Waar ? vind ik discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) OKTOPREP, ik heb de site al moe gezocht en vindt dit niet wnt bij de jailbreak naar 1.1.2 zegt hij dat dit nog niet geinstalleerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Waar ? vind ik
OKTOPREP, ik heb de site al moe gezocht en vindt dit niet wnt bij de jailbreak naar 1.1.2 zegt hij dat dit nog niet geinstalleerd is, waar vindt ik dit programma ? help
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In de installer misschien
Slotje
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar vind ik mijn berichten? | MetallicatTim | iPhone algemeen | 13 | 20-02-11 10:34 |
waar vind ik de firmware 3.1.2? | robinX | Archief | 8 | 04-04-10 20:28 |
waar vind ik...? -> iphone app | mrgoolie | iPhone Apps | 11 | 07-02-10 00:50 |
Waar vind ik het? Update 1.1.3 => 2.2.0 | M.Sergio | Archief | 3 | 07-12-08 23:26 |
waar vind ik instellingen via Wi-Fi | Innemee | Wi-Fi | 2 | 28-07-08 16:14 |
|
|