//

iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan

iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat ik dit topic opende zat ik eerst rond te kijken op de site of er al soortgelijke discussies bestonden. Ik kwam erachter dat dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-10, 20:44
MikeMuppetshow MikeMuppetshow is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan

Voordat ik dit topic opende zat ik eerst rond te kijken op de site of er al soortgelijke discussies bestonden. Ik kwam erachter dat dit het geval was, maar mijn probleem ligt dan weer net even anders dan dat van andere. Ik heb het topic: Iphone Start niet meer op? je krijgt continu een appeltje, gelezen, maar daar werden alleen hulpprogramma's voor WINDOWS gegeven en ik als apple gebruiker, gebruik een MAC. Ik zal vertellen wat de problemen zijn.

1) Mijn apple icoon gaat aan als ik op de power-button klik, maar na circa. 10 seconden komt er weer een zwart beeld en herhaalt zich dit weer.

2) Als ik mijn iPhone via de USB in mijn MAC stop komt er wel een oplaad teken, maar dan later herhaalt zich het bovenstaande weer. Ik heb dit nu al 3 dagen en heb echt alles op internet afgezocht, maar vond dus niet wat ik nodig had.

3) Ik heb voordat mijn iPhone opeens zo apart deed de iPhone gejailbreakt via jailbreakme.com en had daar verder geen problemen mee tot mijn iPhone in SAFE MODE kwam en nadat ik hem steeds opnieuw starte (de SAFE MODE ging er steeds niet af, na de crash nog steeds niet) ging hij opeens niet meer aan en onstond probleem 1)

Nu wil ik dus vragen of iemand mij kan uitleggen via welke methode ik met een MAC mijn iPhone weer aan de praat kan krijgen en welke programma's ik daar voor nodig heb. Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-10, 21:31
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

probeer hem eens in DFU te zetten en dan te herstellen.
en reageert itunes als je je Iphone aansluit?
__________________
at your service
  #3  
Oud 10-08-10, 21:59
MikeMuppetshow MikeMuppetshow is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
probeer hem eens in DFU te zetten en dan te herstellen.
en reageert itunes als je je Iphone aansluit?
iTunes reageert jammer genoeg niet al ik hem aansluit aan mijn mac. Ik zal eens kijken of het met DFU lukt.
  #4  
Oud 10-08-10, 22:20
MikeMuppetshow MikeMuppetshow is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

@ truckdiver ik heb het geprobeerd en ontzettend bedankt, want het is gelukt. Hij is weer aan de praat gekomen. Bedankt!
  #5  
Oud 10-08-10, 22:22
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Mooi dat het probleem is opgelost, dit topic kan dus dicht.

~Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 20:25
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet ceyhun27 iPhone algemeen 1 24-12-10 19:04
Iphone 4 16GB start niet meer op carminlucas iPhone algemeen 0 24-08-10 19:48
safari start niet op. blauwe balk blijft vast staan arjanwitten iPhone Apps 1 09-01-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.