iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Vanaf 30 september verbeterde iPhone 4? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/70766-vanaf-30-september-verbeterde-iphone-4-a.html)

Lowermate 03-09-10 15:49

Vanaf 30 september verbeterde iPhone 4?
 
Hebben jullie dit al gelezen ?

Mogelijk snel iPhone 4 met betere antenne - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal]

Heb er zelf al een gereserveerd. Levertijd eind september. Nu vraag je je af of dat dan al de verbeterde versie is.

Timmeh_ 03-09-10 19:31

// Discussie verplaatst naar Geruchten.

jorispeeters 03-09-10 19:55

Zou mooi zijn. Ik wilde sowieso even wachten op hoe het uitpakt met Vodafone met een eventuele iPhone4 en wacht nog heel even op de witte iPhone als dat niet te lang duurt.

Lijkt me best waarschijnlijk dat ze er een coating overheen doen. Zal me ook niets verbazen als ze dit in alle stilte lanceren om geen chaos te creëren. Het is natuurlijk best vervelend als je een "oude" iPhone hebt zonder die coating dan. Hoewel als je geen probleem hebt, maakt het geen verschil natuurlijk.

Lowermate 03-09-10 22:30

Ach ja, de vraag bij zo'n gerucht als of dit ook zo gaat gebeuren.

"Of Apple daadwerkelijk komt met een nieuwe iPhone 4 is niet duidelijk.".

Dat zegt genoeg. Ondertussen wacht ik op mijn reeds gereserveerde iphone 4. Mijn zoon heeft hem net.

mrich 03-09-10 23:13

Geloof me...dat gaat echt niet gebeuren !!
De pleuris breekt uit onder degenen die er net een hebben aangeschaft !!!
Kijk, dat er jaarlijks nieuwe modellen uitkomen oke! maar niet na drie maanden een nieuw model uitbrengen en dan ook nog omdat er in de originele een probleem zit.
Als de aanpassing dan toch zo noodzakelijk is dan toch wel met een omruilactie!!!!..... maar dat zie ik gezien de reeds verkochte aantallen niet gebeuren. De storm is dusdanig geluwd dat ze het gewoon uitzitten volgend jaar gewoon met een vernieuwd model komen....

jorispeeters 04-09-10 12:54

Acht de kans dat ze (stilzwijgend) een coating toevoegen wel aanwezig. Lijkt me ook wel logisch. Echter zal dit nooit een nieuw model zijn om bovenstaande reden. Lijkt me verder geen probleem als ze dit doen. Veel mensen hebben niet eens last van de antennegate, als je het wel hebt kan ik me er iets bij voorstellen dat je hem wilt ruilen. Maar dat zullen niet veel mensen zijn gok ik.

mrich 04-09-10 16:23

Correct.... heb nu een aantal weken ervaring met de '4' en totaal geen last van 'deathgrips' ... proximity sensor of wat dan ook... prima toestel !!!

beyazz 04-09-10 18:48

Misschien een beter idee, als ze gewoon de iPhones eerst goed in de voorraad te hebben alvorens een nieuwe te introduceren waar je weer 3 maanden op moet wachten o_0

DnB 05-09-10 00:46

Het zou me niets verbazen als ze (zonder aankondiging) een verbeterde versie op de markt brengen. Onaangekondigd zodat de kopers daardoor minder gaan zeiken.

Ik denk namelijk niet dat ze een product blijven produceren waarvan ze weten dat er veel klachten over gaan komen. Het zou heel goed kunnen dat ze nu al bezig zijn met de productie van deze 'nieuwe' versie en dit dan aansluitend op de markt brengen wanneer je geen gratis bumper meer kan bestellen (dus eind september).

(Ik heb er overigens zelf helemaal geen last van. Kan de OS update zijn, kan ook de betere dekking in nederland zijn, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik er blij mee ben :P)

axestream 05-09-10 03:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DnB (Bericht 553615)
Het zou me niets verbazen als ze (zonder aankondiging) een verbeterde versie op de markt brengen. Onaangekondigd zodat de kopers daardoor minder gaan zeiken.

Ik denk namelijk niet dat ze een product blijven produceren waarvan ze weten dat er veel klachten over gaan komen. Het zou heel goed kunnen dat ze nu al bezig zijn met de productie van deze 'nieuwe' versie en dit dan aansluitend op de markt brengen wanneer je geen gratis bumper meer kan bestellen (dus eind september).

(Ik heb er overigens zelf helemaal geen last van. Kan de OS update zijn, kan ook de betere dekking in nederland zijn, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik er blij mee ben :P)

Die klachten waren er direct na de introductie niet, zijn er nu ook niet en zullen er nooit komen. De meeste mensen die erover klagen zijn mensen die niet eens een iP4 hebben! :confused: Het percentage iP4 bezitters dat er echt last van heeft ligt te laag om het probleem koste wat het kost op te lossen.

De verkoopcijfers sinds het probleem bekend is gemaakt liegen er ook niet om. De consument is echt niet dom, die gaat geen brak toestel aanschaffen voor ruim 600 euro.

