//

KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's!

KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Snels KPN's grootste markt is zakelijk en die interesseert die kosten niet want die worden betaald 'door de zaak'. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-02-08, 13:09
nielsr nielsr is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Snels Bekijk bericht
KPN's grootste markt is zakelijk en die interesseert die kosten niet want die worden betaald 'door de zaak'.

Maar die zakelijke klanten zitten is speciale overeenkomsten tussen KPN en de klant(Bijv business select). Daaraan zal niet 1,2,3 zo'n iPhone contract aan tegoevoegd kunnen worden.
Het lijkt mij logischer als KPN(als het KPN zou zijn hè) de iPhone onder het merk Hi gaat voeren wat een andere doelgroep heeft.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-02-08, 15:14
kobold kobold is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Snels Bekijk bericht
Vandaag heb ik met veel plezier de Apple Pro Series mogen bezoeken. Ook hier was uiteraard de iPhone een speeltje die de medewerkers hadden maar ook een on-stage model waarmee ze demonstraties uit voerde voor sites op een mobiel.
Opvallend was dat hier "KPN" als provider zichtbaar was. Het lijkt me erg sterk dat ze er 'maar een willekeurige SIM-kaart' in hebben gedaan.

Gezien de prijsdaling van KPN's GPRS, het spook commentaar van vorige week en de interesse van AT&T in KPN lijkt het erop dat 't toch echt waar is. Heb helaas geen foto kunnen maken van de iPhone's met KPN erop omdat het scherm waarop ze het vertoonde in geen weg te fotograferen was met mijn iPhone.

Afijn, wellicht in een maandje of drie een iPhone van KPN? Zijn er meer mensen die dit zijn opgevallen?
Ook ik was hier aanwezig en heb het gezien. Omdat ik wat verder achterin zat was het niet heel makkelijk om hier en foto van te maken. De foto met flits is zwart geworden omdat de focus niet lukte en de andere foto zonder flits is onduidelijk. Ik zal eens kijken of ik de foto wat beter kan maken. Ik zal hem morgen of vanavond posten.
  #23  
Oud 14-02-08, 15:18
kobold kobold is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeri28 Bekijk bericht
gister was mijn vriendin in antwerpen dus was mijn verzoek aan haar zoek eens een winkel op waar ze de iphone verkopen, want ik was in de veronderstelling dat ze hem in belgie ook al verkochten maar die verkoper zei dat ie waarschijnlijk niet eens in belgie komt maar hij srpak wel uit dat ie in april of mei in nederland te krijgen is
Ik kom elk weekend in Antwerpen en heb daar afgelopen weekend heel wat anders gezien. Ik liep afgelopen weekend in het shopping center wijnegem (vlakbij antwerpen centraal) en daar zit sinds een tijdje een Apple store. Daar stond een folder waarop stond dat de iPhone daar verkrijgbaar is in de tweede helft van 2008. Omdat ik ik alleen een VGA camera bij me had heb ik geen goede foto kunnen maken en zal dat dit weekend proberen en ook hier posten.
  #24  
Oud 14-02-08, 15:40
Hemmik Hemmik is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Snels Bekijk bericht
Vandaag heb ik met veel plezier de Apple Pro Series mogen bezoeken. Ook hier was uiteraard de iPhone een speeltje die de medewerkers hadden maar ook een on-stage model waarmee ze demonstraties uit voerde voor sites op een mobiel.
Opvallend was dat hier "KPN" als provider zichtbaar was. Het lijkt me erg sterk dat ze er 'maar een willekeurige SIM-kaart' in hebben gedaan.

Gezien de prijsdaling van KPN's GPRS, het spook commentaar van vorige week en de interesse van AT&T in KPN lijkt het erop dat 't toch echt waar is. Heb helaas geen foto kunnen maken van de iPhone's met KPN erop omdat het scherm waarop ze het vertoonde in geen weg te fotograferen was met mijn iPhone.

