//

Vanaf 30 september verbeterde iPhone 4?

Vanaf 30 september verbeterde iPhone 4? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door deKevster Wat zeurt iedereen toch over die 'antenneproblemen'. Ik zelf heb een iPhone 4 uit Frankrijk en helemaal nergens last van. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 15-09-10, 16:27
v8x v8x is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deKevster Bekijk bericht
Wat zeurt iedereen toch over die 'antenneproblemen'. Ik zelf heb een iPhone 4 uit Frankrijk en helemaal nergens last van. Kijk, dat je last heb van 'antenneproblemen' kan ik nog wel snappen als je T-Mobile gebruikt. Met KPN en Vodafone geen enkel probleem in ieder geval. ;-)
Wat zeurt toch iedereen over die "niet-antenneproblemen". Het antenneprobleem bestaat, dat is al dikwijls genoeg bewezen. Dat de apple fans dit niet onder ogen willen zien is hun probleem maar het ontkennen heeft geen enkele zin.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 15-09-10, 16:28
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Het bestaat ja maar niet iedereen heeft er last van.
TOt nu toe ik ook niet denk thuis heb ik 1 streepje met Vodafone maar dat is ook als ik hem niet vast hou dus denk niet dat aan Iphone ligt.
  #43  
Oud 15-09-10, 16:57
deKevster's schermafbeelding
deKevster deKevster is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Papendrecht
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door v8x Bekijk bericht
Wat zeurt toch iedereen over die "niet-antenneproblemen". Het antenneprobleem bestaat, dat is al dikwijls genoeg bewezen. Dat de apple fans dit niet onder ogen willen zien is hun probleem maar het ontkennen heeft geen enkele zin.
Volgens mij kan je toch alleen maar praten als je zelf een iPhone 4 in bezit heb en het probleem zelf ondervind, aangezien er bij jou in je profiel iPhone 3G staat.. ;-)
__________________
iPhone 6 PLUS - 16GB - FW: 8.3
  #44  
Oud 16-09-10, 14:43
wendigo wendigo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Er zijn dus mensen die wel last hebben van de antenne problemen, en sommigen ook niet.
Heeft het iets te maken met het feit of je je telefoon in je linker- of rechterhand houdt?
Want als er meer problemen zijn als je je telefoon in je linkerhand houdt, dan wacht ik nog maar even met het aanschaffen van de iPhone 4.

Laatst gewijzigd door wendigo; 16-09-10 om 14:45.
  #45  
Oud 16-09-10, 14:49
atQuest's schermafbeelding
atQuest atQuest is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 201
Standaard

iPhone 4 hier; getest met rechts en links, met meerdere personen. Trouwens ook getest met een 3Gs.

Ik zie er geen probleem in, simpel. Ik denk er nooit bij na, en heb nooit bereikproblemen. Ik zie, als je je tel op een specifieke manier vasthoudt, een terugloop van 4 naar 2 of van 5 naar 2. Als het 2 is gaat 'ie soms naar 1, maar wegvallen doet ie nooit.

Rechterhand: dat plekje zit links, dus met linkerhand meer kans op de "deathgrip".

Ik zie zelf alleen maar mensen met enigzins motorische uitdaging die tel op zo'n krampachtige manier vasthouden dat er meer dan een duim op die zijde van het toestel komt. Voor mij was die hele affaire achteraf lachwekkend.
  #46  
Oud 17-09-10, 09:45
Bariton Bariton is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 25
Standaard

Ik zou willen dat de affaire voor mij ook lachwekkend was. Maar niets minder waar. Linker hand, rechter hand, in je hand of met enkele vingers vasthouden, zodra ik links onderaan het toestel aanraak heb ik geen bereik, zowel geen 3G als normaal GSM netwerk.

