//

KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's!

KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik met veel plezier de Apple Pro Series mogen bezoeken. Ook hier was uiteraard de iPhone een speeltje die de medewerkers hadden maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-02-08, 22:36
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's!

Vandaag heb ik met veel plezier de Apple Pro Series mogen bezoeken. Ook hier was uiteraard de iPhone een speeltje die de medewerkers hadden maar ook een on-stage model waarmee ze demonstraties uit voerde voor sites op een mobiel.
Opvallend was dat hier "KPN" als provider zichtbaar was. Het lijkt me erg sterk dat ze er 'maar een willekeurige SIM-kaart' in hebben gedaan.

Gezien de prijsdaling van KPN's GPRS, het spook commentaar van vorige week en de interesse van AT&T in KPN lijkt het erop dat 't toch echt waar is. Heb helaas geen foto kunnen maken van de iPhone's met KPN erop omdat het scherm waarop ze het vertoonde in geen weg te fotograferen was met mijn iPhone.

Afijn, wellicht in een maandje of drie een iPhone van KPN? Zijn er meer mensen die dit zijn opgevallen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-08, 22:40
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Kzou het geen probleem vinden als kpn hem neemt liever dan vodafone en t-mobile
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #3  
Oud 12-02-08, 22:51
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Ja ik ben er ook wel blij mee dan. Enige wat ik me afvraag is of me Visual Voicemail dan ineens werkt of dat je een speciaal iPhone abonnement nodig hebt wil de provider dit activeren.
  #4  
Oud 13-02-08, 00:52
thomba123's schermafbeelding
thomba123 thomba123 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 57
Standaard

Ik hoop dat de iphone nooit in Nederland uitkomt.. Nu kan ik er nog de blits mee maken
  #5  
Oud 13-02-08, 02:08
thomas thomas is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Snels Bekijk bericht
Ja ik ben er ook wel blij mee dan. Enige wat ik me afvraag is of me Visual Voicemail dan ineens werkt of dat je een speciaal iPhone abonnement nodig hebt wil de provider dit activeren.
Alsof het moeilijk om zoiets te maken... gewoon simpele jain slee application... zoiets vergelijkbaars had mijn stagebedrijf al gemaakt. Alleen voor van die seksboxen Verder positief nieuws als KPN het wordt in Nederland overigens.... enigste operator waar ik thuis gewoon ontvangst heb Verder is het KPN netwerk normaal gesproken prima!
  #6  
Oud 13-02-08, 02:21
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Big deal, het kan toch ook een jailbroken iPhone zijn met KPN sim kaartje ?
  #7  
Oud 13-02-08, 09:12
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomba123 Bekijk bericht
Ik hoop dat de iphone nooit in Nederland uitkomt.. Nu kan ik er nog de blits mee maken
Hahah het gemiddelde IQ van dit tropic is met 10 punten gestegen

Greetz, Stiruam
  #8  
Oud 13-02-08, 10:31
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

ach.. Maakt mij toch niet zoveel uit met welke provider hij hier komt. Ik bel altijd tijden met mijn iPhone en orange(-->t-mobile) sim
  #9  
Oud 13-02-08, 13:23
joeri28 joeri28 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 38
Standaard

gister was mijn vriendin in antwerpen dus was mijn verzoek aan haar zoek eens een winkel op waar ze de iphone verkopen, want ik was in de veronderstelling dat ze hem in belgie ook al verkochten maar die verkoper zei dat ie waarschijnlijk niet eens in belgie komt maar hij srpak wel uit dat ie in april of mei in nederland te krijgen is
  #10  
Oud 13-02-08, 13:46
jemave's schermafbeelding
jemave jemave is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: De Bilt
Berichten: 86
Standaard

ja iPhone roept wel een WAUW effect op. en als iedereen er over een jaar mee zou lopen net als ipods nu dan is er tog minder aan. vooral ook als apple dan alle leaks gedicht zou hebben en wij met een firmware zitten die mijlen achterloopt. maar ben benieuwt waneer nederlandse announcement komt.
  #11  
Oud 13-02-08, 15:54
RRPhantom's schermafbeelding
RRPhantom RRPhantom is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Heemstede
Berichten: 75
Standaard

Ik hoop ook op KPN want die hebben veruit het beste netwerk en ook buiten nederland ben je goed bereikbaar.
KPN for iPhone provider!
  #12  
Oud 13-02-08, 15:54
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Het maakt mij niet uit met welke provider de iPhone in Nederland komt. Ik heb straks voor 360 euro mijn iPhone 8gb en betaal 20 euro per maand voor een T-mobile relax 300 minuten, 100 SMSjes per maand en GPRS. de iPhone kost me voor een jaar dus 600 euro en ik dat KPN met de goedkoopste deal al snel het dubbele haalt.

