//

Vanaf 30 september verbeterde iPhone 4?

Vanaf 30 september verbeterde iPhone 4? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het zo'n raar gerucht. En ik wacht door dat stomme gerucht eigenlijk al 3 weken op het aanschaffen van een iPhone 4. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 24-09-10, 16:06
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Ik vind het zo'n raar gerucht. En ik wacht door dat stomme gerucht eigenlijk al 3 weken op het aanschaffen van een iPhone 4. Maar niemand geeft duidelijkheid (al weet ik bijna zeker dat Apple het óf niet doet óf stiekem) maar waarom zou iemand van T-Mobile zoiets zeggen eigenlijk (ja verkoop-technisch gezien begrijp ik het ook wel). Maar wat als je zo'n toestel hebt, en T-Mobile zegt dat het een nieuwe is, en vervolgens blijkt het niet zo te zijn. Wat is je recht dan op zo'n moment?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 24-09-10, 16:18
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rianne20 Bekijk bericht
Ik vind het zo'n raar gerucht. En ik wacht door dat stomme gerucht eigenlijk al 3 weken op het aanschaffen van een iPhone 4. Maar niemand geeft duidelijkheid (al weet ik bijna zeker dat Apple het óf niet doet óf stiekem) maar waarom zou iemand van T-Mobile zoiets zeggen eigenlijk (ja verkoop-technisch gezien begrijp ik het ook wel). Maar wat als je zo'n toestel hebt, en T-Mobile zegt dat het een nieuwe is, en vervolgens blijkt het niet zo te zijn. Wat is je recht dan op zo'n moment?
Tsja.. je laat je meeslepen door de HYPE van heel de wereld, of je kijkt zelf de dingen na, vraagt 't bij vrienden na of zij er evt. last van hebben en maakt op basis van die antwoorden voor jezelf de keuze..

Succes met je beslissing
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.

Laatst gewijzigd door Delvenaartje; 24-09-10 om 16:18. Reden: verkeerde regelopbouw
  #63  
Oud 24-09-10, 16:20
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje Bekijk bericht
Tsja.. je laat je meeslepen door de HYPE van heel de wereld, of je kijkt zelf de dingen na, vraagt 't bij vrienden na of zij er evt. last van hebben en maakt op basis van die antwoorden voor jezelf de keuze..

Succes met je beslissing
Heb ik ook gedaan. Broer van een vriendin heeft nergens last van, een leraar heeft ook nergens last van en de vader van een vriend heeft nergens last van. Verder ken ik niemand die de iPhone 4 hebben, dus veel vergelijkingsmateriaal heb ik verder niet. Had hier tijdje terug wel een topic over gestart. Ik geloof namelijk niet zo in al die geruchten over een nieuwe iPhone, maar ik wil wel graag een uitleg over de 30 september deadline voor de bumpers. Maar waarschijnlijk hebben ze gewoon een 'einddatum' moeten geven.
  #64  
Oud 24-09-10, 16:27
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rianne20 Bekijk bericht
Heb ik ook gedaan. Broer van een vriendin heeft nergens last van, een leraar heeft ook nergens last van en de vader van een vriend heeft nergens last van. Verder ken ik niemand die de iPhone 4 hebben, dus veel vergelijkingsmateriaal heb ik verder niet. Had hier tijdje terug wel een topic over gestart. Ik geloof namelijk niet zo in al die geruchten over een nieuwe iPhone, maar ik wil wel graag een uitleg over de 30 september deadline voor de bumpers. Maar waarschijnlijk hebben ze gewoon een 'einddatum' moeten geven.
Ik heb vorige keer gevraagd 'wat gebeurd er als de bumpers na de 30e niet meer uitgedeeld worden?'
Toen kreeg ik van iCentre het antwoord dat de aktie gewoon afloopt omdat de klachten lang niet zo erg zijn hier..

Dus ach.. ik denk dat je het goed hebt met wat je zegt: 'einddatum'.. want sja, Apple blijft niet aan de gang natuurlijk anders zouden ze wel Apple-claus heten
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #65  
Oud 24-09-10, 16:31
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje Bekijk bericht
Ik heb vorige keer gevraagd 'wat gebeurd er als de bumpers na de 30e niet meer uitgedeeld worden?'
Toen kreeg ik van iCentre het antwoord dat de aktie gewoon afloopt omdat de klachten lang niet zo erg zijn hier..

