geen netwerk (proximus) bij 1.1.2 btl 4.6 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) jailbreak is gelukt, zit nu in firmware 1.1.1 en heb via installer bsh gedownload en dan unlock van geohot bij installer. Nu herkent hij mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
geen netwerk (proximus) bij 1.1.2 btl 4.6
jailbreak is gelukt, zit nu in firmware 1.1.1 en heb via installer bsh gedownload en dan unlock van geohot bij installer. Nu herkent hij mijn sim wel maar maar krijg ik geen netwerk?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
al eens gereboot?
|
|||
|
|||
je moet naar 1.1.2, dan werkt het wel
|
|
||||
|
||||
inderdaad, Stino heeft gelijk: je zit naar alle waarschijnlijkheid nog steeds met de baseband van 1.1.2 en daarmee kan je niet bellen op firmware 1.1.1..
|
|||
|
|||
oke dus gewoon in itunes 1.1.2 restoren en de 1.1.2 jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
update gewoon naar 1.1.2 met oktoprep
of restore naar 1.1.2 of 1.1.3 en jailbreak met ZiPhone |
|
||||
|
||||
Dit probleem is al erg vaak besproken en hier opnieuw opgelost. Graag de zoekfunctie gebruiken!
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: [Proximus] Mobiel data netwerk probleem | gellinckske | Overige providers België | 3 | 16-03-11 17:13 |
België: Netwerk problemen Proximus | avdlprive | Overige providers België | 51 | 22-10-09 12:29 |
Geen netwerk met Proximus SIM | xanadu.dm | Overige providers Nederland | 12 | 25-01-09 20:32 |
Proximus - Plotseling geen netwerk meer | avdlprive | Archief | 5 | 14-11-08 01:13 |
België: sms werkt niet op proximus netwerk | Anvar | Overige providers België | 30 | 04-02-08 09:44 |
|
|