op het Belgisch vlagje klik, gebeurt er niks. In firefox werkte het wel.

Trouwens, 'receiver' is fout geschreven, dat is met ei ipv ie.

Frederic 06-02-08 23:32

Klopt² , typo..


Wordt gewerkt aan probleem... Vanavond zou het probleem opgelost moeten zijn.

Frederic

febe 06-02-08 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVW (Bericht 57255)
Op m'n iphone werkt het niet. Als ik op het Belgisch vlagje klik, gebeurt er niks. In firefox werkte het wel.

Hier idem dito; firefox wel, iPhone niet... (in Nl dus)

Frederic 06-02-08 23:44

Het probleem zou uit de wereld moeten zijn. Testen maar!

iFonzie 06-02-08 23:48

Het werkt perfect.
Bedankt dit werkt makkelijker dan die andere :D

Edit Getest in Nederland

Maarten 07-02-08 00:47

Works like a charme :) Welke grote verbeteringen komen er aan trouwens?

sossienl 07-02-08 00:48

Werkt prima, wat is de adder onder het gras?

Maarten 07-02-08 00:51

Tip trouwens: Het zou echt heel gaaf zijn als je dit samen met je contacts werkend kreeg! Dan heb je dat gehannes met die nummers niet. Verder werkt de app ook super snel via gprs! Mijn dank is groot!

Frederic 07-02-08 00:53

We gaan proberen een lijst met pas gekozen nummers (soort adresboek dus) te maken. Verder is het gewoon gebaseerd op mail2smstechniek, weinig adders onder het gras dus. Natuurlijk is er wel geen 100 % zekerheid aflevering en kan het goed zijn dat het systeem binnen een paar dagen/weken niet meer werkt.. Maar dat is hypothetisch, vooralsnog werkt het en daar ben ik blij om.

Frederic 07-02-08 01:09

Met de contacts werkt het vooralsnog niet zoals ik vernomen heb van sossie. Van zovlug dit mogelijk is proberen we het aan te passen.

sossienl 07-02-08 01:34

Je kunt natuurlijk wel met cookies gaan werken!! Is niet zo lastig om de laatste 10 gekozen nummers te bewaren. en deze via een keuze lijst te selecteren...

Als jullie daar hulp bij nodig hebben. Hoor ik het wel.

Frederic 07-02-08 01:37

Dat was het plan, ja!;-)

Indien we ergens vastlopen, weet ik je te contacteren.

sossienl 07-02-08 03:39

Wel heel erg irritant al die banners :confused:

Blijft dat zo?

gtalien 07-02-08 04:53

Super dit, werkt perfect in Nederland. Zou een eigen webclip icon niets zijn? Dan kunnen de 1.1.3 gebruikers 'em gewoon tussen alle andere apps zetten (kan nu eigenlijk ook, maar een eigen icoontje ziet natuurlijk wat mooier uit...)

Die is heel simpel te maken, je maakt in Photoshop ofzo een leuk icoontje van 57 bij 57px en plaatst het gewoon in de root van je website. Het moet dan wel een png'tje zijn en de naam "apple-touch-icon.png" hebben. Ik wil er trouwens ook wel een maken, aangezien jullie nu bezig zijn met die contact-list... :D

Martijn Snels 07-02-08 09:36

Wie is PLANETSWIFT? En betaalt de ontvanger nu niet voor de SMS? Want dat mag niet! Wat meer info over de gateway die je gebruikt is wel wenselijk.

Frederic 07-02-08 09:53

Uiteindelijke verzender is MobileWeb.be . Op hun site staat nergens dat het niet mag.
Indien we van MobileWeb te horen krijgen dat ze het niet graag hebben, sluiten we de handel uiteraard;-).

En tout cas, een webclib icon wordt voor gezorgd.

De reclame stoort toch niet wanneer je op het formulier zit, of wel?
Want het is de bedoeling dat de splash nog verdwijnt, dus dat je rechtstreeks naar het formulier gaat.

Frederic

Frederic 07-02-08 11:15

Voila, apple-touch-icon.png staat in de root. Het is niet uitzonderlijk mooi ofzo, maar goed. Laat me even weten of het werkt.

Frederic

sossienl 07-02-08 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic (Bericht 57407)
De reclame stoort toch niet wanneer je op het formulier zit, of wel?
Want het is de bedoeling dat de splash nog verdwijnt, dus dat je rechtstreeks naar het formulier gaat.

Frederic

Als je via WI-FI zit is het minder irritant (behalve dat ik banners haat).
Via GPRS is het gewoon zonde van de snelheid.
Het is natuurlijk aan jullie zelf om die banners te plaatsen, maar een alternatief zou ook leuk zijn;

CONCEPT IDEE
http://iphone.sossie.nl/sms.jpg

Frederic 07-02-08 13:09

Tegen vanavond zou de vernieuwde versie alweer online moeten staan. We proberen het ook optimaal te maken voor mensen die GPRS gebruiken. Even ter info: is er een manier om te traceren of iemand GPRS/EDGE gebruikt?

Frederic


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.