Maar ik ben het er wel mee eens dat het vooral te maken heeft met de sterkte van het signaal. Het ontvangst van T-mobile is bij mij in de wijk erg slecht. Ik woon overigens in een gangbare plaats.
  #47  
Oud 17-09-10, 09:51
atQuest's schermafbeelding
atQuest atQuest is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 201
Standaard

Ik wilde het natuurlijk niet bagatelliseren; maar denk dat een groot deel van de gebruikers die klagen erg z'n best doet om het probleem na te bootsen. Niet iedereen dus, maar wel een groot aantal klagers. Veel mensen die een mening hadden hadden op dat moment nog nieteens een iPhone.

Het gekke is; mijn vriendin had een Nokia; stapte ondanks het beroerde bereik in mijn dorp toch over op de iPhone (omdat we verhuizen, en omdat ze met name buiten het dorp bereikbaar wilt zijn) en heeft beter bereik met een 4 binnen dan met alle eerdere telefoons (incl de 3Gs). Ik, met Vodafone, zag op de 3Gs mijn bereik achteruit gaan na de update van Apple (streepjesaanpassing), maar toen ik de 54 kreeg steeg het bereik weer terug naar vol (ook op 4.1, dus een verbetering tov de 3Gs).

Als je telefoon zo snel terugloopt zou ik 'm omruilen. Deed 'ie het met een 3G(s) of andere tel. ook zo slecht? Al een iPhone van een kennis oid geprobeerd?
  #48  
Oud 20-09-10, 22:19
davviii davviii is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik ben echt heel erg aan het twijfelen... Of wachten of nu bestellen. Ik wil hem namelijk heeel graag hebben. Alleen ik zou het heel vervelend vinden als er op 30 september een nieuwe versie uitkomt en ik dan met de 'oude' zit. Niet omdat ik dan niet blij ben, maar meer omdat ik hier zolang voor gespaard heb!
  #49  
Oud 20-09-10, 22:29
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bariton Bekijk bericht
zowel geen 3G als normaal GSM
Dat is wel opmerkelijk. Had de deathgrip niet alleen impact op 3G?
  #50  
Oud 20-09-10, 22:35
martijnsnoek martijnsnoek is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Maassluis
Berichten: 15
Standaard Iphone 4 vernieuwing

Hoi allemaal,

Ik heb net met T-mobile gebelt over mijn bestelling van de Iphone 4. Deze heb ik 2 weken geleden telefonisch besteld. Ze gaven toen al aan dat het 5 tot 6 weken ging duren. Net gaven ze mij aan dat het nog ongeveer 3 tot 4 weken duurt. Dit is in verband met de vernieuwing van de Iphone 4. Er komt een nieuwe Iphone 4 welke een antenne heeft die wel goed verwerkt zit in de kast, zodat de death grip verdwenen is.....

Er komt dus wel degelijk een stilletjes geïntroduceerde iphone 4 zonder problemen met de antenne. Ik krijg er dan ook geen hoesje meer bij omdat ik een goede versie krijg volgens T-mobile.
  #51  
Oud 20-09-10, 22:57
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Ik heb mijn twijfels of de verkorte levertijd is vanwege een verbeterde iphone 4.
Misschien krijg je je iphone 4 wel eerder gewoon omdat de leveringen uitgebreid worden. T mobile weet volgens mij vaak zelf niet wanneer en hoeveel ze gaan leveren. Die lange levertijd roepen ze volgens mij eerst zodat mensen niet teleurgesteld zijn en dat het dan altijd meevalt als ze eerder kunnen leveren.

Laatst gewijzigd door Lowermate; 20-09-10 om 22:59.
  #52  
Oud 20-09-10, 23:22
Nipje Nipje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 64
Standaard

Als dat zo zou zijn had het al lang op tweakers etc gestaan. T-Mobile zegt dat niet ineens eventjes. Had al lang ergens bekend geweest als het echt zo zou zijn
  #53  
Oud 21-09-10, 01:31
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Denk niet dat ze dat aan de grote klok willen hangen aangezien ze dan natuurlijk allemaal mensen in hun T-Mobile winkel hebben staan die hem willen omruilen naar die Iphone4+. In ieder geval bedankt voor de info Martijn, ik wacht het nog even af dan hoe moeilijk het ook is.
  #54  
Oud 21-09-10, 11:46
Jokertje Jokertje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

@mjik83

Dat argument dat jij noemt hoor ik wel vaker, maar snap ik toch niet echt. Je hebt -als je eenmaal een product gekocht hebt- toch niet per definitie het recht om hem om te ruilen als er eenmaal een betere versie verschijnt??

