//

iPhone 5

iPhone 5 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hahaha weer een gevalletje klok en klepel! A. Er zijn geen atenneproblemen. (helaas is er een heel klein groepje mensen die incidentele ontvangstproblemen toedichten aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 03-10-10, 14:47
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

hahaha weer een gevalletje klok en klepel!

A. Er zijn geen atenneproblemen. (helaas is er een heel klein groepje mensen die incidentele ontvangstproblemen toedichten aan een atenna-gate.) Want anders zou iedereen zijn iphone terugbrengen toch? Mijn praktijkervaring: minder last van bereikproblemen dan al mijn voorgaande iPhones. Dit veegt in 1 klap alle antenne sprookjes van tafel. Want hoe zou ik anders met een "defecte atenne" beter bereik kunnen hebben (Net als de GPS atenne die nu veel beter werkt dan de 3G en 3Gs edities) dan met voorgaande iPhones die nooit een antenne probleem waren toegedicht?

B. Je hoeft helemaal niets, ik herhaal helemaal NIETS aan te tonen om in aanmerking te komen voor die Bumper. Iedereen, ik herhaal, IEDEREEN komt in aanmerking voor die bumper die voor 31 September die telefoon had besteld. Deze actie was gewoon om de manipulatie, hetze en rumoer in te dammen.

C. Er komt geen nwe iPhone uit voor Juli 2011. Heeft dus ook niets met deze Hoax te maken.

D. De enige die klagen over de "Atenna gate", hebben 9 van de 10 keer zelf niet eens een iphone 4 in bezit. Onzekere mensen die zich teveel aan laten praten. Kortom: lachwekkend dus.

Laatst gewijzigd door Vivarobben; 03-10-10 om 14:58.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 05-10-10, 22:06
lyndimar lyndimar is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

ehh ik moet zeggen ik vind de i-phone 4 een lekkere telefoon hoor en je heb inderdaad ergens met alle merken wel een keer iets of een mankement alleen door de populariteit is het van apple naar buiten gekomen helaas.......

Laatst gewijzigd door lyndimar; 05-10-10 om 22:09.
  #63  
Oud 05-10-10, 22:13
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rick202 Bekijk bericht
Problemen zijn er absoluut,
een vriend van me heeft hem al een tijdje en kan niet wachten tot de iphone 5
Toch altijd wel hilarisch dat mensen die janken over een DEATH GRIP probleem (de naam alleen al) ZELF niet eens de iphone 4 hebben of oordelen aan de hand van "horen zeggen".

Het is jammer dat de admin (zeker ook lid van de anti iphone4 hetze??) deze feiten telkens weghaald:

Ik heb met de iphone 4 substantieel minder vaak bereikproblemen dan met alle iphone edities hiervoor. Ook is de GPS ontvangst extreem veel..ik herhaal:...niet een beetje.... maar EXTREEM VEEL verbeterd als je het vergelijkt met de oudere iPhones.

Dus geloof lekker in die anti iphone 4 hoax. Voor de iphone 5 zal ook wel iets verzonnen worden, dan moet je als we jouw "logica" volgen, weer wachten op de iPhone 6 and so on and so on.

Trouwens waar zijn die wijsneuzen nou die stellig beweerde dat er 1 oktober een "verbeterde" iphone 4 op de markt zou komen??
MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA OWNED!

