//

iPhone 5

iPhone 5 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zouden geruchten rond gaan dat er een nieuwe iPhone opkomst in januari Wat is jullie mening? Geruchten: iPhone 5 in januari, kleinere iPad in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-08-10, 01:45
Liesjj Liesjj is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Dendermonde
Berichten: 115
Stuur een bericht via MSN naar Liesjj
Standaard iPhone 5

Er zouden geruchten rond gaan dat er een nieuwe iPhone opkomst in januari
Wat is jullie mening?

Geruchten: iPhone 5 in januari, kleinere iPad in de maak - iPhone - iPhoneclub.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-10, 01:59
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liesjj Bekijk bericht
Er zouden geruchten rond gaan dat er een nieuwe iPhone opkomst in januari
Wat is jullie mening?

Geruchten: iPhone 5 in januari, kleinere iPad in de maak - iPhone - iPhoneclub.nl
Echte pure lulkoek, dat kan Apple niet maken tegenover de wereld en dan met specifieke betrekkingen tot de iPhone 4 eigenaren maar ook tot AT&T en T-Mobile, je moet is weten hoeveel geld zij hebben betaald om exclusief dat toestel te mogen verkopen, dat wil je niet weten! En om heel eerlijk te zijn, wat is er mis met de 99,5 %van de iPhone. 4's bijna niks! Om alleen voor de 'antennegedoe' een nieuw toestel ontwikkelen, dat doen ze echt niet! Dat kunnen ze niet maken tegenover de huidige bezitters van de iPhone 4 ! Als je het idee hebt om er een te gaan kopen net als ik zou ik nog ff gaan wachten tot september waarneer er meer duidelijk gaat onstaan wat Apple gaat doen met alle geruchten die er gaande zijn! Eerlijk gezegd denk ik dat zelf dat Apple eerder een teruproep actie doet en coatings gaat aanbrengen, volgens mij is Apple naamlijk gewoon bezig om de witte Iphone 4 kinderziektes vrij te maken en zit daar een coating op voor de antenne. Dus : iPhone 4 wit is eigenlijk iPhone 5 / iPhone 4.1 en huidige iPhone 4 bezitters krijgen een terug roep actie wat ongetwijfeld veel gaat kosten om de reputatie hoog te houden en de klanten tevreden houdt!
  #3  
Oud 05-08-10, 02:10
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Apple heeft met de eerste generatie iPhone ook een hardware update uitgevoerd in Januari. Dat ging toen van 8GB naar 16GB. Ik weet niet hoe stug Apple vast blijft houden dat de 4e generatie geen antenne probleem heeft. Alhoewel de rest van de wereld wel beter weet. Het probleem is dat wanneer ze een nieuwe versie uitbrengen dat de huidige iPhone 4 gebruikers die nu in een droomwereld leven ineens wakker geschud worden en ook een verbeterde exemplaar willen. Dat kost Apple dan meer geld. Apple zal waarschijnlijk vast blijven houden dat er absoluut geen problemen zijn en wachten tot volgend jaar junivoor de volgende release cycle.

Dan zullen ze ineens zeggen hoe goed de antenne van de 5e generatie is en Apple fanboys zullen dit dan weer klakkeloos overnemen en vergeten hoe groot het probleem van de iPhone 4 eigenlijk was. Tsja, eigenlijk is Apple helemaal niet zo goed en geweldig als mensen beweren. Maar de iPhone is wel relaxt maar verre van perfect. En dat zegt ook iets over Apple.
__________________
Are you ready for this!
  #4  
Oud 05-08-10, 12:40
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Apple heeft met de eerste generatie iPhone ook een hardware update uitgevoerd in Januari. Dat ging toen van 8GB naar 16GB. Ik weet niet hoe stug Apple vast blijft houden dat de 4e generatie geen antenne probleem heeft. Alhoewel de rest van de wereld wel beter weet. Het probleem is dat wanneer ze een nieuwe versie uitbrengen dat de huidige iPhone 4 gebruikers die nu in een droomwereld leven ineens wakker geschud worden en ook een verbeterde exemplaar willen. Dat kost Apple dan meer geld. Apple zal waarschijnlijk vast blijven houden dat er absoluut geen problemen zijn en wachten tot volgend jaar junivoor de volgende release cycle.

Dan zullen ze ineens zeggen hoe goed de antenne van de 5e generatie is en Apple fanboys zullen dit dan weer klakkeloos overnemen en vergeten hoe groot het probleem van de iPhone 4 eigenlijk was. Tsja, eigenlijk is Apple helemaal niet zo goed en geweldig als mensen beweren. Maar de iPhone is wel relaxt maar verre van perfect. En dat zegt ook iets over Apple.
Ik geef je volkomen gelijk, mooie post
  #5  
Oud 05-08-10, 14:56
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

ik heb een G3 gehad een GS3 en nu de iphone4 en ik kan nu al besluiten dat de iphone 4 het beste is wat ik tot nu toe in mijn handen gehad hebt! Dat signaalverlies zal wel aan andere oorzaken liggen dan enkel aan het toestel want ik merk geen verschil dan met mijn vorige toestels. alleen over de G3 kan ik niet vergelijk want toen zat ik bij Proximus en nu bij Mobistar.Wat ik wel weet is dat het signaal probleem echt overdreven wordt door bepaalde mensen? Ben ik pro Apple? op gebied van de iphone wel want een mac enz heb ik niet !! Of de geruchten kloppen tja lijkt mij wat voorbarig maar alles kan zeker?
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #6  
Oud 05-08-10, 15:22
YLA G YLA G is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Onder de brug
Berichten: 68
Standaard

Een update zou normaal zijn maar een nieuwe zal het niet zijn hoor.

