[OTB 1.1.2] jailbraked 1.1.1 wil nu naar 1.1.3 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier zoals de titel al verteld een iPhone OTB 1.1.2 BL 4.6, en deze gedowngrade naar F/W 1.1.1 zodat deze in iedergeval gebruikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
[OTB 1.1.2] jailbraked 1.1.1 wil nu naar 1.1.3
Ik heb hier zoals de titel al verteld een iPhone OTB 1.1.2 BL 4.6, en deze gedowngrade naar F/W 1.1.1 zodat deze in iedergeval gebruikt kan gaan worden als veels-te-luxe iPod.
Nu is er dus een manier gevonden zodat er met de BL 4.6 ook gebeld kan gaan worden en dit wil ik dus wel heel graag ! echter kan ik begrijp ik niet zomaar een handleiding gebruiken van 1.1.1 naar 1.1.2 aangezien die zijn geschreven voor BL 3.9. en als ik kijk in het topic dat gaat over BL unlock's heeft iedereen daar een andere methode ! Ik zou het dus heel fijn vinden als iemand mij (mischien via mail?) door de procedure kan heen helpen ! alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je de zoekfunctie is moet gebruiken of de wiki de jailbreaks zijn ook voor 112 en als je het nog niet wist je kan hem sinds twee dagen ook unlocken
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Waarmee alles beantwoord is aangezien er voldoende andere threads zijn waar die specifieke informatie te vinden is.
//Slotje Oh ik dacht ik wacht even op een antwoord van deze noob hahahahaha Laatst gewijzigd door Michael; 09-02-08 om 20:56. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
van iTunes 1.1.3 terug naar Jailbraked versie | danema | Unlock [archief] | 32 | 10-02-08 17:25 |
OTB 1.1.3 restore naar 1.1.1 / 1.1.2 | Bealeo | Unlock [archief] | 13 | 07-02-08 22:05 |
Turbosim 1.1.2 otb restore wil niet lukken | Ghoul | Unlock [archief] | 21 | 06-02-08 14:08 |
OTB 1.1.2 downgraden naar 1.1.1 | Grample | Unlock [archief] | 4 | 26-01-08 17:43 |
heb otb 1.1.1 wil naar unlockte 1.1.2 | danielx8rs | Unlock [archief] | 6 | 18-11-07 02:49 |
|
|