Tsja toch moeilijik he? Iets verbeteren wat er niet is. HAHAHAHAHA
  #64  
Oud 06-10-10, 21:33
spectrum65 spectrum65 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Het is dus officieel, er komt begin volgend jaar al een nieuwe iphone(5) met een groter scherm, nieuw type antenne en 1,2ghz processor... wel spijtig da hij zo snel komt aangezien ik mijn iphone 4 nog maar juist heb en binnen 4 maanden weer achter sta :-s

info op WSJ: Verizon iPhone is really really really coming at the beginning of 2011. For real. | 9 to 5 Mac WSJ: Verizon iPhone is really really really coming at the beginning of 2011. For real. | Apple Intelligence
  #65  
Oud 06-10-10, 21:36
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spectrum65 Bekijk bericht
Het is dus officieel, er komt begin volgend jaar al een nieuwe iphone(5) met een groter scherm, nieuw type antenne en 1,2ghz processor... wel spijtig da hij zo snel komt aangezien ik mijn iphone 4 nog maar juist heb en binnen 4 maanden weer achter sta :-s

info op WSJ: Verizon iPhone is really really really coming at the beginning of 2011. For real. | 9 to 5 Mac WSJ: Verizon iPhone is really really really coming at the beginning of 2011. For real. | Apple Intelligence
Je moet de tekst lezen, niet enkel naar de afbeelding kijken Er wordt helemaal niets gezegd over een groter scherm of wat dan ook, enkel over een CDMA-chip.
  #66  
Oud 06-10-10, 21:40
spectrum65 spectrum65 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Je moet de tekst lezen, niet enkel naar de afbeelding kijken Er wordt helemaal niets gezegd over een groter scherm of wat dan ook, enkel over een CDMA-chip.
Ja ik weet het, heb de tekst ook gelezen! Maar het lijkt me logisch da ze wel meer gaan veranderen dan enkel die cdma chip...
  #67  
Oud 06-10-10, 21:43
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spectrum65 Bekijk bericht
Ja ik weet het, heb de tekst ook gelezen! Maar het lijkt me logisch da ze wel meer gaan veranderen dan enkel die cdma chip...
Waarom is dat logisch? Dat is gewoon de iPhone 4 die op het Amerikaanse netwerk kan gebruikt worden, daarom moet er nog niets anders aan zijn..
  #68  
Oud 06-10-10, 23:55
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spectrum65 Bekijk bericht
Ja ik weet het, heb de tekst ook gelezen! Maar het lijkt me logisch da ze wel meer gaan veranderen dan enkel die cdma chip...

Precies de admin wijst je al dat je leesvermogen onvoldoende is in deze.
Daarnaast vraag ik mij af hoe jij erbij komt dat deze Amerikaanse variant "iphone 5" gaat heten?
  #69  
Oud 07-10-10, 11:04
IMeppel IMeppel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Iphone 5 zal gewoon tijdens de keynote in de zomer van 2011 gepresenteerd worden.
Misschien dat ze iets aan het zogenaamde antenne probleem zullen doen, een nieuwe productie lijn zal voldoende zijn. Hiervoor hoeven ze geen nieuw type op de markt te zetten. Ze hebben bij apple sinds kort patent op liquid metal, dit zou als een soort coating op externe antenne kunnen werken en dus als een onzichtbare film de antenne gate oplossen.
Maar goed ik heb zelf totaal geen last van ontvangst problemen, tenzij ik spastisch met mijn hele hand om de phone ga bellen..

Tevens vind ik de opmerking dat de iphone 5 weer een spectaculaire ontwikkeling door zal maken een beetje voorbarig. Persoonlijk denk ik dat die innovatie te vergelijken zal zijn met de stap van 3g naar 3gs. Snelheid, misschien betere camera, maar dan houdt het ook wel op.

Conclussie: geen nieuw iphone januari 2011, misschien wel een nieuw productie proces.
  #70  
Oud 07-10-10, 13:25
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik denk ook dat er pas weer volgend jaar zomer misschien weer wat later, een nieuwe Iphone op de markt komt, ze zijn nu eerst druk bezig met de witte variant, vermoed ik.

En waarom zo snel weer een nieuwe iphone op de markt brengen terwijl de eerste Iphone 4 mensen hem nog maar net hebben, de centjes komen nu ook binnen.
  #71  
Oud 07-10-10, 13:29
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Weet je wel waar je over praat? Een nieuw productieproces kost net zoveel als het totale concept van een nieuw iphone model.

