//

Toch nog een vraag aanschaf iPhone

Toch nog een vraag aanschaf iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste apple freaks, Ten eerste complimenten voor dit forum en bruikbare informatie, volgens mij ga ik hier blij van worden Momenteel in de states en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-10-07, 06:02
dree dree is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard Toch nog een vraag aanschaf iPhone

Beste apple freaks,

Ten eerste complimenten voor dit forum en bruikbare informatie, volgens mij ga ik hier blij van worden

Momenteel in de states en natuurlijk even langs een apple store gereden.
Nu heb ik verschillende topics gelezen waaronder ' waar-en-hoe-kun-je-de-iphone-kopen-wat-kost-de-iphone' etc. Maar het is mij niet duidelijk of de iPhone met de nieuwe software 1.11 problemen gaat geven. Kan deze probleemloos unlocked worden? En weet iemand een adres om dit te laten verzorgen? Gaat mij denk ik niet lukken. Dus kopen dat ding of maar even wachten?

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door dree; 08-10-07 om 06:30.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-07, 07:29
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

je kan hem alvast kopen nu je toch in de VS bent. Die 1.1.1 zal vroeg of laat ook geunlocked worden.
  #3  
Oud 08-10-07, 08:27
efefes efefes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dree Bekijk bericht
Beste apple freaks,

Maar het is mij niet duidelijk of de iPhone met de nieuwe software 1.11 problemen gaat geven. Kan deze probleemloos unlocked worden?
Dree, hoewel alle verwachtingen zo zijn dat er een unlock komt voor 1.1.1. is het op dit moment nog NIET mogelijk om ermee te bellen. Hij kan dus na unlock hack wel gebruikt worden als "iTouch" maar de telefoon capaciteit is nog niet gekraakt.

Als je mazzel hebt kun je wellicht nog ergens een telefoon vinden met weeknummer 38 of lager. Dit is aangegeven in het serienummer achterop de doos (hoeft de doos dus niet voor open). Je ziet dan zoiets als 7V738 en die hebben nog de 1.0.2. software, de 7V739 en verder hebben software 1.1.1. (hoewel een deel van de week 39 iphones ook 1.0.2. schijnen te hebben, gerucht heb ik nog niet bevestigd gezien)
  #4  
Oud 08-10-07, 11:56
Quido Quido is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Standaard

Mijn ouders waren vorige week in New York en daar werd hun wijsgemaakt dat ze twee keuzes hadden:
- Meteen de iPhone activeren en dan zou ie 399 kosten
- Zonder activatie menemen en dan zou ie 599 kosten

Ze hebben hem dus niet voor me meegenomen, maar over een aantal weken gaan ze weer en dan willen ze wel weer kijken voor me.

Ik vind 699 toch wel erg veel geld, dus ik hoop dat hij toch nog zonder activering voor 399 te vinden is.

Zijn er al mensen die hier al wat meer over weten?
  #5  
Oud 08-10-07, 12:31
dree dree is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

Dus dat wordt even zoeken, bedankt voor de informatie.
Het downgraden naar een lagere versie is ook niet mogelijk om de iPhode vervolgens te kraken?

P.S Heb nog twee dagen............
  #6  
Oud 08-10-07, 12:40
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Je moet downgraden naar een lagere versie om de iPod functies ed. te kunnen gebruiken. Hierdoor is het unlocken NIET mogelijk omdat ook de baseband (modem) firmware wordt geupdate en deze is (nog) niet te downgraden. Ze zijn hier wel mee bezig maar niemand kan aangeven wanneer een 1.1.1 unlock mogelijk is. Beste is dus om opzoek te gaan naar een 1.0.2 versie. Deze informatie staat trouwens al vaker op dit forum...

Wat Quido zegt heb ik echt nog nooit gehoord. Wel dat er mensen zijn die verplicht moesten activeren in de winkel maar niet dat ze extra konden betalen en hem dan zo meekrijgen. Lijkt mij eerlijkgezegt meer een verkoper die even een paar touristen wil oplichten
  #7  
Oud 09-10-07, 05:15
dree dree is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

Vandaag de firmware gecontrleerd, kreeg versie 04.01.13.g te zien, de iPhone toch maar niet gekocht, maar wat is die mooi!!
  #8  
Oud 09-10-07, 14:14
Jappe Jappe is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quido Bekijk bericht
Mijn ouders waren vorige week in New York en daar werd hun wijsgemaakt dat ze twee keuzes hadden:
- Meteen de iPhone activeren en dan zou ie 399 kosten
- Zonder activatie menemen en dan zou ie 599 kosten

Ze hebben hem dus niet voor me meegenomen, maar over een aantal weken gaan ze weer en dan willen ze wel weer kijken voor me.

Ik vind 699 toch wel erg veel geld, dus ik hoop dat hij toch nog zonder activering voor 399 te vinden is.

Zijn er al mensen die hier al wat meer over weten?
Wow, dat is wel minder!

Was dat op de Fifth Avenue? Want ik ga volgende week naar New York en dan MOET ik hem gewoon meekrijgen want dat is mijn kans!

Btw, hoe zit het met de garantie? Kan ik gewoon Apple Care erbij nemen of heeft dat geen zin?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na een wasbeurt toch nog wat leven, maar niet veel JeroenAlmere iPhone algemeen 4 23-03-12 13:50
vraag over aanschaf nieuwe iphone 4 esoh Odido (T-Mobile) 4 02-05-11 07:58
veency iphone 2g en nog een vraag nickholtus Jailbreak apps en thema's 6 28-03-11 15:32
Windows: iphone update en nog een vraag over itunes konbao iTunes 3 23-10-09 18:21
Londen, toch een vraag! Lielo Internet in buitenland (roaming) 1 09-07-09 23:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.