//

No WiFi bij jailbreak 1.1.2

No WiFi bij jailbreak 1.1.2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb 2 dagen geleden een iphone 1.1.2 uit week 50 gekocht van Marktplaats. Toen heb ik hem proberen te jailbreaken via iClarified ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-08, 20:51
lepelaar65 lepelaar65 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 3
Standaard No Wi-Fi bij jailbreak 1.1.2

Hallo allemaal,

Ik heb 2 dagen geleden een iphone 1.1.2 uit week 50 gekocht van Marktplaats. Toen heb ik hem proberen te jailbreaken via iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows dit ging opzichzelf wel goed en ik heb hem gedowngrade naar 1.1.1. Tot het punt dat ik naar jailbreakme.com moest gaan, want daarvoor moest ik connecten met WI-Fi en deze kon ik niet selecteren. Er staat in grijs: No Wi-Fi en ik kan er niet op drukken. ik heb geprobeert 1.1.2 weer te restoren en daarna weer te downgraden naar 1.1.1 en ik heb 1.1.1 gerestored maart niets helpt.
Ik heb de vent gebeld van wie ik hem heb gekocht, maar die zegt dat hij via de iphone zonder hem te jailbreaken heeft gebruik gemaakt van youtube over zijn Wi-Fi en door middel van zijn wachtwoord de Wi-Fi is opgekomen.

Ik hoop dat jullie het probleem herkennen, want ik ben al 2 dagen op zoek naar een oplossing, maar deze lijkt steeds verder weg te zijn.



groet,

Vincent
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-08, 02:41
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

staat je iphone (bij instellingen) op vliegtuigmodus?

heb je je router beveiligd met MAC-adressen en/of jouw router "onzichtbaar" gemaakt voor andere apparaten die niet in de router voorkomen?

De icoontje is standaard grijs, klik erop (ten minste als dat gaat, jij zegt dat dit niet lukt) en selecteer jouw verbinding als die ertussen staat.

Staat Wi-Fi wel aan op de iPhone? dus waar Geen Verbinding/No Signal of No Wi-Fi staat op klikken en dan Wi-Fi aanzetten?

Je router resetten of de beveliging (WEP of WPA e.d) uitschakelen en proberen met je onbeveiligde router verbinding te krijgen?

Je netwerk settings van je iPhone resetten bij Instellingen(Settings) - Algemeen(General) - Stel opnieuw in(Reset)

en dan Herstel netwerkinstellingen? (restore network settings)


Natuurlijk weet ik niet of deze tips jouw probleem kunnen oplossen, maar dit zijn dingen waar je eventueel naar kunt kijken..
__________________
Don't tell people your dreams, show them!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi problemen bij update naar 4.2.1 jailbreak + unlock peewe Wi-Fi 2 25-12-10 14:19
Wi-Fi altijd aan bij OS 4.0 damnet Wi-Fi 0 24-09-10 20:38
Wi-Fi login bij mobistar beavers Orange 4 12-02-09 20:32
No Wi-Fi bij jailbreaken lepelaar65 Unlock [archief] 1 10-02-08 03:12
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:26.