Daarbij word ik ook niet aan het lijntje gehouden door Apple met de eeuwige vraag: Wanneer komt die nou?!?!?!
__________________
Appels met peren vergelijken
  #13  
Oud 13-02-08, 18:16
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard

Stel dat KPN het contract krijgt, Zijn mensen met een Hi abbo dan ook verzekerd van Ipod ondersteuning?
  #14  
Oud 13-02-08, 18:23
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

KPN heeft tenminste bij ons op school bereik, onze school heeft zeg maar n 'kooi van faraday' structuur, en de vodafone masten zijn niet sterk genoeg om daar door te komen
Maar over dat blits maken, bij ons op school zijn er al beste veel met een iPhone, ik was wel echt de eerste, maarjah, een vriend heeft em ook al.. zie er steeds meer op school verschijnen
  #15  
Oud 13-02-08, 23:10
pieter68's schermafbeelding
pieter68 pieter68 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 34
Stuur een bericht via ICQ naar pieter68 Stuur een bericht via MSN naar pieter68 Stuur een bericht via Yahoo naar pieter68
Standaard

Ja het beste is KPN/Telfort prima bereik en de grootste. Daar Apple tot nu toe met volgens mij de grootste providers in een land zaken doet en AT&T banden heeft/krijgt met KPN hoop ik dat het gaat lukken.
  #16  
Oud 13-02-08, 23:36
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Bekijk bericht
Stel dat KPN het contract krijgt, Zijn mensen met een Hi abbo dan ook verzekerd van Ipod ondersteuning?
Ja waarschijnlijk wel, Hi! is van KPN. Ook Telfort zal kunnen profiteren van zo'n deal heb ik zo het idee.
  #17  
Oud 14-02-08, 00:49
Lantaarnpaal's schermafbeelding
Lantaarnpaal Lantaarnpaal is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Niet in een iPhone
Berichten: 42
Standaard

Ik denk dat dit juist niet zo'n goede stap is voor KPN. Ik bedoel, niemand gaat toch €60,- per maand betalen? Plus nog de prijs van de iPhone ±€400,- a €500,-.. Misschien dat ze van die 2 mensen die wel activeren kunnen profiteren.. Maar de rest..?
__________________
iPhone US 1.1.2 OTB BL4.6 - ZiPhone unlock (FW1.1.4 BL3.9)
  #18  
Oud 14-02-08, 01:02
r1ch8rd r1ch8rd is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 6
Standaard

Heb zelf een Vodafone abo en alles draait perfect. Heb alle functionaliteit en dat dus ook in het buitenland. Moet zeggen dat de maps functie in het buitenland helemaal te gek is. Je zoekt een plaats, vervolgens een restaurant (of hotels) en je krijgt alle beschikbare restaurants (hotels) in die plaats incl adres en tel. nrs. Type op telnr. en je kunt direct reserveren. Het enig dat niet werkt is visual voicemail. Verder werkt werkelijk alles. Synchro met outlook agenda, e-mailens sturen en ontvangen, nieuwe software plaatsen enz enz. Dus voor mij hoeft het geen KPN te worden. Is ook beter t.a.v. concurrentie en prijsstelling.
  #19  
Oud 14-02-08, 09:08
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard

natuurlijk heb je nu alle functies die de rest van nederland ook heeft met een geunlockte iphone. De netwerken van KPN en Vodafone komen kwa functies namelijk nogal overeen met elkaar . Het enige voordeel wat KPN gebruikers straks boven jou zouden hebben is waarschijnlijk Visual Voicemail.
Ik hoop dat dit ook beschikbaar wodt voor de HIsociety en eventueel telfort.
  #20  
Oud 14-02-08, 13:00
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lantaarnpaal Bekijk bericht
Ik denk dat dit juist niet zo'n goede stap is voor KPN. Ik bedoel, niemand gaat toch €60,- per maand betalen? Plus nog de prijs van de iPhone ±€400,- a €500,-.. Misschien dat ze van die 2 mensen die wel activeren kunnen profiteren.. Maar de rest..?
KPN's grootste markt is zakelijk en die interesseert die kosten niet want die worden betaald 'door de zaak'.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN nog steeds in gesprek met Apple --Christiaan-- Archief 29 25-08-08 02:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.