//

4.1 GreenPois0n Jailbreak volg topic

4.1 GreenPois0n Jailbreak volg topic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind dat een topic is dat erg nuttig kan zijn, alleen het moet on-topic blijven. Er zijn hier veel mensen die alle Twiteraars volgen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-10, 22:45
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard 4.1 GreenPois0n Jailbreak volg topic

Ik vind dat een topic is dat erg nuttig kan zijn, alleen het moet on-topic blijven. Er zijn hier veel mensen die alle Twiteraars volgen, en ook mensen die alleen het forum volgen.

Door het vorige topic ben ik veel meer te weten gekomen over de hackers, de jailbreak en de twiteraars..

Ik denk dus dat dit topic gewoon kan blijven voor posts als een nieuwe tweet, of een nieuwe update van een blog als Geohot.us zij hebben namelijk altijd wel goede informatie gebaseerd op uitspraken van hackers.

Dus zou het goed zijn als deze open kon blijven en we hier dus on-topic kunnen blijven over Tweets, updates over GreenPois0n

Laatst gewijzigd door iScorpio; 27-09-10 om 23:02. Reden: bericht aangepast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-10, 22:49
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Modbreak:

Zolang de software er nog niet is en er geen onzin berichten gepost worden zal ik deze topic nauwgezet volgen en verplaatsen naar 'geruchten'. Wil iedereen vragen er geen chat topic van te maken want dan gaat hij net zo snel weer dicht.

__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 27-09-10 om 23:03. Reden: typo
  #3  
Oud 27-09-10, 23:01
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht

Modbreak:

Zolang de software er nog niet is en er geen onzin berichten gepost worden zal ik deze topic nauwgezet volgen en verplaatsen naar 'geruchten'. Wil iedereen vragen er geen chat topic van te maken want dan gaat hij net zo snel weer dicht.

Thanks, Geruchten is inderdaad misschien een beter sub-forum.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 27-09-10 om 23:03.
  #4  
Oud 27-09-10, 23:37
sapermun sapermun is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 74
Standaard

als je geohut een betrouwbare bron vindt, hoort dit iederdaad thuis bij geruchten
  #5  
Oud 28-09-10, 00:18
Ximenez Ximenez is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 39
Standaard

Voor de mensen die het niet snappen, of zelf niks uit kunnen zoeken, zijn hier een aantal links, die OFFICIEEL zijn van de echte iPhone JailBreakers. houd deze in de gaten, en jij zal als eerste zijn met een JailBreak!

Link 1 : chronic dev team (chronicdevteam) on Twitter (ook te lezen zonder twitter account)

Link 2: Dev-Team Blog

Link 3: Chronic Dev Blog

Ik kreeg ook al PM's of ik mensen op de hoogte wou houden als er een jailbreak is, ik dacht het niet
  #6  
Oud 28-09-10, 00:30
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ximenez Bekijk bericht
Voor de mensen die het niet snappen, of zelf niks uit kunnen zoeken, zijn hier een aantal links, die OFFICIEEL zijn van de echte iPhone JailBreakers. houd deze in de gaten, en jij zal als eerste zijn met een JailBreak!

Link 1 : chronic dev team (chronicdevteam) on Twitter (ook te lezen zonder twitter account)

Link 2: Dev-Team Blog

Link 3: Chronic Dev Blog

Ik kreeg ook al PM's of ik mensen op de hoogte wou houden als er een jailbreak is, ik dacht het niet

Dude please gtfo met die posts.. Ik weet dondersgoed wie er officieel zijn en wie niet.. Echter kan ik niet elke dag alle Tweets volgen en is het leuk om een topic te hebben waar we het erover kunnen hebben, ga hie aub niet de held uit hangen en post maar lekker ergens anders.

Ik poste veel in het vorige topic die is gesloten, vanwege veel off-topic gelul, en het is wel is leuk en handig om zo'n topic te hebben..

Gewoon de vorderingen bekijken ed.

Die gast hierboven die zegt dat Geohot.us niet te vertrouwen is, geohot.us is een blog, zo heb je ook spiritjb.org oid. ook een blog.

GEEN van deze websites beweert een JB te hebben, of laat je ergens voor betalen. Deze site's posten alleen berichten op feiten van het Dev Team, pod2g e.d.
Ook waren hun de eerste die zagen dat er veranderingen waren geweest op greenpois0n.com, hun waren de eerste die poste dat de Decryptie Keys door pod2g op Wiki gezet gingen worden, en dat dit kon !BETEKENEN! dat de Jailbreak snel zou komen, omdat dit het geval was met alle voorgaande JB's..

En tot nu toe hebben ze gelijk gehad, het eerste filmpje met de exploit is gepost en het kan dus ook echt niet super lang meer duren nu..

Dus zeg nog maar eens dat ze niet betrouwbaar zijn..

EDIT: Je zegt zelf dat je PM's krijgt van mensen die je vragen voor update's en zegt zelf dat je dit niet gaat doen.
HANDIG HE ZO'N TOPIC WAAR IEDEREEN TERECHT KAN!
  #7  
Oud 28-09-10, 00:33
Ximenez Ximenez is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 39
Standaard

kerel, ik heb het niet tegen jou als je eerst eens goed leest. scheelt een hoop stress.
ik probeer alleen maar de mensen te helpen die geen idee hebben waar ze moeten zoeken. en ik hoef hier absoluut geen held te zijn. Maar goed als jij graag DE held hier wil zijn, ga je gang ik houd je echt niet tegen.
  #8  
Oud 28-09-10, 00:39
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

MAN MAN MAN, Miserie Miserie Miserie
  #9  
Oud 28-09-10, 00:42
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Jammer maar jullie kunnen dus niet normaal een topic open houden zonder elkaar te beschuldigen. Gaat dus weer een slotje op en ook op alle vervolg topics die geopend zullen worden over dit onderwerp!

Geohot.us is trouwens meer dan een blog want hij beloofd software welke hij niet kan leveren. Jammer dat mensen hier steeds weer intrappen. Zien we elke keer weer tevoorschijn komen met elke nieuwe jailbreak.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[greenpois0n] Succesvolle JB Topic Zhane Jailbreak 2 12-10-10 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.