//

AnySIM: voor uitvoeren restore noodzakelijk?

AnySIM: voor uitvoeren restore noodzakelijk? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een ruim een week een iphone (FW 1.0.2), waar ik het volgende mee heb gedaan: volgens de diverse guide's heb ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-07, 21:16
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard AnySIM: voor uitvoeren restore noodzakelijk?

Ik heb sinds een ruim een week een iphone (FW 1.0.2), waar ik het volgende mee heb gedaan:

volgens de diverse guide's heb ik het volgende gedaan:
- gerestored naar 1.0.2
- apptap geinstalleerd
- PACAY gedraaid
- wat proggies geinstalleerd via apptap (KB, Nes emu)
- geen ibrickr geinstalleerd, en geen anysim

Ondertussen natuurlijk er mee gespeeld, oa muziek en films erop gezet, Wi-Fi geconfigueerd, ge-internet etc. (alles dus behalve de bel-functies).

Nu wil ik ook graag kunnen bellen door hem te gaan unlocken met AnySIM. Mijn vraag is de volgende:

Moet ik nu de iPhone eerst "schoonmaken" d.m.v. een restore met de 1.0.2 FW-file of is dit niet nodig?

Anders gezegd: hebben alle bestanden die er nu op staan (media, bookmarks, cache etc. en de werkende Wi-Fi verbinding, invloed op de werking van AnySIM?

(beetje lang verhaal voor 1 vraagje, maar wil graag volledig zijn ).

Laatst gewijzigd door MP3-junky; 07-10-07 om 21:30.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-07, 12:10
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Ik zou zeggen van niet aangezien je in het begin netjes hebt gedowngrade. Ik heb hier alleen geen ervaring mee dus kan je geen garanties geven.

Als ik jou was zou ik gewoon het zekere voor het onzekere nemen en de iPhone eerst weer restoren naar een schone 1.0.2 firmware. De gegevens die jij erop hebt staan kan je zo weer opnieuw syncen en de paar applicaties installeer je binnen een paar seconden via Installer.app.

Waarschijnlijk kan het wel gewoon door nu anySIM te installeren maar het zou zonde zijn als het fout gaat en je met een iTouch+ zit
  #3  
Oud 08-10-07, 12:31
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

Het risico van opnieuw restoren is dat er dan iets fout gaat met het restoren/jailbraken/activeren. (of is dit wat ver gezocht aangezien het de 1ste keer ook gelukt is?)

Nu werkt alles goed (behalve bellen dan ).

Ik ben er nog niet uit. Wat is het risico van nu anysim draaien en als dit mocht mislukken, dan alsnog restoren en van begin af aan beginnen?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Restore uitvoeren zonder internet connectie icepick iTunes 1 27-07-09 08:12
Even een restore uitvoeren¿¿ wijbosch Archief 1 10-05-09 21:33
kan geen restore via itunes uitvoeren The one Archief 1 15-04-08 21:28
Wi-Fi perse noodzakelijk voor unlocken ? Prime Unlock [archief] 2 26-10-07 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.