iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Officiele Apple SDK informatie? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/6879-officiele-apple-sdk-informatie.html)

zwakstroom 09-02-08 15:12

Officiele Apple SDK informatie?
 
Weet er iemand iets meer over de officiele Apple SDK?

Hij komt deze maand, is aangegeven. Verder blijft het allemaal behoorlijk stil. Of is er meer info? Ik roep wat dingen, misschien dat mensen het een beetje kunnen bevestigen of kunnen aanvullen?

Apps worden aangeboden via iTunes? Dus officieel via Apple, of zelf in iTunes te plaatsen en te syncen?

Apps zijn waarschijnlijk ook via de installer.app aan te bieden?

Heeft Apple de ontwikkelaar aangenomen, die de appsnapp installer gemaakt heeft?

Gaan ze gewoon de UIKit nagenoeg volledig beschikbaar stellen? Ze gingen wat dingen blokkeren? VOIP etc?

Iemand meer?

RRPhantom 09-02-08 16:02

Moet je betalen om hem te krijgen en duste gebruiken en moet je betalen je zelfgemaakte apps in iTunes te krijgen?
Ik weet het niet...

zwakstroom 09-02-08 16:06

Jammer dat Apple vaag blijft doen.

Alleen al het feit dat ze weinig info geven, en dat ze de SDK in eerste instantie niet wilde maken, geeft bij mij maar aan hoe weinig zelfvertrouwen ze hebben om een veilig platform te maken.

Kijk eens naar hoe open het hele windows mobile platform is.

Martijn Snels 09-02-08 17:41

Developers (bedrijven die bij Apple staan ingeschreven als dev.) krijgen beschikking over de informatie. Als het goed is krijg ik het ook toegezonden aangezien mijn onderneming als development bedrijf staat ingeschreven, zodra ik meer weer over de SDK zal ik 't hier melden. Ook voor mij is het nog even afwachten!

RRPhantom 09-02-08 21:32

Ik denk dat je die informatie pas krijgt op 26 Februari want dan is er weer een Apple Event in de US.

zwakstroom 09-02-08 21:45

Een beetje schaamteloos als dit in een event gaan introduceren. Net als een tijdje geleden.
"What about the developers", "We have something sweet" "No SDK required" wat een waardeloze opblazing van iets wat niks voorsteld.

Als ze slim zijn introduceren ze het net zo als de 16gb modellen.

marcoryn 10-02-08 18:05

Voor betalen hoef je niet denk ik, wordt absoluut en zeker ook voor de 8 gb modellen geintroduceerd..zelfs voor de touch (apple kan dat gewoon niet verkopen door ze alleen in nieuwe modellen te stoppen) en zal mijns inziens niet via de installer te benaderen zijn, dus blijft wel enigszins in eigen beheer.. die jongens zijn zo clever dat ze er best nog aan willen verdienen.

Mogelijke homebrew zal wel in repo's gestopt kunnen worden..

But thats what I think ;-)

Hendrik 13-02-08 16:37

Adobe Flash Support for iPhone Coming Alongside SDK? - Mac Rumors

Iets meer info..

Ook op tweakers wat info over flash in het NL

Nieuwe sdk moet Flash op iPhone mogelijk maken | Tweakers.net Nieuws

truckdiver 06-03-08 09:22

kan je het sdk ergens live te volgen vandaag?

zwakstroom 06-03-08 09:24

soms doet onemorething.nl wel eens wat, maar heb er deze keer nog niets over gelezen...

truckdiver 06-03-08 09:27

thx maar heb wat aan het googlen geweest en vindt deze wel oke
Live from Apple's iPhone SDK press conference - Engadget
hier nog wat laatste geruchten Apple to iPhone Developers "Pay as You Go" | MacScoop

Stiruam 06-03-08 11:31

Hoe laat begint het btw?

Greetz, Stiruam

Bomans 06-03-08 11:52

Apple's iPhone SDK press conference tomorrow at 10:00AM PT / 1:00PM ET - Engadget

truckdiver 06-03-08 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 77503)
Hoe laat begint het btw?

Greetz, Stiruam

19hr zie nieuwsflash


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.