//

"geen service" carrier:error

"geen service" carrier:error discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 16gb uit amerika van week 3. ik las op het forum dat de iphones meet bootloader 4.6 door middel van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-08, 09:47
Tarikc Tarikc is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 18
Standaard "geen service" carrier:error

Ik heb een iphone 16gb uit amerika van week 3.
ik las op het forum dat de iphones meet bootloader 4.6 door middel van de gheot methode software matig te unlocken waren, nu heb ik dat gedaan en mijn iphone gedowngrade naar 1.1.1 vervolgens geupdate naar 1.1.2 nu heb ik via IfoneguideApps de gunlock geinstalleerd en hij zei dat de iphone nu geunlocked was.
als ik nu een simkaartje in mijn iphone stop geeft die linksboven de melding "geen service" en geeft die in het menu bij carrier aan "error".

weet iemand wat ik fout heb gedaan of wat ik kan veranderen?

alvast bedankt,

Tarik.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-08, 11:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Wat is je imei nummer kan je zien bij settings en dan info
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 14-02-08, 11:11
Tarikc Tarikc is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 18
Standaard

Imei = weer weggehaal ivm misbruik door anderen - Michael

Laatst gewijzigd door Michael; 14-02-08 om 11:18.
  #4  
Oud 14-02-08, 11:18
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Dan denk ik dat je bricktool even moet gebruiken. Zoek even in dit forum op bricktool en volg de instructies Daarna zul je kunnen bellen
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #5  
Oud 14-02-08, 11:31
Tarikc Tarikc is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 18
Standaard

bedankt, ik heb het gedaan en hij werkt nu!
  #6  
Oud 14-02-08, 11:36
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Cool Ik zet er een slotje op
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: 3gs fw3.1(7C144) "geen service" master Unlock 1 24-03-11 21:17
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" Michiel93 iPhone algemeen 4 12-07-09 22:51
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim elvisP Odido (T-Mobile) 20 02-01-09 18:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.