Dus ach.. ik denk dat je het goed hebt met wat je zegt: 'einddatum'.. want sja, Apple blijft niet aan de gang natuurlijk anders zouden ze wel Apple-claus heten
Klopt. Ze kunnen inderdaad niet aan de gang blijven. Maar ik ga binnenkort toch wel een iPhone 4 bestellen. Maar zit nog even te twijfelen omdat 'ie best wel snel kapot gaat (het glas) en ben bang dat dat net weer bij mij gaat gebeuren. En ook weer verhalen gelezen van iPhones die beschadigen door hoesjes etc. Dus even nogmaals alles goed uitzoeken.
  #66  
Oud 24-09-10, 17:05
KainNL KainNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Ook hier in België bevestiging gekregen van een Mobistar verkoper.... er is nu een wachttijd van 3 maanden als je niet gereserveerd hebt... en medio januari/februari, dus 5 maandjes in totaal wachten, brengt Apple een verbeterde ip4 uit. Deze zijn op dit moment in de maak !!
Dus deze jongen gaat gewoon ff geduld hebben !!
  #67  
Oud 24-09-10, 19:52
mfmvdsande mfmvdsande is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KainNL Bekijk bericht
Ook hier in België bevestiging gekregen van een Mobistar verkoper.... er is nu een wachttijd van 3 maanden als je niet gereserveerd hebt... en medio januari/februari, dus 5 maandjes in totaal wachten, brengt Apple een verbeterde ip4 uit. Deze zijn op dit moment in de maak !!
Dus deze jongen gaat gewoon ff geduld hebben !!
Ik wil me eigenlijk niet mengen in deze discussie, maar het enige wat ik erover kwijt wil is dat je het woord van een mobistar verkoper niet al te serieus moet nemen. Die spreken elkaar nog al eens tegen...
Lees maar terug in alle topics over de release van de iPhone.
  #68  
Oud 24-09-10, 22:42
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mfmvdsande Bekijk bericht
Ik wil me eigenlijk niet mengen in deze discussie, maar het enige wat ik erover kwijt wil is dat je het woord van een mobistar verkoper niet al te serieus moet nemen. Die spreken elkaar nog al eens tegen...
Lees maar terug in alle topics over de release van de iPhone.
Ik denk juist van wel. Ik bedoel hij schrikt hiermee potentiele klanten, als het echt waar is.
  #69  
Oud 24-09-10, 22:50
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Ik koop sowieso geen nieuwe iPhone tot dat dat hardware probleem is op gelost, want hij mag dan nog zo snel zijn. Dus maar hopen inderdaad, misschien dat er daarom zo weinig voorraden zijn.
  #70  
Oud 24-09-10, 23:27
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Zo'n probleem is het nu ook weer niet in de praktijk. De foon werkt gewoon prima en als je niet deze iphone in die greep vasthoudt (en in praktijk hou je hem echt niet zo vast, ik in ieder geval niet) is er niks aan de hand.
  #71  
Oud 24-09-10, 23:29
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Dat hoop ik natuurlijk ook, mocht ik hem ooit echt gaan aanschaffen, de deathgrip zit toch links onder he?
  #72  
Oud 24-09-10, 23:37
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Klopt.
Als ik hem vasthoud in mijn rechterhand , komt heb ik zelf mijn wijs en middelvinger om de achterkant en mijn pink hangt aan de onderkant.
  #73  
Oud 24-09-10, 23:40
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Dus als je gehoor links slecht is dan heb je nogal pech met iPhone 4 want dan raak je de deathgrip aan.
  #74  
Oud 24-09-10, 23:45
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Ik persoonlijk niet. Als ik hem in mijn rechterhand hou, en bel , dan heb ik mijn duim aan de rechterkant van de foon en wijs, middel vinger en pink links. De pink boven het streepje.
  #75  
Oud 24-09-10, 23:47
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Heb jij je dat aan geleerd of deed je dat altijd al? Persoonlijk zou ik de iPhone 4 maar insturen voor garantie claim voor niet goed werken van de antenne , maar Apple geeft je een bumper dus je moet maar zwijgen?
  #76  
Oud 25-09-10, 00:22
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Nee, zo doe ik het altijd. . Misschien soms op het streepje maar dan blijft m'n ontvangst goed.

Insturen voor garantie claim ? Hoezo.

Maar goed. Jij koopt hem toch niet , dus geen probleem verder toch.
  #77  
Oud 25-09-10, 00:33
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Nee klopt, maar als ik hem gekocht had en ik wist dit probleem niet dan zou ik wel gekeken hebben of hij niet voor garantie ingediend kon worden.
  #78  
Oud 25-09-10, 11:27
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeekerNL Bekijk bericht
Nee klopt, maar als ik hem gekocht had en ik wist dit probleem niet dan zou ik wel gekeken hebben of hij niet voor garantie ingediend kon worden.
Iedereen weet er toch van en dan zouden alle huidige kopers van die garantie gebruik maken ?
Hoe dan ook, voor mij is het geen probleem omdat ik er in de praktijk geen last van heb.
Tuurlijk komen er in de toekomst verbeterde iPhones maar dan kan je wel blijven wachten.
  #79  
Oud 25-09-10, 11:36
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeekerNL Bekijk bericht
Ik koop sowieso geen nieuwe iPhone tot dat dat hardware probleem is op gelost, want hij mag dan nog zo snel zijn. Dus maar hopen inderdaad, misschien dat er daarom zo weinig voorraden zijn.
OVer wat voor hardwareprobleem praat jij in godsnaam?

Je hebt hem niet eens, heb wat verhaaltjes op inet gelezen en gelooft die anti iphone 4 HOAX nog ook?

Nou ik kan je uit eerste hand vertellen dat het complete onzin is dat je bereik weg valt als je in je iphone knijpt in je linkerhand, rechterhand, or what so ever. Hebben jullie zelf nu nog niet door dat dit een goedkope anti ip4 campagne is? Onvoorstelbaar hoeveel mensen hier nog gevoelig voor zijn ook. Bijna LACHWEKKEND gewoon.

Laatst gewijzigd door Vivarobben; 25-09-10 om 11:38.
  #80  
Oud 28-09-10, 11:21
Bariton Bariton is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 25
Standaard

LACHWEKKEND ... Moet je mijn Iphone eens vasthouden en bellen bij mij thuis. Niets lachwekkends aan. De Deathgrip bestaat 100% in mijn geval en daarvoor hoef ik niet te knijpen. Vasthouden is voldoende, sterker nog, met mijn pink de antenne aanraken is voldoende. Echter zeg ik er gelijk bij dat het ligt aan de combinatie Deathgrip + T-mobile.
Ik wacht even de bumper af en hoop op verbetering.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.