//

iPhone 5

iPhone 5 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben Ohnee joh? En waar gaat die bullshit dan over mbt plakband ertussen doen? Niet ertussen, maar OP de plek zodat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 07-10-10, 17:22
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben Bekijk bericht
Ohnee joh? En waar gaat die bullshit dan over mbt plakband ertussen doen?
Niet ertussen, maar OP de plek zodat je niet meer beide antennes tegelijk aan kunt raken.

Citaat:
Geleiding door je lichaam. Zal best maar noem mij 1 mobiele telefoon die NIET reageert op de geleiding van je lichaam. De streepjes van bereik fluctueren continue dat is bij elke telefoon zo.
Bij de meeste andere telefoons zit de antenne IN de telefoon en kan je deze niet aanraken, dus geen geleiding. Wel kan je de ontvangst doen verminderen door de antenne met je hand af te schermen, maar dat is over het algemeen een compleet onnatuurlijke grip.

Citaat:
Ik stop er lekker mee ik word er een beetje simpel van.
Voor iemand die zich zo slecht heeft verdiept in de materie ben je wel heel erg stellig overtuigd van je gelijk. Het slaat echt werkelijk negens op wat je allemaal zegt en wat anderen ook zeggen, je hebt het nog steeds niet door. Bizar.

Citaat:
Mensen die er ZOGENAAMD last van hebben moeten hun toestel lekker terugbrengen naar de winkel en niet blijven janken, want dan ben je het toestel gewoonweg niet waard.....as Steve said so.
Eens, maar dat is een hele andere zaak dan ontkennen dat er wel degelijk issues zijn met de antenne van de iP4 dus dat zogenaamd mag wel weg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 07-10-10, 19:23
IMeppel IMeppel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vivarobben Bekijk bericht
Oh dus het is allemaal nieuws voor jou dat de concurrentie het niet zo heeft op Apple? Waar zullen die nu gelokaliseerd zijn he?

Maar jij kan heel snel 2000 euro verdienen. Zet jij maar op een filmpje waar jij je iphone 4 zo hard kan indrukken dat de 2 atenne uiteinde elkaar raken en daardoor de verbinding met het netwerk wegvalt.

Als je hier niet mee aankomt ben ook jij het bewijs van de FANTASTISCHE koude oorlog van de concurrentie.
Dus jij kent de prijzen van een productie proces? geloof wat je geloven wilt! Sommige mensen lachen om die €2000,- waaronder ik.
  #83  
Oud 07-10-10, 21:40
Robkro's schermafbeelding
Robkro Robkro is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 78
Standaard

Volgens mij wordt Vivarobben een beetje overspannen. Misschien komt het omdat Arjen Robben ook al een tijdje last heeft van de Death Grip?
  #84  
Oud 07-10-10, 22:30
IMeppel IMeppel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robkro Bekijk bericht
Volgens mij wordt Vivarobben een beetje overspannen. Misschien komt het omdat Arjen Robben ook al een tijdje last heeft van de Death Grip?
Hahaha GENIAAL!
  #85  
Oud 07-10-10, 22:56
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Ben blij dat ik de Iphone 4 heb overgeslagen , de iPhone 5 komt vrij snel ....... Daar ga ik wel voor
__________________
The nice thing about standards is that there are so many to choose from.
  #86  
Oud 08-10-10, 09:07
LioApplefan LioApplefan is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 40
Standaard

Ik vraag me af hoe lang Apple nog vast kan houden aan "haar" vaste introductieschema voor nieuwe modellen. Vergeet niet dat in het verleden, de concurrentie hard moest werken om bij Apple in de buurt te komen. Dit gaf Apple min of meer de kans zelf te bepalen wanneer zij met een update van het model kwam. Die tijden veranderen. De concurrentie bepaald nu (of gaat nu) mede bepalen wanneer er nieuwe modellen moeten komen. Dit gaat de priductiecyclus verkorten. Dit fenomeen zie je terug in vele markten(kijk maar eens naar modelintroducties in de automobielindustrie of fotocamera indudstrie). Mijn idee is dus dat een nieuwe "5" in Q1 niet geheel ondenkbaar is. De geschiedenis wijst dit gedrag (ook van marktleiders) uit.
__________________
Iphone 4 16GB - Ipad 32GB
  #87  
Oud 08-10-10, 10:21
Yvilicious Yvilicious is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Hengelo
Berichten: 30
Standaard

Belachelijk! Ik hoorde het ook net.. Ik denk dat daar nog wel gezeur over gaat komen! Met boze Apple gebruikers..
  #88  
Oud 08-10-10, 10:23
Yvilicious Yvilicious is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Hengelo
Berichten: 30
Standaard

Ik bedenk me net dat zelfs de witte iPhone dan uit komt.. Raar!!!!!
  #89  
Oud 08-10-10, 10:35
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Maak je niet druk. Dit gaat over de CDMA iPhone. Geen GSM versie. Heb je niks aan in Nederland (en vele andere landen).
  #90  
Oud 08-10-10, 14:52
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IMeppel Bekijk bericht
Dus jij kent de prijzen van een productie proces? geloof wat je geloven wilt! Sommige mensen lachen om die €2000,- waaronder ik.