Ik vraag mij toruwens wel eens af waar nu die mensen zijn die zo hard riepen: Vanaf 1 oktober komt er een nieuw model uit zonder de "atenneproblemen"..... ?

Het is gewoon een psychologische oorlog geworden van het Anti Apple kamp die deze HOAX er strategisch in heeft gemasseerd bij veel mensen.


Ook bij mij trouwens (onbewust)...maar ik kan gelukkig nog rationeel nadenken.

Elke keer als je bereik iets minder is (welke telefoon heeft niet eens minder bereik in bepaalde gebieden?) bedenk je onbewust in je achterhoofd.. "ow shit dat komt door de "death grip".. Terwijl dit daar natuurlijk niets mee te maken heeft.

Ik loof 2000 euro uit voor degene die de 2 uiteinden van de externe atenne v/d iphone tegen elkaar aan kunt drukken (want daar schijnt het ZOGENAAMDE probleem door te komen...Bekijk die hilarische Youtube filmpjes waar mensen plakband ertussen doen).

Iedereen die een iphone 4 bezit weet natuurlijk dat het praktisch ONMOGELIJK is dat die 2 uiteinden elkaar raken! Althans, ik heb mijn iphone 4 nu een maandje en je krijgt die 2 uiteinden echt onmogelijk tegen elkaar aan gedrukt...ja of je moet hem tussen een draaibank liggen.. maar dan springt je volledige iphone uit elkaar!

Laatst gewijzigd door Vivarobben; 07-10-10 om 13:31.
  #72  
Oud 07-10-10, 14:17
Robkro's schermafbeelding
Robkro Robkro is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 78
Standaard

Vriend Vivarobbe,

Ik heb een IPhone 4 en daarvoor een 3g en ik kan je verzekeren dat die Death Grip bestaat. Of ik er daadwerkelijk veel last van heb is een tweede. Trouwens, waar zijn die Anti Apple Kampen gelokaliseerd? Pakistan?
  #73  
Oud 07-10-10, 14:20
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Tsja.. kijk hier maar eens, komt in het eerste kwartaal van 2011 toch écht een nieuwe iPhone....

'Begin volgend jaar nieuwe iPhone'

Uitgegeven:7 oktober 2010 14:11Laatst gewijzigd:7 oktober 2010 14:11
AMSTERDAM – Apple komt begin volgend jaar met een nieuwe iPhone. Het nieuwe toestel moet de concurrentie met de Androidtelefoons van Google op scherp zetten.

© AFP

Dat melden bronnen tegenover de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal.
De nieuwe iPhone zou in het eerste kwartaal van 2011 gelanceerd worden in de Verenigde Staten. Het toestel zou dan verkocht worden door Verizon, een provider in de VS. Dat is opmerkelijk omdat Apple al drie jaar een exclusief contract heeft met AT&T.




Concurrentie


Ondanks de verwachting dat Apple dit jaar veertig miljoen iPhones zal verkopen, voelt het bedrijf volgens de bronnen de druk van Google, dat met verschillende fabrikanten smartphones op de markt brengt, uitgerust met het besturingssysteem Android.
In de VS zet Verizon, de beoogde aanbieder van de nieuwe iPhone, zwaar in op Android. Met het nieuwe contract zou Apple de ‘strijd’ met Google op scherp willen zetten.
De nieuwe iPhone zou veel weg hebben van de iPhone 4 die dit jaar gelanceerd werd.
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #74  
Oud 07-10-10, 15:32
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard Begin volgend jaar nieuwe iPhone

'Begin volgend jaar nieuwe iPhone'
Uitgegeven: 7 oktober 2010 14:11
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2010 14:11
AMSTERDAM – Apple komt begin volgend jaar met een nieuwe iPhone. Het nieuwe toestel moet de concurrentie met de Androidtelefoons van Google op scherp zetten.


