iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat ik dit topic opende zat ik eerst rond te kijken op de site of er al soortgelijke discussies bestonden. Ik kwam erachter dat dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan
Voordat ik dit topic opende zat ik eerst rond te kijken op de site of er al soortgelijke discussies bestonden. Ik kwam erachter dat dit het geval was, maar mijn probleem ligt dan weer net even anders dan dat van andere. Ik heb het topic: Iphone Start niet meer op? je krijgt continu een appeltje, gelezen, maar daar werden alleen hulpprogramma's voor WINDOWS gegeven en ik als apple gebruiker, gebruik een MAC. Ik zal vertellen wat de problemen zijn.
1) Mijn apple icoon gaat aan als ik op de power-button klik, maar na circa. 10 seconden komt er weer een zwart beeld en herhaalt zich dit weer. 2) Als ik mijn iPhone via de USB in mijn MAC stop komt er wel een oplaad teken, maar dan later herhaalt zich het bovenstaande weer. Ik heb dit nu al 3 dagen en heb echt alles op internet afgezocht, maar vond dus niet wat ik nodig had. 3) Ik heb voordat mijn iPhone opeens zo apart deed de iPhone gejailbreakt via jailbreakme.com en had daar verder geen problemen mee tot mijn iPhone in SAFE MODE kwam en nadat ik hem steeds opnieuw starte (de SAFE MODE ging er steeds niet af, na de crash nog steeds niet) ging hij opeens niet meer aan en onstond probleem 1) Nu wil ik dus vragen of iemand mij kan uitleggen via welke methode ik met een MAC mijn iPhone weer aan de praat kan krijgen en welke programma's ik daar voor nodig heb. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@ truckdiver ik heb het geprobeerd en ontzettend bedankt, want het is gelukt. Hij is weer aan de praat gekomen. Bedankt!
|
|
||||
|
||||
Mooi dat het probleem is opgelost, dit topic kan dus dicht.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 12:04 |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 20:25 |
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet | ceyhun27 | iPhone algemeen | 1 | 24-12-10 19:04 |
Iphone 4 16GB start niet meer op | carminlucas | iPhone algemeen | 0 | 24-08-10 19:48 |
safari start niet op. blauwe balk blijft vast staan | arjanwitten | iPhone Apps | 1 | 09-01-09 09:38 |
|
|