iphone en t-mobile
sinds kort heb ik bij mijn iphone en huidige telefoonabbonnement (t-mobile) een internetabbonnement. helaas krijg ik, net zoals velen, het internet niet werkbaar.
1) ik heb het netwerk opnieuw ingesteld 2) ik heb geprobeerd om het password in te stellen (internet, tmobile, tmobile) mijn probleem is echter dat als ik bij APN internet invul en op het volgende scherm (username) probeer te klikken, hij automatisch terugkeert naar het hoofdmenu zodat ik nooit alles kan invullen. wanneer ik weer terugkeer naar de edge instellingen staat er helemaal niks geregistreerd. hoe kan ik dit probleem verhelpen? |
Citaat:
Ik heb nooit problemen gehad met Vodafone :) succes, probeer anders je foon te restoren m.b.v. wiki en gewoon vanaf scratch opnieuw beginnen, helpt soms. |
Zoek even op zoekterm EDGE + instellingen. Dit is al vaak genoeg aan bod gekomen en oplossingen worden ook in die discussies genoemd.
//Slotje |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38. |