Afijn, wellicht in een maandje of drie een iPhone van KPN? Zijn er meer mensen die dit zijn opgevallen?
Het kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon een iPhone uit een ander land is die gewoon roamed op het KPN netwerk, lijkt mij logischer eigenlijk!!
  #25  
Oud 14-02-08, 15:52
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

In principe kan dat ook zo zijn maar het lijkt me gek dat ze een onstage iPhone uit de US laten komen ipv. er gewoon een van Apple Nederland zelf aangezien ook heel wat medewerkers, jawel, met KPN rond liepen.
  #26  
Oud 14-02-08, 18:53
eccotje eccotje is offline
• iOS 4.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: rotterdam
Berichten: 8
Standaard

ik werk voor KPN mobiel. Waarschijnlijk is het geen KPN :+....blijft een gerucht hé
  #27  
Oud 15-02-08, 10:10
fatlobster's schermafbeelding
fatlobster fatlobster is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 27
Standaard

Lijkt mij gewoon een unlockt Iphone met een KPN SIM. Zegt dus helemaal niets. Vraag mij af of we echt binnenkort het huidige Iphone model in Nederland mogen verwelkomen. Misschien wachten de providers wel op het G3 model of willen dat de telefoon echt op slot zit. Dat betekent dus op dit moment een nieuwe bootloader.
  #28  
Oud 15-02-08, 10:30
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Ik vind het nog steeds grappig dat mensen koste wat kost willen bewijzen dat ze een foldertje of postertje gezien hebben in België waar op te lezen staat dat de iPhone in de tweede helft van 2008 naar België komt... Dat is ondertussen uitgebreid gemeld in verschillende draadjes en ondertussen zijn we ook zo goed als zeker dat ie komt. Alleen details zoals provider en welke versie zijn nog onduidelijk. De iPhone zal op lange termijn wel in (bijna) ELK land ter wereld te koop zijn. Vraag is alleen wanneer dit het geval zal zijn. Niet OF dit het geval zal zijn...
Dus Kobold: je hoeft je foto niet te verbeteren/posten. Wat jij gezien hebt is ook op elke Belgische Apple-reseller site te lezen hoor. Maar toch bedankt!
  #29  
Oud 15-02-08, 10:53
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
Ik vind het nog steeds grappig dat mensen koste wat kost willen bewijzen dat ze een foldertje of postertje gezien hebben in België waar op te lezen staat dat de iPhone in de tweede helft van 2008 naar België komt... Dat is ondertussen uitgebreid gemeld in verschillende draadjes en ondertussen zijn we ook zo goed als zeker dat ie komt. Alleen details zoals provider en welke versie zijn nog onduidelijk. De iPhone zal op lange termijn wel in (bijna) ELK land ter wereld te koop zijn. Vraag is alleen wanneer dit het geval zal zijn. Niet OF dit het geval zal zijn...
Dus Kobold: je hoeft je foto niet te verbeteren/posten. Wat jij gezien hebt is ook op elke Belgische Apple-reseller site te lezen hoor. Maar toch bedankt!
Tuurlijk zet elke Reseller dat neer overigens, die willen je gewoon warm houden om bij hun dadelijk een legale iPhone te kopen ipv. een illegale op de zwarte markt.
  #30  
Oud 15-02-08, 10:55
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eccotje Bekijk bericht
ik werk voor KPN mobiel. Waarschijnlijk is het geen KPN :+....blijft een gerucht hé
Welk niveau zit je. Ik denk dat onderhandelingen niet verder komen dan de Managing Board op dit moment bij KPN en ik heb zo'n gek vermoeden dat jij er niet tussen zit.
Same bij alle andere providers. Zelfs medewerkers van T-Mobile e.d. beweren steeds dat ze 'meer' weten maar dat is gewoon onzin aangezien het ook intern vaak stil gehouden wordt en zwijgplicht getekend dient te worden door de medewerkers als ze aan zo'n geheim project werken. Afwachten dus nog steeds...
  #31  
Oud 15-02-08, 11:54
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Citaat:
Tuurlijk zet elke Reseller dat neer overigens, die willen je gewoon warm houden om bij hun dadelijk een legale iPhone te kopen ipv. een illegale op de zwarte markt.
Ik heb al lang een Amerikaans model hoor. Dus ben ook "illegaal" aan het iPhonen...
Het is gewoon een vaststelling dat iedereen maar wil bevestigen dat de iPhone eraan komt. Wordt een beetje saai nou...
  #32  
Oud 15-02-08, 17:49
RRPhantom's schermafbeelding
RRPhantom RRPhantom is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Heemstede
Berichten: 75
Standaard