© AFP
Dat melden bronnen tegenover de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal.
De nieuwe iPhone zou in het eerste kwartaal van 2011 gelanceerd worden in de Verenigde Staten. Het toestel zou dan verkocht worden door Verizon, een provider in de VS. Dat is opmerkelijk omdat Apple al drie jaar een exclusief contract heeft met AT&T.

Concurrentie
Ondanks de verwachting dat Apple dit jaar veertig miljoen iPhones zal verkopen, voelt het bedrijf volgens de bronnen de druk van Google, dat met verschillende fabrikanten smartphones op de markt brengt, uitgerust met het besturingssysteem Android.
In de VS zet Verizon, de beoogde aanbieder van de nieuwe iPhone, zwaar in op Android. Met het nieuwe contract zou Apple de ‘strijd’ met Google op scherp willen zetten.
De nieuwe iPhone zou veel weg hebben van de iPhone 4 die dit jaar gelanceerd werd.
  #75  
Oud 07-10-10, 15:55
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robkro Bekijk bericht
Vriend Vivarobbe,

Ik heb een IPhone 4 en daarvoor een 3g en ik kan je verzekeren dat die Death Grip bestaat. Of ik er daadwerkelijk veel last van heb is een tweede. Trouwens, waar zijn die Anti Apple Kampen gelokaliseerd? Pakistan?

Oh dus het is allemaal nieuws voor jou dat de concurrentie het niet zo heeft op Apple? Waar zullen die nu gelokaliseerd zijn he?

Maar jij kan heel snel 2000 euro verdienen. Zet jij maar op een filmpje waar jij je iphone 4 zo hard kan indrukken dat de 2 atenne uiteinde elkaar raken en daardoor de verbinding met het netwerk wegvalt.

Als je hier niet mee aankomt ben ook jij het bewijs van de FANTASTISCHE koude oorlog van de concurrentie.
  #76  
Oud 07-10-10, 15:59
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Tsja.. kijk hier maar eens, komt in het eerste kwartaal van 2011 toch écht een nieuwe iPhone....
Wie heeft dat ooit ontkent dan?? Er is hier nu al ongeveer al 500 x uitgelegd dat dit een iphone 4 variant is voor de Amerikaanse markt met een CDMA chip erin.

Het lijkt wel of iedereen helemaal verblind is door die Death grip BULLSHIT!

  #77  
Oud 07-10-10, 16:20
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Bullshit is het niet. Heeft gewoon met geleiding te maken. Punt is alleen dat de verbinding bij bijna niemand weg zal vallen en mede daardoor merken de meeste mensen er in de praktijk niks van.
  #78  
Oud 07-10-10, 16:33
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axestream Bekijk bericht
Bullshit is het niet. Heeft gewoon met geleiding te maken. Punt is alleen dat de verbinding bij bijna niemand weg zal vallen en mede daardoor merken de meeste mensen er in de praktijk niks van.
Het is wel degelijk FEITELIJKE bullshit.

Ik verwerp het ook door al die die mensen die janken over een Death Grip uit te dagen om mij aan te tonen hoe zij het voor elkaar krijgen, door met fysieke kracht die 2 uiteinden tegen elkaar aan te drukken.

Dit is feitelijk gewoon ONMOGELIJK! De afstand tussen die 2 uiteinden aan de linker hoek zitten een mm van elkaar verwijderrd maar die krijg je met geen mogelijke kracht tegen elkaar aangedrukt. Dus over wat voor "geleiding" praat jij hier?

Krijg jij het wel voor elkaar? Show me and i will pay u!


Om het helemaal representatief te maken:

Pak een oude iphone en een iphone 4 en laat dan ook zien op dezelfde locatie dat die oude iphone wel volle bak bereik heeft en de iphone 4 in elkaar stort als je hem op een bepaalde manier vastpakt met tegen elkaar gedrukte antenne. Ik denk dat je hiervoor even Hans Klok voor moet opbellen.