Verder denk ik niet dat ze het stil kunnen houden, dus als er wat gaat gebeuren zullen ze het ook vertellen. Het probleem heeft zoveel aandacht gekregen in de media dat iedereen die de iP4 na de bekendmaking hiervan heeft aangeschaft, heel goed wist wat het probleem inhield. In de States heeft de consument ook nog eens 30 dagen de tijd gehad om het toestel te retourneren als hij er niet tevreden over was. Dan moet je wel lef hebben om te gaan klagen als er onverhoopt toch een nieuwe iP4 met hardware fix op de markt komt.

rborgman 05-09-10 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axestream (Bericht 553637)
Die klachten waren er direct na de introductie niet, zijn er nu ook niet en zullen er nooit komen. De meeste mensen die erover klagen zijn mensen die niet eens een iP4 hebben! :confused: Het percentage iP4 bezitters dat er echt last van heeft ligt te laag om het probleem koste wat het kost op te lossen.

De verkoopcijfers sinds het probleem bekend is gemaakt liegen er ook niet om. De consument is echt niet dom, die gaat geen brak toestel aanschaffen voor ruim 600 euro.

Verder denk ik niet dat ze het stil kunnen houden, dus als er wat gaat gebeuren zullen ze het ook vertellen. Het probleem heeft zoveel aandacht gekregen in de media dat iedereen die de iP4 na de bekendmaking hiervan heeft aangeschaft, heel goed wist wat het probleem inhield. In de States heeft de consument ook nog eens 30 dagen de tijd gehad om het toestel te retourneren als hij er niet tevreden over was. Dan moet je wel lef hebben om te gaan klagen als er onverhoopt toch een nieuwe iP4 met hardware fix op de markt komt.

Daar geef ik je helemaal gelijk in. Zo weet ik zelf ook nog wel een aantal voorbeelden op te noemen van mensen die 1) Het behoorlijk overdrijven en 2) constant de vraag hebben of ik niet super veel last heb van de "problemen". Als het de verkoop nauwelijks tot helemaal niet beïnvloed dan zie ik het nut van een verbetering ook niet echt inderdaad.

nadorst28 08-09-10 16:07

Volgens Apple is er nooit een probleem geweest, dus dan kun je het ook niet openlijk oplossen. Dat er op de achtergrond iets gebeurt verwacht ik wel.

Overigens heb je er in NL met een KPN abo geen last van.

zackary 09-09-10 20:59

Klopt, hier een Hi abbo en gewoon vol bereik met de iphone 4

jaapdeunk 09-09-10 21:11

de vraag is echter wanneer de oplossing achter de schermen klaar is.. Misschien is dat inderdaag 30 sept. Iets waar die Mexicaanse operator ook op doelde??

daphne.prins 12-09-10 13:55

Iphone 4.1
 
Was van plan dit weekend een Iphone 4 aan te schaffen via the Phone House. Deze rade mij dit echter af. Het hoofdkantoor schijnt al op de hoogte te zijn van de nieuwe Iphone 4.1 met verbeterde antenne. Word begin oktober verwacht.. wordt op de hoogte gehouden.

Harley4 12-09-10 14:26

Als dat zo is, kunnen ze wel een paar miljoen Iphone4's terug verwachten. Lijkt mij dus sterk.

SwooZy 12-09-10 15:18

Lijkt mij ook vrij sterk. Apple zal niet meer geloofwaardig overkomen en mijn iphone 4 kunnen ze dan ook terug verwachten..

jorispeeters 12-09-10 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 559427)
en mijn iphone 4 kunnen ze dan ook terug verwachten..

Heb je last van de deadgrip dan? Zo ja begrijpelijk dat je hem zou willen omruilen. Zo nee dan veranderd er niets voor je. Ze zullen enkel de deadgrip oplossen ALS ze met een "nieuw" model komen. De ontvangst wordt daarmee niet beïnvloed, enkel het wegzakkende signaal.

axestream 12-09-10 19:07

@jorispeeters: toch zal deze iP4 2e hands minder waard zijn dan de iP4 mét fix. Het kan dus wel degelijk vervelend zijn voor de mensen die van plan zijn om volgend jaar een nieuwe te halen en de oude te verkopen....mocht dit allemaal waar zijn natuurlijk. Vooralsnog geloof ik het niet.

jaapdeunk 12-09-10 19:24

wellicht is het voor Apple beter om een 'vernieuwde' versie -al dan niet stilletjes- in te voeren (met risico dat een aantal mensen hun 'oude ' 4 willen inruilen) dan met een imago van de 'deathgrip' te blijven bestaan. Bovendien, waarom zouden mensen hun oude 4 willen inruilen als ze geen last hebben van een 'deathgrip'? Vraag me af of mensen die de bumper besteld hebben (en dus geregistreerd staan), uberhaupt juridisch wel recht hebben op een 'nieuwe' Iphone 4. Dat zal Apple juridisch vast wel hebben uigezocht, en anders het risico van allerlei processen wel accepteren.

Snap in elk geval niet waarom mensen zo stellig beweren dat Apple de Iphone 4 "nooit zou aanpassen". Het is niet ongebruikelijk dat fabrikanten een produkt op basis van voortschrijdend inzicht tussentijds aanpassen cq verbeteren. Het gaat namelijk niet om een totaal nieuw model, maar slechts om een kleine hardware matige aanpassing..

In wacht in elk geval wel even tot begin oktober met de aanschaf van de 'nieuwe' Iphone 4. Want de geruchten dat er iets gaat gebeuren worden steeds sterker..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.