Waar blijven de plaatjes van de iPhone met/op het KPN netwerk?
  #33  
Oud 15-02-08, 18:09
kobold kobold is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

Hier de link naar de foto. Ik heb nog geen tijd gehad om het te verbeteren. Ik weet ook niet of je er veel aan hebt. RapidShare: 1-Click Webhosting
  #34  
Oud 15-02-08, 20:29
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Kan je ze niet gewoon ff posten (als plaatje)

Greetz, Stiruam

Laatst gewijzigd door Stiruam; 15-02-08 om 20:29. Reden: duidelijker zijn :p
  #35  
Oud 15-02-08, 20:30
pieter68's schermafbeelding
pieter68 pieter68 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 34
Stuur een bericht via ICQ naar pieter68 Stuur een bericht via MSN naar pieter68 Stuur een bericht via Yahoo naar pieter68
Standaard

Jammer, maar ik schijn de download limiet bereikt te hebben. Helaas geen plaatje voor deze jongen! Wie zet het ergens normaal online?
  #36  
Oud 15-02-08, 20:55
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Toegevoegd (wel superberoerde kwaliteit waar ik in ieder geval geen KPN uit kan halen).
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg CIMG1453.JPG‎ (85,5 KB, 84x gelezen)
  #37  
Oud 15-02-08, 21:24
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

er staat wel nl kpn, maar dat bewijs niets.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #38  
Oud 16-02-08, 10:42
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Het lijkt me erg stuch dat de iphone onder een KPN label verkocht gaat worden:

KPN - Premium label, degelijke merk/uitstraling medium range van mobieltjes
Telfort - Prijsvechter en zal waarschijnlijk alleen met goedkopere mobieltjes komen ipv GSM met PDA functie
Hi - Low end abonnementen met goedkope mobieltjes
Symio - Ongeveer hetzelfde als Hi vermoed ik

Ook het artikel van Ad Scheepbouwer waarbij hij aangaf geen heil te zien in de Iphone zou een teken kunnen zijn.

Ik durf bijna met 95% zekerheid te zeggen dat T-mobile het contract voor een groot aantal landen heeft waaronder dus ook Nederland.

Laatst gewijzigd door Questor; 16-02-08 om 10:45.
  #39  
Oud 18-02-08, 09:38
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Met alle respect aan iedereen die de moeite neemt om de bewuste foto van "de iPhone met KPN-netwerk" te posten, maar net zoals enkele anderen reeds beweerd hebben, bewijst dit toch helemaal niets?!? Ik heb ook gewoon een Belgisch netwerkje linksboven staan hoor. En als Apple in een land een demo wil tonen van een iPhone, kunnen ze toch het beste een Nederlandse provider kiezen om hun toestel op te laten functioneren? Waarom dit nou uitgerekend KPN is weet waarschijnlijk niemand met zekerheid? Toeval of niet? Zullen we nooit weten... Volgens mij mag dit niet al te zeer als bewijs gezien worden dat KPN de iPhone zou uitbrengen. Maar dit is natuurlijk mijn eigen bescheiden mening...
  #40  
Oud 18-02-08, 13:53
Tyard Tyard is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Eibergen
Berichten: 37
Standaard

Dit kan net zo goed zijn dat het roaming is.. dus dat de iPhone uit Duitsland ofzo komt en hier alleen op KPN netwerk zit via roaming.

Dus dit is totaal onzin om over te discusseren.

KPN gaat toch de iPhone niet verkopen, zoals KPN top man al zijn.. het is een onding. Net als of ze hem dan nog gaan verkopen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN nog steeds in gesprek met Apple --Christiaan-- Archief 29 25-08-08 02:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.