//

Probleem met contacten toevoegen en terug vinden!!

Probleem met contacten toevoegen en terug vinden!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben net nieuw hier op de site maar heb al geruime tijd een Iphone. Eerst de 3G en nu de 3Gs. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-10, 19:39
Doin23 Doin23 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Exclamation Probleem met contacten toevoegen en terug vinden!!

Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw hier op de site maar heb al geruime tijd een Iphone. Eerst de 3G en nu de 3Gs. Ik heb nooit echt problemen gehad met de Iphone dus hoefde ook nooit echt iets te posten alleen daar is nu verandering in gekomen. Ik start een nieuw forum omdat ik nergens nog de oplossing heb kunnen vinden.

Ik ben er sinds kort achter gekomen dat mijn iphone nieuwe gemaakte contacten niet in mijn contacten lijst zet. De enige manier wanneer hij hem wel aan de lijst toevoegt is als ik eerst naar de contacten lijst ga en dan een nieuwe aanmaak. Erg onhandig want veel van mijn laatst toegevoegde contacten zijn uit de recente gesprekken lijst, smsjes of gewoon via nummer intoetsen en dan opslaan. Ook als ik synchroniseer met mijn computer zijn de contacten nergens te vinden. De enige manier waarop ze te vinden zijn is via het zoek venster als je helemaal naar links bladert op de iphone. Ze staan dus wel ergens maar niet zichtbaar.

Ik heb veel gezocht op internet maar kan nergens een oplossing vinden voor dit probleem. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb alle nieuwe software erop staan maar merkte dat het net daarvoor ook al moet zijn geweest aangezien ik die contacten ook al niet meer kan vinden.

Kan iemand me helpen met dit probleem?

Thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-10, 21:03
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Deze gaat dicht want heb je hier ook al gevraagd.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met app vinden Justshoome85 iPhone Apps 0 18-01-11 00:15
Foto: Foto toevoegen aan contacten elektroshokk Muziek, foto & video 2 22-08-10 09:35
Windows: Probleem met liedjes toevoegen nebilem iTunes 5 15-02-10 00:58
Contacten terug vinden zonder iphone? nlkris iPhone algemeen 2 30-12-09 07:21
Synchroniseren / contacten toevoegen renevandergoot iTunes 1 11-11-08 00:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.