iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Appeltje constant in beeld (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/736-appeltje-constant-beeld.html)

Hannes 09-10-07 18:09

Appeltje constant in beeld
 
Hallo,

net 2 iphones binnen gekregen, gelukkig allebei 1.02 firmware. 1 al met succes geunlocken, alleen de andere geeft nog een apart probleem. Als ik hem aanzet blijft het appeltje constant in beeld staan en gaat hij niet door naar het activatie scherm. Heb hem al gerestored met iTunes 7.4.2, uiteraard niet met 1.1.1 maar gewoon met 1.02. Probleem blijft echter, soms komt hij er wel doorheen. Iemand al zoiets gelijks gehad?

O ja als ik hem aansluit op mijn MBP krijg ik in itunes wel het activatiescherm van AT&T. Hij herkent hem dus wel.

iCulture 09-10-07 18:47

Even deactiveren en opnieuw activeren met iNdependence.

Hannes 09-10-07 18:53

Het punt is dat hij nog niet geactiveerd is, kan hem dus ook niet deactiveren. Lastig probleempje.

iCulture 09-10-07 19:04

Sorry, verkeerd gelezen. Wat bedoel je trouwens dat 'ie op het scherm met het appeltje blijft hangen? Nog voor de wereldbol-wallpaper? In dat geval zou ik hem *nog* een keer restoren of even een van de andere reset-methoden proberen.

Hannes 09-10-07 19:08

yes, inderdaad voordat hij bij de wereldbol terecht komt. Restoren zal ik dan nog maar eens proberen, toch al een paar keer geprobeerd. Andere reset-methoden bedoel je gewoon opnieuwe booten zeker?

Hannes 09-10-07 21:30

Heel vreemd, nu start ie weer op.

Hannes 10-10-07 10:11

Toch vreemd, hij startte weer op. Kon Independence draai en apptapp. Alles werkte, daarna via ssh de unlock applicatie toegevoegd. Opnieuw opstarten, en weer hetzelfde probleem. Daar word ik toch een beetje moedeloos van. Hij start nu op en geeft dan een korte vibratie.

Hannes 10-10-07 10:34

Bloed zweet en tranen, maar uiteindelijke is het allemaal goedgekomen. Gewoon een paar keer opnieuw opgestart en toen werkte het prima.

crunch81 13-10-07 14:15

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hannes (Bericht 5736)
Bloed zweet en tranen, maar uiteindelijke is het allemaal goedgekomen. Gewoon een paar keer opnieuw opgestart en toen werkte het prima.

Dit is een bekend probleem! Er zijn giga veel mensen die dit probleem hebben, de ene keer blijkt de Iphone weer zonder problemen op te starten, en bij sommigen start hij helemaal niet meer op! Hoe raar het ook klinkt, als je dit probleem hebt, moet je dit oplossen want de kans is groot dat het probleem zich binnen korte tijd weer voordoet.

In feite start de Iphone wel op, alleen laat de Iphone de applicaties niet zien! er is dan een bestand beschadigd, er zijn multiple links te vinden naar mensen die het probleem hebben maar er blijkt nog geen oplossing te zijn, tot vandaag!

Let op! Ik heb dit zelf niet uitgeprobeerd maar dit lijkt me een logische oplossing.......Dus op eigen risico uitvoeren!

Ik heb de benodigde documenten en files bij elkaar "ge-rard", de credits gaan uit naar een gebruiker die dit probleem heeft opgelost. (Ik zijn naam niet meer vinden)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.