Nee die prijzen weet ik niet in concreto. Maar wel het aannemenlijke.
Een productieproces loopt in de miljoenen.

2000 euro? Jij lacht erom omdat je niet kan voldoen aan de vraag die ik je stel om dit te kunnen verdienen. Lachen "als een boer" met kiespijn noemt men dit.

Laatst gewijzigd door Vivarobben; 08-10-10 om 15:07.
  #91  
Oud 08-10-10, 14:53
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx Bekijk bericht
Ben blij dat ik de Iphone 4 heb overgeslagen , de iPhone 5 komt vrij snel ....... Daar ga ik wel voor

Zou ik niet doen, het schijnt dat je kans hebt van een chronische stijve als je de iphone 5 in je broekzak doet. Een plakbankje kan dit verhelpen, dat dan weer wel.

Laatst gewijzigd door Vivarobben; 09-10-10 om 12:45.
  #92  
Oud 08-10-10, 14:57
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Deathgrip HOAX is tot nu toe alleen gebaseerd op EMOTIES.

De feitelijke statistieken laten zien dat een substantieel deel van de iphone 4 klanten minder klachten melden over bereikproblemen dan destijds met de iphone 2g 3G en 3Gs...zo ervaar ik het ook zelf in praktijk overigens. En dat is in Amerika, kan je nagaan hoe dit in Europa zal zijn.

Dit zijn de feiten. Helaas zijn teveel mensen hier te gevoelig voor emoties en baseren hun stellingen op onderbuikgevoelens of kan iemand deze feiten met andee feiten verwerpen? Lol, doet mij denken aan de politiek nowadays.
  #93  
Oud 08-10-10, 16:28
michel198426 michel198426 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Maak je niet druk. Dit gaat over de CDMA iPhone. Geen GSM versie. Heb je niks aan in Nederland (en vele andere landen).

pfeh.... deze week net de aanbetaling gedaan voor mijn IPhone4 krijg em 29 november.. dacht na het lezen van dit forum bericht **** daar gaat mijn geld...want als het waar was geweest had ik denk ik mijn IPhone 4 geanuleerd en gewacht op de 5
  #94  
Oud 08-10-10, 19:24
CeesiPhone CeesiPhone is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michel198426 Bekijk bericht
pfeh.... deze week net de aanbetaling gedaan voor mijn IPhone4 krijg em 29 november.. dacht na het lezen van dit forum bericht **** daar gaat mijn geld...want als het waar was geweest had ik denk ik mijn IPhone 4 geanuleerd en gewacht op de 5
En als je de 5 hebt komt de 6.............dus gewoon NU kopen en fijn met plezier gebruiken!
  #95  
Oud 08-10-10, 19:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #96  
Oud 08-10-10, 21:03
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Ik koop ook liever nu de iphone 4, want wat zal het verschil nu zijn als ze met de iphone 5 zouden komen? Niet veel lijkt mij, alleen de vorm mischien, een cirkel of een driehoek?
  #97  
Oud 09-10-10, 12:36
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Voor degene die lekker blijven wachten, wacht maar lekker, wij genieten vast van de iPhone 4. En als jullie dan eindelijk in het 1ste kwartaal van 2011 een vergelijkbare iPhone 4 hebben, hebben wij een kwartaal later alweer de iPhone 5 om mee te spelen !!!
  #98  
Oud 11-10-10, 22:37
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Voor degene die lekker blijven wachten, wacht maar lekker, wij genieten vast van de iPhone 4. En als jullie dan eindelijk in het 1ste kwartaal van 2011 een vergelijkbare iPhone 4 hebben, hebben wij een kwartaal later alweer de iPhone 5 om mee te spelen !!!
Precies
  #99  
Oud 11-10-10, 23:20
lyndimar lyndimar is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard precies

helemaal mee eens PrittStift en anders weer een andere iphone die weer beter is en wat we hebben kunnen ze ons niet afpakken hahahahhaah yessss de i phone 4

o ja en als al die andere het allemaal checken heb ik meer tijd om van me phone te genieten

Laatst gewijzigd door lyndimar; 11-10-10 om 23:23.
  #100  
Oud 13-10-10, 12:53
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Hoe verwend zijn we. Bij mijn eerdere gekochte mobieltjes nooit druk zitten maken wanneer de opvolger kwam en zo. Gewoon kopen wat dan leuk is en daar heb je veel plezier mee tot je abo weer afloopt en dan kies je weer een nieuwe. Tegenwoordig zitten mensen zich al druk te maken vanaf het moment dat ze de nieuwe Iphone in de hand hebben wat de volgende wel niet gaat brengen en hoelang het nog duurt. Ik zeg eerlijk dat ook ik bij het horen van de Iphone5/nieuwe Ipad geruchten meteen op het puntje van mijn stoel zit en teleurgesteld ben dat ik dan weer een 'oude' heb. Maar toch moet ik mij dan weer realiseren dat ik hartstikke blij ben met mijn Iphone 4tje en ik op dit moment niet meer nodig heb.. Wat de volgende brengt zie ik dan wel weer..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:20.