Tot nu toe heb ik de ervaring die totaal omgedraaid is. Had de iPhone 2G dan ook een "deathgrip"? O my god!

Laatst gewijzigd door Vivarobben; 07-10-10 om 16:36.
  #79  
Oud 07-10-10, 16:40
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

OMG, je snapt het gewoon niet. Het gaat erom dat je vinger op die plek leggen ervoor zorgt dat de twee antennes in "contact" met elkaar komen dmv geleiding door je lichaam. Je hoeft dus helemaal geen fysieke kracht te zetten. De naam death grip betekent niet dat je je telefoon fijn moet knijpen.

YouTube - iPhone 4 Reception Issue - One Finger

Dit kun je thuis heel eenvoudig nabootsen. Ik heb het op mijn iP4 en op 3 andere toestellen gedaan en het is gewoon zo. Ik herhaal, alleen zal het bijna nooit tot een dropped call leiden, dus merk je er in de praktijk niet veel van. De ontvangst verslechtert echter wel degelijk. Punt uit, totaal geen discussie meer over mogelijk. Deze discussie is gevoerd en de uitkomst is duidelijk. Jeez.

Laatst gewijzigd door axestream; 07-10-10 om 16:46.
  #80  
Oud 07-10-10, 17:06
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axestream Bekijk bericht
OMG, je snapt het gewoon niet. Het gaat erom dat je vinger op die plek leggen ervoor zorgt dat de twee antennes in "contact" met elkaar komen dmv geleiding door je lichaam. Je hoeft dus helemaal geen fysieke kracht te zetten. De naam death grip betekent niet dat je je telefoon fijn moet knijpen.
Ohnee joh? En waar gaat die bullshit dan over mbt plakband ertussen doen?

ik kan mij nog goed herrineren dat er op deze site vermeld werd dat plakband DE oplossing was.

Geleiding door je lichaam. Zal best maar noem mij 1 mobiele telefoon die NIET reageert op de geleiding van je lichaam. De streepjes van bereik fluctueren continue dat is bij elke telefoon zo.

Ik heb net even mijn vinger er tussen gedrukt onder aan linkerhoek.... en ja je ziet 1 of 2 streepjes wegvallen, leg ik de iphone 4 op mijn bureau naast mijj iphone 2g zonder vast te houden fluctureren deze streepjes net zo hard op en neer. Als dit puur een iphone 4 probleem zou zijn en dat je lichaam daadwerklijk een geleiding tot stand kan brengen op die iphone. Dan vind ik het toch wel heel erg merkwaadig dat de Galaxy S, de Blackberry, De HTC android PRECIES hetzelfde probleem ondervinden dat er wat streepjes in wegvallen als je hem in je hand vasthoudt.

Je streepjes cq. je bereik is geen constante, zo simpel is het nou eenmaal.

Laten we even kijken naar de feiten:


*Er is geen nwe iphone 4 uitgebracht na 31 September zoals veel wijsneuzen voorspelden.

*Er komt begin 2011 een iphone 4 variant uit die alleen voor het Amerikaanse netwerk geschikt is. Steeds proberen sommigen mensen hierin een verband te zoeken met een "death grip" probleem. Helaas lezen deze mensen met hun handen voor hun ogen waarschijnlijk, want dit toestel zal nooit in NL uitgebracht worden en dit heeft ook niets te maken met "DE oplossing voor de Deathgrip van de iphone4".

*Medio juli zal de iphone "5" uitkomen. Ik bedoel de "iphone 4S" die barweinig toe zal voegen (let op de woordspeling).

Ik stop er lekker mee ik word er een beetje simpel van. Mensen die er ZOGENAAMD last van hebben moeten hun toestel lekker terugbrengen naar de winkel en niet blijven janken, want dan ben je het toestel gewoonweg niet waard.....as Steve said so.

Sterkte voor de ongelukkigen met een Hans Klok model.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.