Iphone software update 4.0.2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al verschillende waarschuwingen ontvangen dat de laatste ios update de jailbrake zou verwijderen, kan iemand dit bevestigen of schuilt er geen gevaar achter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb al verschillende waarschuwingen ontvangen dat de laatste ios update de jailbrake zou verwijderen, kan iemand dit bevestigen of schuilt er geen gevaar achter deze update?
|
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() updaten naar 4.0.2 is inderdaad je jailbreak weg en je kunt die firmware inderdaad niet jailbreaken. volgende jailbreak komt pas bij 4.1 zo dont updateals je je jb wil houde
|
|
||||
|
||||
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Geen verbinding met Iphone-software-update-server | matias1989 | iTunes | 5 | 03-05-11 22:18 |
iPhone: iPhone OS 3.1 software-update | *-girl | Jailbreak | 2 | 23-09-09 18:38 |
iPhone software update van apple down ? | dikkedonder | iPhone algemeen | 1 | 10-06-09 13:58 |
Iphone gecrasht na update Software via Itunes | ronald10 | Archief | 1 | 16-07-08 23:35 |
Iphone doet niks meer na installeren update software | calamares | Jailbreak apps en thema's | 5 | 12-05-08 14:04 |
|
|