iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   gekleurde streep in opstartscherm (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/66755-gekleurde-streep-opstartscherm.html)

Jooordy 03-08-10 18:49

gekleurde streep in opstartscherm
 
bij het opstarten van mijn iphone 4 16gb krijg ik bovenaan altijd zo'n groen streepje (lijkt net een lijntje van pixels).
Is het mogelijk om dat lijntje in mijn scherm weg te halen?
Het is GEEN hardware probleem, want als het gewone menu tevoorschijn komt is de lijn helemaal weg.

ik weet het iets iets onozel, maar 't irriteert mijn toch:p

Cogy 03-08-10 19:02

denk dat dat je dit bedoelt:

Na een jailbreak via JailbreakMe.com te hebben toegepast kan het lijken alsof je ‘dode pixels’ hebt op het zwarte scherm met het witte Apple-logo. Op dit scherm, dat je bijvoorbeeld te zien krijgt tijdens een respring, zie je één of meer dunne streepjes van gekleurde pixels. Planetbeing heeft inmiddels laten weten dat waar je in feite naar kijkt de kernel shellcode is die JailbreakMe.com gebruikt en tijdelijk wordt opgeslagen in een zogenaamde framebuffer. Dergelijke technieken moeten gebruikt worden om ervoor te zorgen dat de jailbreak ondanks de strenge chain of trust behouden blijft na een respring of een reboot zonder dat daarvoor de tussenkomst van een computer nodig is.

john1979 03-08-10 20:33

Zo te zien heb je de iPhone 4 gejailbreakt. Deze streep zijn, zoals de buurman boven mij al post, geen dode pixels. Deze streep is niet weg te halen en kan verder ook geen kwaad.

Jooordy 03-08-10 21:41

maar ik heb die cydia enzo al verwijdert, want ik begrijp echt niets van dat jailbreak gedoe, en de (lelijke) streep staat er nog pft :(

Bomans 03-08-10 21:43

Je jailbreak kan je enkel verwijderen door je iPhone te herstellen via iTunes.
Dus als je dat niet gedaan hebt heb je nog steeds een jailbreak.

Jooordy 03-08-10 23:24

hmm oke :p en hoe kan dat? :confused:

edit: en behou ik dan al mijn programmas, muziek enzo??

eentje 03-08-10 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jooordy (Bericht 514598)
hmm oke :p en hoe kan dat? :confused:

edit: en behou ik dan al mijn programmas, muziek enzo??

al je applicatie en je muziek staan in itunes. als je je telefoon herstel zal itunes deze netjes voor je terugzetten op je telefoon

Jooordy 04-08-10 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eentje (Bericht 514604)
al je applicatie en je muziek staan in itunes. als je je telefoon herstel zal itunes deze netjes voor je terugzetten op je telefoon

en eh hoe doe ik dat? :p

iphone38 04-08-10 01:31

Koop dan geen iphone ik snap het niet heelveel mensen nemen een iphone om stoer te zijn maar kunnen er niets mee koop dan een nokia 1100

Jooordy 04-08-10 03:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone38 (Bericht 514698)
Koop dan geen iphone ik snap het niet heelveel mensen nemen een iphone om stoer te zijn maar kunnen er niets mee koop dan een nokia 1100

Das de grootste onozelheid dit ik al gehoord heb..
dus als je niet kan lezen moet je het ook niet leren? das uw theorie..
Denk na voor je iets zegt eh.. :rolleyes:

edit: je biografie & woonplaats zeggen namelijk ook al veel over uw karakter. Groetjes

FridgeNL 04-08-10 07:54

Dat iphone38 nogal bot is ben ik met je eens, toch zit er echter wel een kern van waarheid in zijn verhaal. Er is namelijk op het forum een zoekfunctie en een uitgebreide wiki waarin je het antwoord op jou vraag zeker terug zal vinden. Kortom......door zelf ook wat moeite te doen zal je het antwoord ook vinden en er uiteindelijk ook van leren ;)

Mysteriousgirl_ 04-08-10 08:00

Moraal van het verhaal: De streep kan geen kwaad. Wil je ervan af dan moet je je iphone herstellen maar dan heb je geen jailbreak meer. Lees: Cydia en al je thema's en dat soort dingen.

Bomans 04-08-10 08:21

Goed, du je kan lezen en wil ook nog eens leren.
Gebruik dan onze zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen).
Meer dan genoeg info te vinden.

//Slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.