De witte komt maar eind dit jaar uit zodus
  #7  
Oud 05-08-10, 18:18
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Hmm, ik geloof het niet.
  #8  
Oud 05-08-10, 18:49
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Zou ook kunnen dat de iPhone 4 White in januari pas komt...
  #9  
Oud 05-08-10, 21:09
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

hier spreekt men van in oktober al?
iPhone 5 for October? - Pocket-lint
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #10  
Oud 05-08-10, 21:21
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Nee man Iphone 5 komt al volgende week.
  #11  
Oud 05-08-10, 21:25
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Ik geloof er echt allemaal helemaal niets van.
Dat zou echt snel zijn.
Waarom worden de toestellen dan nu nog massaal gemaakt in de fabrieken in China? Het lijkt me echt sterk, maar je weet natuurlijk nooit.
  #12  
Oud 05-08-10, 21:26
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
Ik geloof er echt allemaal helemaal niets van.
Dat zou echt snel zijn.
Waarom worden de toestellen dan nu nog massaal gemaakt in de fabrieken in China? Het lijkt me echt sterk, maar je weet natuurlijk nooit.
ik geloof er ook niet zoveel van maar goed we zien wel
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #13  
Oud 07-08-10, 18:38
tendonsie tendonsie is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 31
Standaard

Ik vind het maar ongeloofwaardig. Lijkt me ook domme zet moesten ze dit doen zomaar plots nieuwe introduceren als ze nog maar net een deden. Zou hun reputatie vast schaden.
__________________
Mijn site: http://tendonsie.com
  #14  
Oud 07-08-10, 18:51
wbi007 wbi007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Nee man Iphone 5 komt al volgende week.
morgen is die gelijk al uit Wat een stomme geruchten de laatste tijd. Een nieuwe iphone zou enkel het feit versterken dat er inderdaad iets mis is met de iphone 4 (namelijk het attena probleem) en dat zal apple totaal niet willen toegeven. Zoals al eerder vermeld, Liiever later een verbeterde versie uitbrengen met een (secrect) 'antenna' fix en zeggen dat het gewoon een betere antenna is, dan toegeven. Ik zelf ben nog geen iphone 4 eigenaar. Ben het wel van plan. Maar deze problemen weer houden me er geen seconde van om het toestel te kopen. Lijkt me een prima ding. En hoor hier van de mensen hier enkel lof. Bereik problemen? Amper 1% heeft het als serieus probleem. Toegegeven 1% op een paar miljoen is al wat meer. Maar alsof alle Htc's of Blackberry's perfect zijn. En dan zal ik maar zwijgen over het ergste merk ooit. *kuch* LG *kuch*. Volges mij komt er terug een 'S' versie uit, of een geheugen upgrade. Maar geen iphone 5.


(Sorry voor de eventuele typ fouten, ben geen al te sterke schrijver )
  #15  
Oud 07-08-10, 19:32
Amien Amien is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 88
Standaard

idd .. januari zou best kunnen .. maar dan wel de 4S

deze heeft:

* geen antenne issue
* usb connector
* 64GB versie

wie meer?
__________________
[h2]blacksn0wed RC3[/h2]
  #16  
Oud 08-08-10, 01:33
Kwinten Kwinten is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amien Bekijk bericht
idd .. januari zou best kunnen .. maar dan wel de 4S

deze heeft:

* geen antenne issue
* usb connector
* 64GB versie

wie meer?
64GB is gewoon fysiek onmogelijk, tenzij ze een heleboel andere componenten wat kleiner (kunnen) maken wat ik zwaar betwijfel.

Zo vroeg al de iPhone 5 uitbrengen zou vanuit een financieel standpunt gezien een ongelofelijke blunder zijn.
  #17  
Oud 08-08-10, 09:13
Zero45 Zero45 is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kwinten Bekijk bericht
64GB is gewoon fysiek onmogelijk, tenzij ze een heleboel andere componenten wat kleiner (kunnen) maken wat ik zwaar betwijfel.

Zo vroeg al de iPhone 5 uitbrengen zou vanuit een financieel standpunt gezien een ongelofelijke blunder zijn.
en een antenne probleem niet ?
  #18  
Oud 08-08-10, 11:58
Amien Amien is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kwinten Bekijk bericht
64GB is gewoon fysiek onmogelijk, tenzij ze een heleboel andere componenten wat kleiner (kunnen) maken wat ik zwaar betwijfel.
innovatie op flash gebied zou ik eerder aan denken. Er bestaan immers al single 64GB flashchips.
__________________
[h2]blacksn0wed RC3[/h2]
  #19  
Oud 08-08-10, 12:06
madmurdoc78 madmurdoc78 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Mensen schijnen niet door te hebben dat het ontwikkelen van een product zéér veel tijd in beslag neemt. Zelfs een eenvoudig product (zoals bijvoorbeeld een bumpercase ) gaat door een hele serie versies en tests voordat het in productie wordt genomen. Het is waarschijnlijk dat de iPhone5 al lang "under construction" is, net zoals ze waarschijnlijk een maand na de launch van de 3GS al begonnen zijn aan de iP4.

Het is denk ik niet erg verstandig om dat proces nu te gaan versnellen, omdat dat alleen maar meer kans geeft op designfouten en bugs.

Als er een hardwarefix komt voor de iP4 dan zal deze stilletjes ingevoerd worden, al is het alleen maar om (meer) lawsuits te voorkomen. En dan zal antennagate langzaam naar het rijk de fabelen worden verwezen, omdat niemand ineens het probleem meer kan reproduceren.
  #20  
Oud 08-08-10, 14:32
Khaled Alzaidy Khaled Alzaidy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 3
Standaard

ja man en de 6 komt in februari
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.