iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone iOS 4.2 Beta (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/71992-iphone-ios-4-2-beta.html)

pascalletje 15-09-10 20:04

iPhone iOS 4.2 Beta
 
Is er iemand die iOS 4.2 al met succes op zijn iPhone heeft gezet? Ik krijg het hier nog niet voor elkaar. Ik denk dat ik de laatst nieuwe xcode moet hebben, maar die is ontzettend traag met downloaden. Ik krijg nu elke keer een error 10 tijdens het herstellen.
Op mijn iPad is het al wel zonder problemen gelukt...

Edit: xcode geinstalleerd, en nu is het wel gelukt. Had alleen wat problemen om mijn iPhone te activeren met pincode op mijn sim aan, sim pin uitgezet, en nu werkt het wel...

trevisnl 15-09-10 23:51

wat is de changelog van 4.2 t.o.v. 4.1? :)

shapezzz 16-09-10 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 561997)
xcode geinstalleerd, en nu is het wel gelukt. Had alleen wat problemen om mijn iPhone te activeren met pincode op mijn sim aan, sim pin uitgezet, en nu werkt het wel...

Thanks, ik had deze error ook steeds :)

pascalletje 16-09-10 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 562169)
wat is de changelog van 4.2 t.o.v. 4.1? :)

Geen idee, die staan er bij beta's nooit bij.

Geno 16-09-10 10:58

Bij de release notes staan overigens al problemen vermeld waar de meeste mensen last van hebben, zoals dat je je SIM pin moet uitschakelen om deze beta firmware te gebruiken.

shapezzz 17-09-10 07:05

Bij mij op de iPad kan ik sinds de update naar 4.2 Beta de APN-instellingen voor Vodafone nergens meer vinden.
Iemand hier ook last van ?
Ik was gisteren bij een klant zonder Wi-Fi en ik had even internet nodig en kon toen dus niet online, erg vervelend.

Edit: ik zie nu dat ze op de iPhone 4 met 4.2 Beta 2 dus ook verdwenen zijn, aanbieder is ook Vodafone.

Zonder Wi-Fi werkt het internet nog gewoon maar dat is waarschijnlijk omdat ik deze instellingen reeds correct ingevoerd had op firmware 4.1 en ik heb gewoon bijgewerkt naar de Beta.

Edit: zojuist even via de bekende websites een APN-profiel op m'n iPad gezet en dan werkt het weer :)

pascalletje 17-09-10 07:39

Ik was op mijn iPhone ook de mogelijkheid om een APN in te stellen kwijt. Is ook 1 van de reden dat ik mijn iPhone weer heb gedowngrade naar 4.1.

Maddog 17-09-10 09:41

Als iemand info heeft of het Proximity sensor verhaal opgelost is in 4.2 zou mij dat heel blij maken....

shapezzz 17-09-10 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 563021)
Ik was op mijn iPhone ook de mogelijkheid om een APN in te stellen kwijt. Is ook 1 van de reden dat ik mijn iPhone weer heb gedowngrade naar 4.1.

Gewoon via de bekende websites even een APN-profiel installeren en dan werkt het dus weer ;)

Ik heb trouwens de indruk dat het bereik slechter is met deze beta, heb normaal de volle 5 streepjes hier en sinds 4.2 nog maar 1

Edit: ook problemen met het geluid op de iPad 3G hier, geluid valt soms spontaan ineens weg en dan reageren de volumeknoppen ook niet meer, ook niet nadat je even de mute-knop omzet.

Misschien maar weer eens downgraden :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:45.