Is er eigenlijk wel een standaard wettelijke minimum 'proeftijd' bij mobieltjes? Is het niet zo dat je alleen recht hebt op ruilen/refund als je product defect is of iets dergelijks? (Ik weet trouwens niet wat er in T-mobile's en andere aanbieders' hun eigen voorwaarden staat mbt 'proeftijd'?)
  #55  
Oud 21-09-10, 13:41
Nipje Nipje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 64
Standaard

Ik hoor het inderdaad ook wel vaker. Als T-Mobile nu al iets over die nieuwe iPhone zou weten, dan zou het al lang bekend zijn op het internet
  #56  
Oud 21-09-10, 14:35
dennis33's schermafbeelding
dennis33 dennis33 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: flevoland
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar dennis33
Standaard

even een gerucht uit de wereld helpen:

GERUCHT OVER WITTE IPHONE DIE VERLAAT UITKOMT:

het gaat erom dat de sensor voor uitzenden wel werkt bij de witte iphone maar minder tot niet voor inkomend signaal.
Dus misschien is dit ook wel zo bij de zwarte iphone 4.

Hier is het aartikel:

There are many rumors for the delay for White iPhone 4 to be available. Now, the information is coming that the cause behind White iPhone 4 is due to malfunctioning of its proximity sensor. The proximity sensor of White iPhone 4 was able to transmit signal but was not able to receive them properly. It is being fixed now and White iPhone 4 is anticipated to be available by year end before Christmas.

Wil je meer lezen?
op deze website staat meer:

White iPhone 4 Delayed Due to Proximity Sensor [Video] | Mobiles DNA
  #57  
Oud 21-09-10, 15:19
mjik83 mjik83 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jokertje Bekijk bericht
@mjik83

Dat argument dat jij noemt hoor ik wel vaker, maar snap ik toch niet echt. Je hebt -als je eenmaal een product gekocht hebt- toch niet per definitie het recht om hem om te ruilen als er eenmaal een betere versie verschijnt??

Is er eigenlijk wel een standaard wettelijke minimum 'proeftijd' bij mobieltjes? Is het niet zo dat je alleen recht hebt op ruilen/refund als je product defect is of iets dergelijks? (Ik weet trouwens niet wat er in T-mobile's en andere aanbieders' hun eigen voorwaarden staat mbt 'proeftijd'?)
Zou het zelf ook niet doen dus het is ook niet echt een argument van mijn eigen visie, maar je weet hoe mensen zijn als ze het lezen over een verbeterde versie, die staan daar meteen op de stoep.
  #58  
Oud 21-09-10, 16:20
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Apple heeft zelf al aangekondigd dat ze het hierbij laten. Ze stoppen dan ook met het bumper programma omdat het probleem toch kleiner is dan ze dachten, zo zeggen ze. Verwacht dus niet te veel. Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar ik denk dat Apple alleen maar gratis bumpers uitdeelde onder druk van de media.
  #59  
Oud 21-09-10, 23:02
DnB DnB is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 11
Standaard

Sowieso mogen we niet klagen, want de dekking in Nederland blijkt ook nog eens veel beter. Ik heb er vrijwel geen last van, en mijn telefoontjes kappen er ook niet mee.
Buiten het feit dat ik iedereen STERK adviseer zo snel mogelijk een bumper/case/hoesje aan te schaffen want ze gaan veel te snel kapot. Een klein krasje kan nog wel, maar nu zit er ook bij mij al een behoorlijk grote en diepe kras over m'n gehele voorkant. Niet fijn dus.
En gezien je die bumper dan toch hebt is er ook meteen geen 'probleem' meer!
  #60  
Oud 22-09-10, 10:33
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Denk dat iedereen pas kan oordelen als ze zelf een iPhone 4 hebben, iedere telefoon + gebruiker is anders
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.